XLIV.

1.7K 76 1
                                    

,,Ale prosimtě

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Ale prosimtě. Mě se jen tak nezbavíte. I kdybych zemřela, najdu si způsob jak vás obtěžovat."

2007

Uběhlo pár dalších týdnů až nakonec přišel den, kdy sníh přimrzl k zemi. Den, kdy měli přijít Volturiovi i se svými svědky.

Cullenovi a ostatní upíři stáli po skupinkách na volném prostranství uprostřed lesa a čekali. Za chvíli se z lesa začala vynořovat spousta upírů v černých kápích a někteří s erbem Volturiových. bylo jich více, než se očekávalo a někteří byli překvapeni a trochu vystrašení, ale nedávali to na sobě znát.

,,Aro se snaží najít Claire a Alice." Informoval ostatní Edward.

Vlci začali pomalu vycházet z lesů a šli ke svým spojencům a celou dobu byli ve střehu.

Volturiovi se zastavili a všichni si sundali kapuce. Carlisle odstoupil od své ženy a šel do čela skupiny.

,,Aro, promluvme si jako kdysi. Civilizovaně." Řekl Carlisle. ,,Rozumná řeč, Carlislee. Ale poněkud nemístná, vzhledem k zástupu, který jsi proti nám shromáždil." Řekl Aro.

,,Můžeš mi věřit, že boj jsem neměl v úmyslu. Žádný zákon nebyl porušen." Odporoval Carlisle. ,,Vidíme dítě. Nejednej s námi jako s hlupáky." Zavrčel Caius. ,,Ale není nesmrtelná." Řekl Carlisle nahlas a naštvaně. ,,Tihle svědci ti vše potvrdí. Ověř si to. Pohleďte na ruměnce v jejích tváří." Dodal nakonec.

,,Jasný podvod." Řekl Caius. ,,Sesbírám všechna zrníčka a seskládám pravdu. Avšak od někoho, kdo se s příběhem více spjat." Přerušil ho Aro. ,,Edwarde. Jelikož se dítě tiskne k tvojí novorozené choti, tak soudím, že jde o tebe." Dodal a natáhl k Edwardovi ruku.

Edward pustil svou ženu a šel za Arem. Bella se začala soustředit a poslala na svého muže štít, ale jakmile stál přímo před Arem, zrušila ho.

,,Rád bych ji poznal." Řekl Aro a podíval se na malou Renesmee, když si přečetl Edwardovi myšlenky.

Bella vzala Renesmee za ruku a společně s Jacobem a Emmettem šli k Arovi a ostatním.

,,Mladá Bella. Nesmrtelnost ti velmi sluší." Usmál se Aro s Bella se trošku zamračila.

,,Slyším její podivné srdce." Zasmál se Aro a ukázal na malou Renesmee. ,,Dobrý den, Aro." Řekla malá Renesmee, než k němu přistoupila a svou drobnou ručku mu položila na tvář a ukázala mu první vzpomínku hned po porodu.

,,Magnifique." Řekl Aro a udělal krok od Renesmee a Bella si ji okamžitě přitáhla k sobě.

,,Napůl smrtelná, napůl nesmrtelná. Počata a odnošena novorozenou Bellou v době, kdyby byla ještě člověk." Řekl ohromeně Aro. ,,Vyloučeno." Řekl Caius. ,,Myslíš, že mě podvedli, bratře?" Zeptal se Aro.

Cullen's First Daughter (Twilight sága/ Jasper Hale)Kde žijí příběhy. Začni objevovat