XIV.

2.8K 86 1
                                    

,,Pořád jsem silnější, přiznej si to

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Pořád jsem silnější, přiznej si to."

°❤️~💚~🌹~💚~❤️°

2005

Následujících pár dnů nešlo zrovna dobře nebo podle plánu. A Claire se vlastně téměř nich nelíbilo.

Kvůli nové dívce Belle musel Edward na týden odjet a Claire byla na Bellu celkem naštvaná, protože musel její nejoblíbenější odejít.

Nepřetržitě na ně zírala, zatímco vyhledávala Edwarda. Claire se ta pozornost nelíbila a nebyla jediná. I Rosalie s tím nebyla spokojená.

Claire seděla v obývacím pokoji a jediný, kdo byl doma s ní, byl Stefan. Edward byl v Denali, Carlisle už v práci a zbytek na lovu. Přestože Claire věděla, že Rosalie a Emmett nebudou pouze lovit.

,,Jak to děláš?" Zeptal se zničeho nic Stefan a Claire zmateně vzhlédla od své knihy.

,,Co jak dělám?" ,,Jak se dokážeš pořád usmívat? Téměř v každé situaci se usmíváš, každého dokážeš rozesmát, ať už je naštvaný nebo smutný. Každému pokaždé zlepšíš náladu." Vysvětlil Stefan a Claire prostě pokrčila rameny.

,,Někdy je lepší smích, než pláč a vztek. Víš, každá věc má své plusy i mínusy a ty je musíš vždy zvážit a říct si je. Jenže jakmile to uděláš, musíš zapomenout na všechny ty mínusy. Musíš myslet pouze na to, co získáš." Vysvětlila Claire prostě, než pokračovala.

,,Například u Rosalie. Nikdy nechtěla být upír a raději být na té ulici zemřela. Jenže teď musíš všechno zvážit.
- Nemůže zestárnout, mít děti a později ani vnoučata. Nemůže se ani pořádně usadit.
+ Kdyby se tehdy nestala upírem, nikdy pozná Emmetta a nebude mít nás.

Ano, stále myslí na to, co ztratila, ale jinak myslí na to, co získala. A přestože se občas bude zdát, že jsi více ztratil, než získal, musíš myslet na ty plusy." Dodala a usmála se na Stefana, který se také usmál.

Jeho sestra byla velmi moudrá. A hlavně úžasná. Byl rád, že zrovna ona byla jeho sestra.

,,Nikdy si hlavně nesmíš myslet, že jsi sám, protože tu pro tebe vždy někdo bude ať se děje cokoliv. Například naše rodina. Jsme tu vždy jeden pro druhého." Dokončila, než trochu vyjekla, protože ji někdo z ničeho nic vzal za boky a posadil na klín.

,,Jaspere." Vykřikla Claire a uhodila ho do ruky. ,,Promiň, lásko." Omluvil se jí a dal jí malý polibek na rty.

,,Ten, kdo by tě nechtěl za sestru by byl hlupák." Ozval se Emmett a Claire se trochu zmateně rozhlédla.

Cullen's First Daughter (Twilight sága/ Jasper Hale)Kde žijí příběhy. Začni objevovat