XXXII.

1.4K 69 6
                                    

,,Nemusíte děkovat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Nemusíte děkovat. Dlužíme vám to za vaši pomoc."
2006

Uběhl den a Cullenovi už stáli na bitevním poli a čekali na příchod novorozenců.

Vlci na druhou stranu byli ještě schovaní na kraji lesa, aby měli moment překvapení, na který nebudou novorozenci připravení.

Claire byla trošku nervózní, ale i tak měla pevný postoj a byla připravena bojovat za své blízké.

Jakmile novorozenci vyběhli z lesa, Cullenovi se rozběhli proti nim a začal boj.

Claire nečekala, že jich bude tolik a bála se, že se někomu něco stane.

Chvilinku na to se do boje přidali i vlci, kteří skočili do skupiny novorozenců a velmi rádi je začali zabíjet.

Claire uhnula jedné ráně a jediným pohybem urvala novorozenci hlavu. Když postřehla, že se za ní blíží další novorezenec, zvedla nohu a ukopla novorozenci hlavu.

Dalšího bohužel nepostřehla a chytil ji zezadu. Dřív, než měl novorozenec možnost Claire rozdrtit, jeden vlk ho od Claire odtrhl a zabil.

Claire na vlka vděčné kývla, než šla dál bojovat.

Když si všimla novorozence, který se nepozorovaně blížil k vlkovi, který měl moc práce s jiným. Skočila na novorence a povalila ho na zem.
Nohu mu položila na záda, vzala jeho ruce a odtrhla mu je od těla.

Vlk se na Claire otočil a kývl na ni, než ji přeskočil a zabil dalšího novorozence, ke kterému byla Claire otočená zády. 

Nebylo to zrovna jednoduché, ale Cullenovým a vlkům se dařilo je zabíjet. Byl to velmi tvrdý boj, který potřeboval velké úsilí.

Netrvalo to zrovna nejkratší dobu, ale nakonec se jim povedlo všechny novorozence zabít.

Teda kromě jedné dívky, která se vzdala. Nechtěla bojovat, jen se schovávala za stromem a se strachem sledovala celý boj.

Když bylo vše u konce, dali všechny novorozence na jednu hromadu, kterou zapálili.

Claire se ohlédla na Alice, která byla v tranzu, takže pochopila, že má Alice vizi.

,,Co vidíš?" Zeptala se Claire okamžitě. ,,Volturiovi. Blíží se sem." Odpověděla. ,,Jak dlouho?" Zeptal se Edward, který přišel i s Bellou. ,,Pár minut. Možná deset." Odpověděla Alice.

,,Smečka musí pryč." Řekl Carlisle. ,,Voltuři nedodrží příměří s vlky." Souhlasila Claire.

Jacob vyšel z lesa zrovna, když se jeden poslední novorozenec chtěl vrhnout na Leah.

,,Leah, ne!" Křičel Edward.

Jacob se snažil Leah pomoct a odstrčil novorozence od ní, ale novorozenec ho ze zadu objal a rozdrtil mu kosti.

Cullen's First Daughter (Twilight sága/ Jasper Hale)Kde žijí příběhy. Začni objevovat