XXV.

1.7K 68 1
                                    

,,Bez tebe bych stratila bratra

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Bez tebe bych stratila bratra."

2006


Claire a Jasper se úplně vykašlali na vybalování a začali s dost lepší činností. Což se nelíbilo zbytku rodiny, protože je nechtěli poslouchat pár hodin v kuse.

Ale dvojici to bylo jedno. Hlavní pro ně bylo, že byl jeden s druhým.

Bylo to dlouhé čtyři hodiny, během kterých na ně Rosalie aspoň pětkrát zaklepala s tím, aby se konečně uklidnili, na což jí přišlo jako odpověď jen hlasitější sténání.

,,Lásko?" Zeptala se Claire Jaspera, když už jen ležela vedle něj v objetí. ,,Ano?" ,,Pořád se zlobíš?" Zeptala se. ,,Měl jsem o tebe velký strach, Claire. Mohl jsem tě ztratit." ,,Ale jsem pořád tady a živá." Usmála se a rukou mu zajela do vlasů.

,,Opravdu by jsi měl změnit účes." Řekla Claire a Jasper se zasmál. ,,No co. Nech si je dorůst, aby byly delší. Prosím." ,,Přesvědčte mě, madam."

Ušklíbla se a obkročmo se na něj posadila. ,,Víš, že dokážu být velmi přesvědčivá." Řekla a naklonila se k němu, aby ho mohla políbit. Vzal ji za pas a přitáhl blíž.

,,Jak jsem řekl, přesvědč mě

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Jak jsem řekl, přesvědč mě." Řekl jí, když se odtáhla. ,,Prosím. Pěkně prosím." ,,Pořád nic." Ušklíbl se.

Claire nakonec jen flustrovaně zasténala a vstala, aby se mohla jít převléct.

,,Však já tě přesvědčím, možná to nebude dnes, ale do konce týdne tě přesvědčím." Řekla, než vyšla z pokoje za doprovodu Jasperova smíchu.

Dole skočila na pohovku vedle Esme a dívala se, jak Emmett a Stefan zase hrají nějakou hru.

,,Kde jsi nechala Jaspera." ,,Převléká se." Řekla a skřížila si ruce na prsou. ,,Kolikrát jsem ti říkal, že se převlékám rychle." Ozval se Jasper, který se posadil vedle Claire a přitáhl si ji k sobě na klín.

,,A jak dlouho bude trvat přesvědčit tě?" ,,Přesvědčit k čemu?" Zeptala se Rosalie. ,,Aby si nechal narůst delší vlasy." Odpověděla Claire.

,,Nejdřív mě musí přesvědčit." Řekl Jasper a dal jí vlasy na stranu, aby ji mohl políbit na krk. ,,Claire nedokáže někoho přesvědčit? To je novinka. Já myslel, že máš vždy, něco, co někoho přesvědčí hned." Řekl Stefan.

,,Ne, to používám jen na vydírání. Příklad: Podej mi jeden z polštářů, na kterých sedíš, nebo řeknu všem, co jsi dělal 8.3.1971." Ušklíbla se a za chvíli jí v klíně přistál polštář.

Všichni se zasmáli a Claire si polštář přitáhla k hrudi.

,,Na každého mám nějaké datum, nebo věc, kterou nikdo jiný neví." ,,To určitě." Řekl Emmett a stopl hru. ,,Tak schválně. Ty 6.11.1945, Rosalie 27.4.1981, Alice 18.10.1987, Edward 16.8.1918, táta 3.7.1692, máma 24.1.1927 a Jasper 26.9.2001." Všichni se na ni zděšeně podívali.

Claire měla velmi dobrou paměť na různá data. Pamatovala si toho spoustu a pár věcí také měla napsané.

,,Claire, ty a Jasper máte jedno datum společné." Ozval se Edward. ,,Jaké?" ,, 3.2.1953." ,, Neměl jsi mám číst myšlenky." Řekla Claire společně s Jasperem.

,,Pojedu teď za Bellou a možná přijedeme sem." Řekl Edward, vstal a odjel. ,,Skvělý." Zavrčela Rosalie.

Později toho dne Edward přivezl Bellu do domu Cullenovových, protože jim chtěla něco říct. Všichni se shromáždili v obýváku a čekali, co Bella řekne.

,,Všichni víte, co chci. A já vím, jak moc po vás chci. Aby to bylo fér, napadá mě jen jedna možnost. Dát hlasovat." Začala Bella. ,,Ty nevíš o čem mluvíš." Řekl Edward, ale Bella ho zastavila. ,,Ššš. Sklapni."

,,Alice?" ,,Už teď tě beru jako sestru. Ano." Řekla a šla Bellu obejmout. ,,Když Alice řekne ano, znamená to že musím říct také ano." Řekl Stefan.

,,Já říkám ano." Ozval se Jasper a Claire se na něj usmála. ,,Bylo by fajn, zbavit se té věčně touhy tě zabít." Dodal.

,,Rosalie." ,,Omlouvám se. Omlouvám se objema za to, jak jsem se chovala. Jsem ti vděčná, že jsi byla tak statečná a šla jsi zachránit mého bratra. Ale tohle není život, který bych si sama vybrala. Kéž by tehdy, někdo volil ne za mě. Takže ne." Řekla Rosalie.

,,Já říkám ano." Řekl Emmett, zvedl Bellu a zatočil s ní. ,,Spolu se budeme moct do Volturiových pustit." Dodal.

,,Já už tě dávno považuji za součást rodiny. Ano." Usmála se Esme.

,,Proč mi tohle děláš?" Zeptal se Carlisle Edwarda. ,,Ty víš, co to znamená. Rozhodl ses nežít bez ní. Nemám na vybranou, nechci stratit syna." Dodal, a každý věděl, že to znamená ano.

,,Claire?" Všichni se na ni otočili a Claire se chvíli dívala na Bellu a chvíli na Edwarda.

,,Úplně na začátku, bych stoprocentně hlasovala ne, ale teď popravdě nevím. Vím, že tohle není život, který by pro tebe vybral Edward. Vždy jsem stála na Edwardově straně, ale teď nemůžu. Nemůžu stát na jeho straně. Kdyby nebylo tebe, už by tu mezi námi nebyl. Mám tě ráda, protože děláš mého bratra šťastným, takže to řeknu takhle. Říkám ano jen kvůli tomu, že nemám možnost říct ne. Bez tebe bych stratila bratra." Řekla nakonec.

Bella se se všemi rozloučila a Edward ji znovu jel odvést domů.

,,Jacob Black, by se měl naučit, kde leží hranice." Ozvala se Claire. ,,Cože?" ,,Porušil dohodu. Překročil hranice." Odpověděla Claire.

Zbytek dne byl docela v pohodě a Claire byla ráda, že je její rodina znovu celá.

Cullen's First Daughter (Twilight sága/ Jasper Hale)Kde žijí příběhy. Začni objevovat