,,Rosalie, štípni mě, abych se přesvědčila, že to není sen."
°❤️~💚~🌹~💚~❤️°
1949
„Tati, říkal jsi, že teď někdy pojedeme do Denali." Zaůpěla Claire.
Stěhovali se už po druhé. Z Forks v roce 1935 jeli do San Diega a teď se stěhovali do New Orleans. Těšila se na Aljašku, ale pořád tam nejeli.
,,No právě, řekl jsem někdy, což neznamená teď hned. Ale slibuju, že z New Orleans pojedeme na Aljašku." Claire věděla, že říká pravdu.
Jen prostě chtěla konečně navštívit svou druhou rodinu. Edward měl pravdu, že 50 let je pro ně jako 5, ale i tak. Prostě jí chyběli.
,,Fajn a to bude kdy?" ,,Až tady nebudeme moct zůstat." Odpověděl jí Carlisle.
,,Teď je rok 1949. Čtyři roky budeme chodit do školy, což znamená, že tu budeme do roku 1953. Takže v Denali potom zůstaneme 50 let." Přemýšlela Claire a usmála se, zatímco se Carlisle zasmál a zakroutil hlavou nad svou dcerou.
Mohli tam zůstat klidně sto let. Celá rodina na Aljašce žila stále, protože žili opravdu daleko od lidí. Mohli tam být tak dlouho, jak jen chtěli.
,,Padesát let? Claire." Zaúpěl Edward. ,,50 let to s Tanyou vydržíš." Protočila očima.
Claire věděla, že Tanya je zamilovaná do Edwarda, ale Edward ji neměl rád. Teda, měl ji rád, ale spíš jako kamarádku nemiloval ji.
Nakonec zastavili před krásným domem a Claire byla v úžasu.
,,Připomeňte mi, abych si už nikdy nestěžovala na to, kde žijeme." Řekla Claire v úžasu a všichni se zasmáli.
Sice si Claire stěžovala na města, kam se stěhovali, ale nikdy si nemohla stěžovat na domov. Domov byl vždy tam, kde byla rodina.
1950
Rok. Už rok tam žili a Claire si to tam nakonec oblíbila, hlavně karnevalové průvody. Také pařížskou čtvrt.
New Orleans bylo prostě město, kde se žilo.
A navíc nemusela do školy. Místo školy znovu začala pomáhat v nemocnici. Ale byla vždy spíše u vážnějších případů. Zařídila si to tak, aby měla více volna, ale stále mohla pomáhat lidem.
Jednoho dne byla téměř celá rodina doma, kromě Edwarda a Emmetta, kteří se rozhodli jít na lov, když zazvonil zvonek u dveří.
Claire se zmateně podívala na svého otce.
ČTEŠ
Cullen's First Daughter (Twilight sága/ Jasper Hale)
Fiksi Penggemar(PROBÍHAJÍ VELKÉ ÚPRAVY) Claire Cullenová. Nebyla adoptovaná, jako její ostatní sourozenci. Claire byla skutečná dcera Carlisle Cullena. Když jí bylo deset, její otec zmizel a vrátil se, když jí bylo osmnáct a už jako upír. Poprosila ho, aby ji p...