,,Víš, že ti to sluší víc?"
2006Uběhalo už pár dalších měsíců a všichni sourozenci museli znovu do školy. Naštěstí měli za chvíli promovat a bylo by po střední škole.
,,Víš, že ti to sluší víc?" Zeptala se Claire Jaspera, když spolu leželi v posteli. ,,Myslím, že už jsi mi to řekla aspoň desetkrát." Zasmál se.
,,Ale musím uznat, že jsem rád, že jsi mě přesvědčila." ,,Tak vidíš." Usmála se. ,,Měli bychom vstát, za chvíli máme jet do školy s ty ještě nejsi převlečená." ,,To ty taky ne." Řekla, ale stejně vstala, aby se mohla převléct.
Oblékla si čisté spodní prádlo, bílé džíny, bílé tričko s tkaničkami a nakonec obula si béžové boty na podpatku.
,,Nebolí tě z těch bot nohy?" ,,Občas, ale nechci být malinká. Vždyť jsem menší než Alice." Řekla Claire a Jasper se zasmál. ,,Jen o centimetr." Protočil očima. ,,Ale i tak. Jsem o hlavu a něco menší, než ty." Zakňučela a Jasper se znovu zasmál.,,Pojď. Už půjdeme, abychom mohli jet do školy." ,,Pane bože, za co mě trestáš?" Zeptala se Claire, ale zaječela, když si ji Jasper přehodil přes rameno.
,,Hej! A co můj batoh?" ,,Neboj se mám ho v druhé ruce." ,,Asi mě takhle nebudeš chtít nosit celý den, co?" ,,Ne, to opravdu ne."
Přenesl ji až do garáže, kde ji pustil, a kde na ně čekala Alice a Stefan.
,,Edward už jel pro Bellu?" Zeptala se Claire. ,,Jo." Odpověděl Stefan. Všichni si nasedli do jednoho auta a jeli do školy.
Claire byla z promoce i trochu nervózní, nevěděla proč, už tolikrát promovala a měla strach jen, když byla ve škole po prvé a po druhé. Jindy ne.
Uběhlo pár hodin a všechny čekal oběd.
Claire šla vedle Jaspera, který si ji za pas držel co nejblíže u sebe. A z druhé strany šla Alice se Stefanem.
Čtveřice procházela jídelnou a nakonec si sedla k Edwardovi, Belle a jejím kamarádům.
,,Chci uspořádat párty." Řekla okamžitě Alice. ,,Skvěle. Kolikrát absolvujeme střední školu?" Zeptal se Jasper a Claire si něj strčila loktem a Edward se ušklíbl.
ČTEŠ
Cullen's First Daughter (Twilight sága/ Jasper Hale)
Fanfiction(PROBÍHAJÍ VELKÉ ÚPRAVY) Claire Cullenová. Nebyla adoptovaná, jako její ostatní sourozenci. Claire byla skutečná dcera Carlisle Cullena. Když jí bylo deset, její otec zmizel a vrátil se, když jí bylo osmnáct a už jako upír. Poprosila ho, aby ji p...