VI.

3.1K 110 5
                                    

,,Nechám vám trochu soukromí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Nechám vám trochu soukromí."

1933

°❤️~💚~🌹~💚~❤️°

Claire byla nadšená, když se Rosalie přidala k rodině. Tedy až poté, co se pomstila tak, jak plánovala.

Jakmile bylo vše řekněme vyřešené, rodina se přestěhovala do Tennessee, kde Claire bohužel znovu nastoupila do školy. Claire tam šla hlavně kvůli Rosalie, aby jí mohla pomáhat a hlídat ji, protože se Rosalie zatím nedokázala dostatečně ovládat.

Byli tam dva roky, když Rosalie přinesla zraněného muže do jejich domu. Našla ho během lovu a rozhodla se mu pomoct.

Když Rosalie vstoupila domu, Claire byla okamžitě u ní, neboť cítila krev.

Rosalie muže chtěla zachránit, ovšem to nemohla udělat sama, protože si myslela, že by se neovládla, že by ho naopak zabila.

,,Polož ho ke mě do postele." Řekla Claire naléhavě, ale také si musela povzdechnout. Už znovu se někdo měnil na její posteli.

Její postel nebyla nemocniční lůžko, kam by mohli dávat zraněné.

Nejdříve Edward, později Esme, potom Rosalie a teď další muž.

Nebudeme si lhát, Claire trochu vyšilovala a nevěděla, co má dělat. Carlisle byl v práci a Esme a Edward stále na lovu.

Claire tam nechtěla být bez svého otce. Navíc nevěděla, co by řekl. Esme by muže samozřejmě přivítala mezi nimi. Ale také co Edward? Podle Claire by si na něj musel zvykat.

,,Claire, prosím proměn ho. On umírá a já nechci, aby zemřel. Prosím." Prosila Rosalie a dívala se na dívku. Věděla, že váha.

Jenže Rosalie nemohla dovolit, aby muž zemřel. Cítila spojení mezi ní a mužem.

Claire možná měla tušení, proč ji Rosalie tak prosí a rozhodla se udělat pravděpodobně správnou věc. Navíc věděla, že by Rosalie udělala pro Claire to samé, pokud by se uměla ovládat.

,,Dobrá, ale tátovi to vysvětluješ sama." Claire se naklonila k muži a kousla ho. Claire byla překvapená tím, jak klidný byl, ale věděla, že ve skutečnosti trpí.

Stále si pamatovala, co cítila ona během proměny.

Nakonec muž trochu vykřikl a Claire musela Rosalie položit ruku na rameno, aby ji udržela na místě.

,,Co se s ním děje?" Zeptala se vystrašeně Rosalie. ,,Neboj se. Tohle se děje každému při proměně. I ty jsi křičela, ze začátku." Řekla Claire a položila Rosalie ruku na rameno.

Cullen's First Daughter (Twilight sága/ Jasper Hale)Kde žijí příběhy. Začni objevovat