,,Pravděpodobně by jste byli úplně v pr... háji."
2006Claire, Jasper, Edward a Bella se měli sejít s Jacobem na menším placu v lese, které mělo sloužit jako bitevní pole, které jim mělo poskytnout výhodu v boji.
Claire se moc nelíbilo být tak blízko nějakého mokrého psa, ale šla tam kvůli Jasperovi a taky chtěla slyšet jak se dohadují Edward s Jacobem.
Claire a Jasper tam došli jako první a Edward jel pro Bellu.
,,Myslíš, že to dopadne dobře?" Zeptala se Claire. ,,Samozřejmě, že ano. S vlky na naší straně novorozenci nemají šanci vyhrát." Odpověděl Jasper a přitáhl si Claire k sobě.
,,Dobře, věřím ti." Řekla a dala mu malou pusu.Když Claire uslyšela, že se někdo blíží, otočila se a uviděla Edwarda a Bellu.
,,Ahoj, Bello." ,,Ahoj, Claire." Pozdravila Bella nazpět a Claire ji objala. ,,Tak, jak se máš?" ,,Až na to, že se mě snaží zabít nějací upíři a mí přátelé za mě riskují životy, je všechno v pořádku." Odpověděla Bella a Claire se zasmála a protočila očima.
Chvíli na to, z lesa vyšel Jacob a jako vždy bez trička.
,,Ty nebojuješ? Natáhl jsi si sval nebo co?" Zeptal se posměšně Jacob.
,,Dělá kvůli mě." ,,Jak chceš. Řekněte mi plán." Dodal Jacob.,,Tohle pole nám poskytne výhodu v bitvě. Musíme nalákat novorozence na Bellyn pach, ale musí to skončit tady." Vysvětlil Jasper.
,,Půjdu s Edwardem do tábořiště, ale i kdyby mě nesl, můj pach zachytí." Vysvětlila Bella.
,,Tvůj smrad, ovšem. Je odporný." Řekl Edward Jacobovi a Claire se trochu ušklíbla. To jejich hašteření bylo někdy opravdu směšné.
,,Doufám, že si teď nechceš srovnávat smrad." Řekl Jacob. ,,Co tím myslí je, že tvůj pach překryje můj, když mě poneseš ty." Řekla Bella. ,,Platí." Řekl vlk.
,,Tohle není dobrý nápad." Řekl Edward a bylo jasné, že žárlí. Který kluk by nežárlil, kdyby jeho přítelkyně byla s jiným klukem, který ji miluje a ještě k tomu nenosí košili.
,,Edwarde. Nebudou se chtít ani přiblížit k jejich..." Začal Jasper a bylo jasné, co chce říct, ale raději to neřekl.
,,Vůni." Dokončil nakonec Jasper a pohlédl na Jacoba.,,Tak to zkusíme." Navrhla Bella a šla k Jacobovi, který ji vzal do náruče.
,,Vlčí kolínka už jde." ,,Běž." Řekl Edward a netvářil se vůbec nadšeně.
,,Páni. Žárlil jsi hodně." Smála se Claire. ,,Taky by jsi žárlila, kdyby Jaspera milovala jiná." Řekl Edward. ,,Nežárlila, protože k němu žádnou nepustím a hlídám si ho." Ušklíbla se Claire.
,,No a teď nás nech dělat naši práci." Dodala a s Jasperem zmizeli v lese každý na jinou stranu.
Měli zkusit, jestli nezachytí Bellyn pach a taky že ne. Jediné, co cítili, byl vlčí zápach. Bylo to sice dobře, ale Claire ten zápach neuvěřitelně vadil.
Za chvíli se znovu sešli na bojišti.
,,Všechno, co jsem zachytil, byl vlčí pach." Oznámil Jasper. ,,U mě to stejné. Žádná Bella." Přikývla Claire.
,,Tohle nám vyjde." Uklidnil Jasper Edwarda, ale ten nebyl příliš přesvědčen. ,,Skvělý." Řekl Edward. ,,Edwarde, vše bude v pořádku. Uděláme pro to maximum." Řekla Claire a položila mu ruce na ramena.
,,A teď domů. Pořád cítím ten strašný pach a chci se ho zbavit." Dodala a bratři se zasmáli. ,,Ty vždy víš, co říct, aby jsi odlehčila atmosféru." Řekl Edward a všichni tři upíři vyrazili domů.
Claire doma skočila na sedačku, přes kterou se celá rozvalila a nenechala ani kousek místa na sezení.
,,Je ti jasné, že je nás tu víc a taky chceme někde sedět. A navíc dneska jdeme všichni na lov a necháme Edwardovi a Belle dům jen pro ně." Řekl Carlisle své dceři a shodil její nohy z gauče.
,,Ale no tak. Já tady ležím." Stěžovala si a normálně se posadila. ,,Teď už ne. A vstaň, jestli se chceš ještě převléct, než se půjde na lov, protože jdeme za chvíli." Řekl Carlisle a Claire opravdu vstala a šla se převléct do obyčejných černých legín, černého tílka.
Obula si černé tenisky a ještě si oblékla tenkou bundu, kterou zapla.
,,Můžeme." Řekla Claire, když seběhla dolů. ,,Skvěle." Řekla Esme a všichni, kromě Edwarda vyběhli ven lovit, aby měli dost síly na boj.
,,Kdo uloví více zvířat?" Zeptala se Claire Emmetta, který se ušklíbl a přikývl.
Poprvé po dlouhé době si celá rodina šla společně zalovit a pro Claire to byla opravdu zábava, hlavně pro to, že po dlouhé době zase porazila Emmetta.
,,Kdopak tu prohrál." Posmívala se Claire a ostatní se smáli. ,,Jen počkej. Pozítří se vsadíme, kdo zabije více novorozenců." Řekl Emmett. ,,Uvidíme." Ušklíbla se Claire.
,,Už toho nechte vy dva." Napomenula Esme. ,,No co. Prostě se postrkujeme. To normální sourozenci dělají." Protočila očima.
,,Někteří sourozenci bývají ještě horší." Přidal se do rozhovoru Stefan. ,,Jo. Vidíš. Stále jsme na tom dobře." Řekla Claire a všichni se zasmáli.
,,A doufám, že to tak vydrží." Řekl Carlisle. ,,Neboj se." Usmála se Claire a nechala Carlislea aby ji vzal okolo ramen a pohladil po ruce.
,,Co bychom bez tebe dělali?" Zeptal se. ,,Pravděpodobně by jste byli úplně v pr... háji." Řekla Claire a raději si rozmyslela poslední slovo, nabylo zrovna dobré, aby nadávala před rodiči a zvláště před Esme.
Všichni se zasmáli a Carlisle Claire pustil, aby si ji Jasper mohl za pas přitáhnout k sobě.
,,Nevím, co bych bez vás dělala. Jste ta nejlepší rodina, kterou si můžu přát." Usmála se Claire a ostatní taky.
Claire měla pravdu, když to řekla.
Nevyměnila tuhle rodinu ani za nic na světě. Byla to její rodina, kterou bude chránit, dokud bude žít.
ČTEŠ
Cullen's First Daughter (Twilight sága/ Jasper Hale)
Fiksi Penggemar(PROBÍHAJÍ VELKÉ ÚPRAVY) Claire Cullenová. Nebyla adoptovaná, jako její ostatní sourozenci. Claire byla skutečná dcera Carlisle Cullena. Když jí bylo deset, její otec zmizel a vrátil se, když jí bylo osmnáct a už jako upír. Poprosila ho, aby ji p...