,,Bude to těžké, ale my ti pomůžeme."
°❤️~💚~🌹~💚~❤️°
1918
Bylo to už "pár" let od té doby, co se Claire změnila v upíra, ale byla ráda.
Jistě, touha po krvi byla z počátku velká, ale překonala to. Její sebeovládání bylo lehké. Ale všechny ty překážky jí za to stály, protože mohla být se svým otcem.
Začátek nebyl jednoduchý, ale spolu to zvládli.
Zvládli se živit pouze krví zvířat a zvládli se ovládat. V jednu chvíli to pro Claire nebylo zrovna nejjednodušší, ale překonala to.
V té nejtěžší chvíli Claire a Carlisle žili s královskou rodinou. Volturiovi. Vládli upírské komunitě a nikdo neměl odvahu se jim postavit.
Během pobytu tam také Claire zjistila, že měla dva dary. Jeden z jejich darů jí pomáhal rušit dary jiných upírů a druhý dar jí pomáhal rozpoznat pravdu od lži.
Ráda využívala oba dva své dary.
V prvním se dokonce zdokonalovala. Z počátku se jí zdálo velmi těžké rušit něčí dar a ještě k tomu dlouho, ale nakonec se naučila jak to ovládat.
Jenže již po pár týdnech dva Cullenovi zjistili, že jim nevyhovuje životní styl Volturiových a odešli.
Jakmile bylo možné, Claire se během svého upírského života několikrát přihlásila na střední školy a na dvě vysoké. Chtěla získat doktorát a pomáhat svému otci v nemocnici kdykoliv mohla.
Nakonec se z ní stala zdravotní sestra a vždy byla po ruce svému otci.
Ne, že by bylo jednoduché zfalšovat některé doklady, ale všechno jde, když se chce.
Claire se líbilo pomáhat lidem, těšilo ji to. Měla z pomoci velmi dobrý pocit. Dokonce si úplně zvykla na krev, tak jako její otec.
Byli spolu spokojení. Sice to byla neúplná rodina, ale vystačili si.
Večer si povídali o všem, co se jim za celý den stalo, o všem co mohli a vždy brzy ráno vyrazili na svou směnu v nemocnici.
Když došli do Carlisleovi kanceláře, Claire si oblékla svůj jednoduchý bílý plášť a vzala si své desky, kde měla jména pacientů.
Claire už dlouho přemýšlela nad dvěma pacienty, kteří se u nich léčili delší dobu. Bohužel bez výsledku a jejich stav se nelepšil.
Jeden z pacientů byl mladý kluk. Jmenoval se Edward Anthony Masen. Druhý pacient byla žena středního věku. Elizabeth Masenová, Edwardova matka.
ČTEŠ
Cullen's First Daughter (Twilight sága/ Jasper Hale)
Fanfic(PROBÍHAJÍ VELKÉ ÚPRAVY) Claire Cullenová. Nebyla adoptovaná, jako její ostatní sourozenci. Claire byla skutečná dcera Carlisle Cullena. Když jí bylo deset, její otec zmizel a vrátil se, když jí bylo osmnáct a už jako upír. Poprosila ho, aby ji p...