Chapter 19 /I want him to be happy/

1.2K 48 2
                                    

  През последните няколко дни се чувствах като истинска принцеса.Не знам какво се случи,но след като с Хари си изяснихме нещата,сякаш станахме по-близки.Не само духовно,но и физически.Бях толкова замаяна и отнесена от Хари,че забравих къде се намирам.Забравих за тъгата,забравих за вината,забравих за Дейвид.И се чувствах добре,няма да лъжа.

Но това, което ме притесняваше беше това,че чувствата ми към Хари ставаха все по-силни.Чувствах се като влюбена тийнейджърка,която няма търпение да избяга от вкъщи и да се срещне с любимия си.
До сега не бях изпитвала тези чувства и ми е доста непознато.Да,с Джош бяхме гаджета и го обичах много,но не съм сигурна дали го обичах като нещо повече от приятел.А сега,с Хари се чувствам като нов човек.

С него прекарвахме повечето си време заедно и беше наистина приятно.С всяка минута прекарана заедно,разбирах колко много неща са се променили в него от както е срещнал онова момиченце Мариса.
Макар и малко от времето си да го прекарвахме в натискане в някой ъгъл от стаята или да се крием от Дейвид,аз разбрах,че той не заслужава този живот.Той заслужава да има обичливо семейство,да учи в скъп колеж и после да работи в фирмата на баща си.Той заслужава щастие.И аз съм готова на всичко,за да му го дам.

Сега,Хари лежеше в скута ми,а аз си играех с къдриците му.И двамата се бяхме замислили,а тишината ни обгръщаше.Не,не беше неловка тишина,а от тези приятните.Където ти е приятно да стоиш с човекът до себе си в пълна тишина и да не ти омръзва.

"Роуз?"попита той и наруши тишината.

"Мхм?"

"Знаеш ли колко много искам да се бяхме запознали някъде другаде?Ти да ме беше заляла с кафето си или аз да те бях наранил с думите си,както в онези романи.Нямаше ли да е по-добре първата ни среща да беше клиширана,а не да те бях ударил по главата."каза той и се засмя.

"Предпочитам да се бяхме запознали тук в мината,от колкото да не те познавах въобще."казах аз,като леко подръпвах къдриците му.

"Може би щеше да е по-хубаво да не се бяхме запознали.Заради мен си в опасност всеки ден,а ако не ме беше срещнала сега щеше да учиш в колеж и да си заедно с Джош!Колкото и неприятно да звучи."каза той и ме погледна в очите.

"Не говори глупости,Хари!Не е толкова голяма работа,че не съм в колеж.Може би така ми е било писано.А колкото до Джош,не съм сигурна дали щяхме да издържим заедно още дълго."

"Truth or Dare" [H.S]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora