,,Já… chtěla jsem vám poděkovat a také říct, že kdyby jste cokoliv potřebovali, můžete přijít. Jsme vám velmi vděční."
2007
Byly to už dva týdny, co se Bella a Edward předčasně vrátili domů a popravdě situace nebyla zrovna nejlepší.
Bella byla těhotná pouze dva týdny a už to vypadalo, že je aspoň v sedmém měsíci. A ohledně jejího vzhledu to také nevypadalo nejlépe.
Pod očima měla pytle, jakoby nespala týdny, její tváře byly propadlé, velmi hubla a její kosti byly vidět.
Všichni se o ní báli. Také byla většina toho názoru, že by se měli dítěte zbavit. Jediný kdo Bellu podporoval, byla Claire a Rosalie.
Ani jedna nechtěla, aby bylo zabito bezbranné miminko. Respektovaly Bellyno rozhodnutí a pomáhali jí jak nejvíce mohly, i když věděly, že Bella nejspíše porod nepřežije.
Claire taky mrzel vztah mezi Bellou a Edvardem. Claire se je pokoušela usmířit, ale nic. Edward prostě nechtěl podporovat Bellu v něčem, co ji zabije.
,,Jacobe? Jsi to ty?" Zeptala se Bella, když slyšela, že někdo přicházel.
Za chvíli do obývacího pokoje přišel Jacob a za ním šel Carlisle, který mu šel otevřít.
Když Jacob věšel do obývacího pokoje, nemohl Bellu spatřit, protože ji Claire i Rosalie zakrývaly.
,,Jsem ráda, že jsi přišel." Řekla Bella.
,,Blíž ne." Řekla Claire pevně, když se Jacob začal přibližovat k těhotné Belle. ,,Co vyvádíš?" Zeptal se Jacob. ,,Claire, Rose, to nevadí." Povzdechla si Bella a Jacob prošel kolem upířích sester a posadil se před Bellu, která byla přikryta dekou, která zahalovala i její těhotenské bříško.
,,Vypadáš příšerně." ,,Taky tě ráda vidím." Řekla Bella s úsměvem. ,,Řekneš mi, co s tebou je?" Zeptal se Jacob.
,,Claire, Rose, pomůžete mi vstát?" Zeptala se Bella a Claire i Rosalie podaly Belle jednu ruku. Bella za pomoci sester vstala a stáhla si své vyhrnuté tričko.
Jacob vypadal dost naštvaně, když si ji prohlédl a chtěl jít za Edwardem, který stál u okna a vše pozoroval.
,,Tos udělal ty." Řekl Jacob naštvaně, ale než se k němu stihl dostat, Emmett ho zastavil.
,,Netušili jsme, že je to vůbec možné." Bránil Edwarda Carlisle. ,,Co je to?" Zeptal se Jacob. ,,Těžko říct. Ultra zvuk, ani jehly blanami neproniknou." Odpověděl Carlisle.
,,Ani já to nevidím a nevím už ani Bellynu budoucnost." Ozvala se Alice. ,,Pročítali jsme legendy, ale tam toho moc není. Víme jen to, že je to silné a rychle to roste." Dodal Carlisle.
,,Proč jsi nic neudělal? Vyndejte to z ní." Řekl naštvaně Jacob. ,,Do toho ti nic není, pse." Zavrčela Rosalie.
,,Rose, tyhle hádky nedělají Belle dobře." Řekla Esme a zamračila se. ,,Ten plod jí nedělá dobře." Řekla Alice. ,,Jen to řekni, Alice. Dítě. Je to předci jen bezbranné miminko." Hádala se Claire.
,,Určitě?" Zeptal se Stefan a postavil se vedle Alice.
,,Carlisle, musíš něco udělat." Řekl Jacob. ,,Ne." Řekla Bella. ,,O tom on nerozhoduje. Nikdo z vás." Dodala
,,Jacobe, promluvíme si." Řekl Edward a společně s ním šel ven.
Celá rodina nakonec nechala Bella a upíří sestry samotné a každý se šel dělat svoje.
Po pár minutách se Jacob vrátil. Chtěl mluvit s Bellou sám, ale Claire a Rosalie neodešly.
,,Claire, Rose, to je dobrý." Řekla Bella. ,,My to tu zvládneme." Dodala a sestry odešly.
,,Myslíš, že to dopadne dobře?" Zeptala se Claire Rosalie. ,,Snad ano. Ale je kruté, že se chtějí miminka zbavit." Zamračila se Rose. ,,A právě proto tu jsme my, aby jsme jí pomohly a podpořily." Řekla Claire a pohladila ji po paži.
,,Bavila jsem se s tátou a je tam pouze 10% možnost že přežije. Také se obáváme, že pokud do ní nedostaneme jídlo, zemře ještě před porodem." Povzdechla si Claire. ,,To nesmíme dovolit." Řekla Rosalie.
Skoro půl hodiny po tom, co Jacob úplně odešel, se zase vrátil s tím, že Sam a zbytek smečky, se pokusí Bellu zabít a budou bojovat proti Cullenovým.
,,Sam přišel o prvek překvapení a nenapadne vás, když jste v přesile, takže nezaútočí rovnou. Obklíčí to tady a bude čekat na příležitost." Vysvětlil Jacob.
Claire se trošku znepokojeně zavrtěla v křesle, Jasper jí položil ruku na rameno a Claire si položila svou na jeho.
,,Bez boje ven neprorazýme." Řekl Emmett. ,,Žádný boj. My smlouvu neporušíme." Přerušil ho Carlisle. ,,Smlouva je neplatná. Aspoň podle Sama." Řekl Jacob. ,,Podle nás ne." Zakroutila hlavou Esme.
,,Tati, nikdo z nás už po týdny nelovil." Řekla Claire. ,,Vydržíme to." Řekla Esme přísně.
,,Prokázal jsi nám velkou službu, Jaku. Díky." Řekl Carlisle.
Chvíli na to Jacob odešel ven za Sethem a Leah, kteří se také oddělili od Samovi smečky, aby pomohli Cullenovým.
Claire si toho moc vážila. Nemuseli to dělat, ale přesto jim pomáhali.
Chvíli seděla v křesle a pořád poklepávala nohou. Pořád přemýšlela nad dvěma možnostmi. Buď zůstat, nebo jít.
Nakonec ale vstala a beze slova šla ven za třemi vlky.
Trochu si odkašlala a upoutala pozornost všech tří, kteří i v noci hlídali. Všimla si, že se na ní dívka mračí, ale rozhodla se to ignorovat.
,,Já… chtěla jsem vám poděkovat a také říct, že kdyby jste cokoliv potřebovali, můžete přijít. Jsme vám velmi vděční." Řekla Claire a hrála si s prstýnkem na své pravé ruce.
,,Děkujeme." ,,Žádný problém. Cokoliv budete potřebovat, řeknete si." Usmála se, než se otočila a chtěla odejít.
,,Počkej, Claire!" Zastavil ji Jacob a ona se na něj otočila. ,,Ano?" ,,Jak přesně je na tom Bella?" Zeptal se. ,,Nebudu ti lhát, není to příliš dobré. S tátou každý den zkoušíme její pulz, ale slábne a začínáme se bát, že její srdce vypoví ještě před porodem." Řekla narovinu Claire. ,,Díky." Poděkoval Jacob smutně, než Claire úplně odešla.
ČTEŠ
Cullen's First Daughter (Twilight sága/ Jasper Hale)
Fanfic(PROBÍHAJÍ VELKÉ ÚPRAVY) Claire Cullenová. Nebyla adoptovaná, jako její ostatní sourozenci. Claire byla skutečná dcera Carlisle Cullena. Když jí bylo deset, její otec zmizel a vrátil se, když jí bylo osmnáct a už jako upír. Poprosila ho, aby ji p...