,,Ne všichni mají tvé vize."
2007
Byl to den před svatbou a Clarie a Jasper se snažili schovat před Alice, aby mohli být aspoň na chvíli spolu, což se jim zatím dařilo.
,,Tak jako tak, nás Alice brzy najde a budeme muset pomoct." Řekl Jasper. ,,Jo, ale zatím počítám, že máme aspoň ještě deset minut a za těch deset minut se toho dá stihnout dost." Zašeptala Claire svůdně. Vzala ho za ruku a táhla ho do jejich ložnice.
Zrovna, když už byla Claire bez trička a podprsenky, vběhla do pokoje Alice.
,,Ty jsi nezamkl?" Zeptala se Claire Jaspera a zakryla si svá prsa.
,,No tak vy dva. Vstávat a pojďte mi pomoct. Ty běž chystat výzdobu s ostatními a já a Claire půjdeme učit Bellu, jak se chodí na podpatcích." Rozkázala Alice a vyběhla z pokoje.
,,Ta pixie bude jednou má smrt." Zavrčela Claire, ale i tak vstala, oblékla si podprsenku a tričko a běžela ven, kde už na ni čekala Alice i s Bellou.
,,Ahoj, Bello." Pozdravila Claire a objala ji. ,,Ahoj, Claire." Řekla Bella a mohlo se začít.
,,No... Musíš si je vyšlápnout." Řekla Alice po delší době učení a usmála se na Bellu. ,,Vždyť už to dělám. Tři dny." Stěžovala si Bella.
,,Nemůžu jít naboso?" Zeptala se ještě. ,,Ne. To rozhodně ne." Odpověděla Alice okamžitě. ,,Je toho všeho trochu moc. Ty šaty a střevíčky a to všechno." Řekla Bella a ukázala na všechno, co se chystalo za domem Cullenových.
Nakonec všichni přidali ruku k dílu, nesli dřevěné lavičky, židle. Chystali květiny a stoly na správná místa.
,,Ne je to přesně akorát. Zítra to bude perfektní. Uvidíš." Ujistila Alice. ,,Neboj se, Bello. Vše půjde podle plánu." Přidala se Claire.
,,Kam to chce, šéfko?" Zeptal se Alice Emmett, který procházel kolem s kusem klády. ,,Po obouch stranách uličky." Odpověděla. ,,Jaký uličky?" Zeptala se Rosalie, která šla hned za Emmettem. ,,Co pak tu nikdo nemá představivost?" Zeptala se Alice a šla jim pomoct.
,,Ne všichni mají tvé vize." Zamumlala Claire, ale Bella jí slyšela a trochu se zasmála. Hned ta to se podívala za Claire a ta se otočila, aby zjistila, kam se dívá.
Dívala se na Edwarda, který stál na balkoně a sledoval celou přípravu.
,,Chceš slyšet tu sázku?" Zeptala se Claire. ,,Cože?" ,,Tu sázku, kterou jsem já a Edward uzavřeli na mojí svatbě. Jak jsem potom, když jsi se poprvé setkala s námi se všemi, řekla, že jsem vyhrála a Edward si má shánět oblek." Vysvětlila Claire a Bella přikývla.
,,Když jsem házela svatební kytici na své svatbě, hodila jsem ji trošku víc, než jsem původně chtěla a chytil ji Edward. Potom, když se tančilo, zatančila jsem si i s Edwardem a během toho jsme uzavřeli sázku. Dělala jsem si srandu z toho, že se bude brzy ženit.
Byl už dlouhou dobu sám a pochyboval, že si někoho najde. Tak jsme uzavřeli sázku, že přesně za padesát let už bude mít nějakou dívku, kterou si nejspíše později vezme." Řekla Claire a během toho si Bella obula tenisky.
,,Páni. Jak jsi vlastně poznala Jaspera?" Zeptala se zvědavě Bella. ,,On, Alice a Stefan za námi jednoho dne přišli a my jim nabídli azyl. Samozřejmě, že o nás Alice věděla. Pamatuji si taky, co jsem řekla, když poprvé vstoupil do místnosti." ,,Co?"
,,Rosalie, štípni mě abych se přesvědčila, že to není sen." A Rosalie to opravdu udělala." Odpověděla Claire a zasmála se. Pamatovala si ten den moc dobře.
,,Ty běž domů a vyspi se do růžova. To je rozkaz." Rozkázala Alice Belle, která se k nim vrátila. ,,Tak jo." Řekla Bella a pomalu začala odcházet.
Alice vzala do rukou Bellyny bílé střevíčky a usmála se.
,,Miluju svatby." Řekla a Claire se zasmála. ,,Jo, svatby jsou fajn. Velmi dobře si pamatuji tu svou." Řekla zasněně Claire. ,,Byla to krásná svatba." Řekla Alice. ,,To jo." Souhlasila Claire.
,,A potom ještě ty líbánky... prostě úžasný." Dodala ještě Claire a obě dvě sestry se zasmáli. ,,Víš, kam bere Edward Bellu?" Zeptala se Claire. ,,Na ten ostrov, který patří Esme." Odpověděla Alice, než se rozešla každá svým směrem.
,,Tentokrát už mě nevystrašíš." Řekla Claire, když slyšela, že se k ní blíží Jasper. ,,To je poprvé." Řekl udiveně a objal Claire zezadu a opřel si bradu o její rameno.
,,Konečně je všechno tak, jak má být." Usmála se Claire a otočila se k Jasperovi čelem. ,,Nezakřikni to." Řekl a Claire protočila očima.
,,Ale prosimtě. Bella bude upírem a vše bude v pořádku.",,Nejdříve jsem o tom nechtěl mluvit, ale co bylo mezi tebou a Alecem?" Zeptal se a trochu se zamračil. ,,Cože?" ,,Claire, nedělej hloupou. V ten den, kdy jsme porazili novorozence a hned na tam přišli i Voltuři, cítil jsem jeho žárlivosti a vztek, když se díval na nás dva." Řekl Jasper a Claire si povzdechla.
,,Říkala jsem ti, že před tebou byl ještě jeden. A to byl Alec, bylo to jen takové poblouznění, ze kterého se stal vztah, ale netrval příliš dlouho a nic mezi námi neproběhlo." Přiznala.
,,Promiň, možná jsem ti to měla říct dřív." Dodala a podívala se mu do očí. ,,To je teď jedno." Řekl a dal Claire malou pusu.
,,Miluju tě." ,,Taky tě miluju a to se nikdy nezmění." Oba dva se na sebe usmáli a Jasper Claire pořádně a dlouze políbil.
ČTEŠ
Cullen's First Daughter (Twilight sága/ Jasper Hale)
Fanfic(PROBÍHAJÍ VELKÉ ÚPRAVY) Claire Cullenová. Nebyla adoptovaná, jako její ostatní sourozenci. Claire byla skutečná dcera Carlisle Cullena. Když jí bylo deset, její otec zmizel a vrátil se, když jí bylo osmnáct a už jako upír. Poprosila ho, aby ji p...