XXII. Nový měsíc

2.1K 76 0
                                    

,,Raději už půjdu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Raději už půjdu. Jasper mě teď určitě potřebuje."

°❤️~💚~🌹~💚~❤️°

2006

Nový rok, nový začátek, nové vzpomínky, nové zážitky.

Claire byla ráda, že se pomalu blížil konec střední školy. Měla školy po krk.

Co ji ale otravovalo bylo také to, že je Alice už od rána otravovala s tím, že Bella bude mít narozeniny a že pro ni chce uspořádat oslavu. Ovšem Claire si nemyslela, že je to dobrý nápad, bohužel si to Alice nenechala vymluvit.

Claire vyšla z pokoje a nechala Jaspera, aby si dál četl knihu.

,,Co tak brzy? Vždy vycházíš až pár minut před odjezdem do školy." Řekla Esme, když vzhlédla od svého časopisu a podívala se na Claire.

,,Ani nevím. Jen přemýšlím nad tou oslavou. Nevím, jestli je to dobrý nápad." Přiznala Claire a posadila se vedle Esme, která ji objala okolo ramen.

,,Všechno dopadne dobře." Ujistila ji, ale Claire tomu stejně stále nevěřila. ,,A prej, že vy se usmíváte kvůli mně." Zasmála se Claire. ,,Taky že ano." Usmála se Esme.

Později toho dne už všichni sourozenci byli na cestě do školy. Tedy kromě Edwarda, který jel vyzvednout Bellu. A Rosalie a Emmetta, kteří školu dokončili.

Alice, Stefan, Claire a Jasper šli po chodbě, když zahlédly Bellu a Edwarda a Alice místo toho, aby sešla posledních pár schodů, přeskočila zábradlí a běžela Bellu obejmout a dát jí dárek.

,,Bello. Všechno nejlepší." Usmála se Alice a Bellu objala. Stejně tak i Claire.

Od té nehody s Jamesem se víceméně skamarádili a už jí nevadila, ale Claire i přes to byla stále nejistá a bála se o svou rodinu.

Když se Claire odtáhla, Alice podala Belle dárek.

,,Říkaly jsme si, žádné dárky." Řekla Bella. ,,Zdálo se mi, žes ho rozbalila a byla nadšená. Vezmi si to, dnes večer. No tak, Bello. Bude sranda." Přemlouvala Alice.

Claire si všimla, když Jasper začal Belle měnit náladu a musela se usmát.

,,No tak fajn." Řekla Bella. ,,Jo." ,,Bezva, tak dneska v sedm." Řekla Claire, než se otočila a chtěla jít pryč i s Alice, Jasperem a Stefanem, ale Bella je ještě zastavila.

,,Jaspere. A žádné pohrávání s mojí náladou." Řekla a Jasper se ušklíbl. ,,Promiň Bello. Všechno nej-" Začal Jasper, ale zastavil se, když si všiml Bellyna výrazu. ,,Tak nic." Řekl než čtyřčlenná skupinka odešla.

Uběhlo pár dalších hodin, než přišla angličtina, kde se Claire musela posadit vedle Belly a Stefan a Jasper se posadili před ně.

,,Claire?" ,,Ano?" ,,Kdy jsi naposledy slavila své narozeniny?" Zeptala se Bella a Claire se zarazila.

Cullen's First Daughter (Twilight sága/ Jasper Hale)Kde žijí příběhy. Začni objevovat