🖤3🖤

828 35 21
                                    

Kochani!
Bardzo się cieszę, że podoba wam się moja
nowa książka🖤🖤
Wasze miłe komentarze bardzo motywują do działania. Poconiektorzy też piszą mi na pv że bardzo podobają się moje książki...
Dziękuje


❗❗+18❗❗❗

Gdy już dotarliśmy do mojego pokoju, to oparłam się o ścianę. Przysunęłam go do mnie za górną część jego t-shirt'u. Patrzyliśmy sobie chwilę w oczy. W jego oczach widziałam pożądanie. Będzie fajna zabawa...Złapałam za dół czarnego t-shirt'u blondyna i szybko go ściągnęłam. Zobaczyłam jego dobrze zbudowaną klatkę piersiową... Moje ręce zaczęły błądzić po jego torsie a następnie po sześciopaki. Tinus nie spuszczał ze mnie wzroku. Po chwili złapał mnie za biodra i przycisnął bardziej do ściany. Składał pocałunki na mojej szyi. Zedrał ze mnie moją pastelową bluzkę. Oczy mu zaiskrzyły na widok moich piersi. Zaczął je delikatnie całować. Nie spieszył się... Rozkładał przyjemność, żeby z niej czerpać 100%. Czułam, że to będzie moje najlepsze zbliżenie damsko-męskie w moim życiu... Powoli ściągnął mój stanik. Położył obie ręce na Moch piersiach. Jękłam cichutko, a to go podnieciło. Chciałam jak najszybciej, żeby we mnie wszedł... W ciemnym pomieszczeniu nie widziałam za dobrze. Chciałam ściągnąć jego pasek jednak nie wyczuwałam metalu od paska. Zdałam sobie sprawę, że moja ręka dotykała jego przyjaciela. Chłopak oblizał usta. Ściągnął swój pasek, a za paskiem spodnie. Był w samych bokserkach. Zauważając moje szorty zrobił kwasną minę. Wziął mnie za tyłek na jego ręce i szybko je ściągnął. Zaczęłam go całować w jego soczyste usta. Chłopak rzucił nas na moje wielkie łóżko. Leżał na plecach a ja na jego torsie. Teraz był mój. Usiadłam na jego brzuchu. Położyłam ręce na jego ramionach. Patrzyliśmy sobie w oczy. Znowu. Nie wiem co się że mną wtedy działo ale chciałam go tylko dla siebie. Wzięłam jego ręce i położyłam na mojej talii. Chłopak lekko je zacisnął.

Ja już się nie boisz? 😏🥴

Blondyn się uśmiechnął.

Martinus jedyne czego ja się teraz boję to tego, że złamiesz mi przyjaciela swoim zajebistym tyłkiem... Albo że mnie zastrzelisz 😂

Zagryzłam dolną wargę. Śmieszny jest 😂 usiadłam mu na kolanach, żeby ściągnąć bokserki. Ten jego przyjaciel zaczął już wychodzić do góry 😂 ściągnęłam bokserki i rzuciłam je na bok. Podnieciłam się na widok nie małego koleszki. Ściągnęłam swoje majtki i oddałam się przyjemności.

Dwie godziny później
Godzina 7.07

Martinus

To był najlepszy seks moim życiu... Tańsza bliskość utwierdziła mnie w fakcie, że ją strasznie kocham... Nie chcę jej kochać. To jest psychopatka. Gangsterka. Dilerka. Złodziejka. Po prostu całe zło w jedej pięknej, uroczej i seksowniej dziewczynie... Owinęła sobie mnie wokół palca. Nawet tego nie wie... Odwróciłem się w jej stronę gdzie ona leżała. Spała sobie, chyba się męczyła. NIE DZIWIE SIĘ XD postanowiłem przysunąć się do niej. Byłem teraz tak blisko niej, że czułem ten zapach jej niebiańskich perfum. Położyłem jedną rękę na jej boku. Delikatnie sunołem nią w górę i w dół. Drugą ręką złapałem ją za rękę. Była taka delikatna... Udaje tylko twardzielke... A to wszystko moja wina. Byłem idiotą. Gdybym ją 13 lat temu przytulił i powiedział, że ona też mi się podoba, to bylibyśmy teraz razem szczęśliwi. Przez 13 lat. Przez 13 lat się tyle zmieniło... Poczułem jak brunetka przekręciła się w moją stronę. Uśmiechnęła się.

Ja jak ci się podobało?

Musnąłem jej pełne usta. Zauważyłem szerszy uśmiech na jej twarzy.

Dziewczyna z Gangu ~ Martinus GunnarsenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz