,,Je pozdě, Edwarde."
°❤️~💚~🌹~💚~❤️°
2005
,,Bouřka, bouřka, bouřka." Křičela Claire po celém domě a radovala se. ,,Bude baseball, baseball, baseball." Pokračovala nadšeně.
,,Claire, uklidni se. Ješte nejsi ani převlečená." Řekl Jasper, který šel za ní do obývacího pokoje, kde všechny objímala a oni se Claire smáli.
,,Když máš tu dobrou náladu... Můžu se tě na něco zeptat?" Zeptal se Edward opatrně a celkem váhavě. ,,Ptej se." Povzdechla si Claire, ale nepřestala se usmívat.
,,Nevadí, že jsem pozval Bellu?" ,,Ne, nevadí. Možná bych se jí měla i omluvit." Přikývla a šla zpět do pokoje, aby se mohla převléct.
Oblékla si černé legíny, tmavě modré tričko s dlouhým rukávem, přes to si oblékla bílou košili s černými pruhy a obula si bílé tenisky.
Popadla svou vlastní baseballovou pálku a běžela zpět do obývacího pokoje, kde už na ni čekala celá její rodina. Tedx téměř celá.,,Kde je Edward?" Zeptala se. ,,Už jel pro Bellu." Odpověděla Esme a Claire přikývla.
,,Už víte jaké budou týmy?" Ptala se dál Claire. ,,Ne, rozhodně se až na hřišti." ,,Rozděluji!" Vykřikla okamžitě Claire.
Claire téměř vždy rozdělovala svou rodinu do týmu. A vždy tak, aby to bylo spravedlivé, přestože někdy někdo tak jako tak podváděl
Celá rodina se dostala na kraj lesa a Claire se postavila před celou rodinu.
,,Fajn, jde se rozdělovat." Řekla Claire a ušklíbla se. ,,Esme, budeš téměř jako vždycky na čtvrté metě a budeš rozhodčí. A první tým bude tvořit Edward, Emmett, Alice a Stefan. A Alice bude nadhazovat. Takže Rosalie, Jasper, tati, jdeme jim nakopat zadky."
Claire, Carlisle a Rosalie, se pak začali hádat, kdo půjde první na pálku.
Zrovna, když se rozhodlo, že Rosalie půjde na pálku, ozval se zvuk motoru a Claire se otočila směrem k džípu, ve kterém seděli Edward a Bella a blížili se k nim.
ČTEŠ
Cullen's First Daughter (Twilight sága/ Jasper Hale)
Fanfic(PROBÍHAJÍ VELKÉ ÚPRAVY) Claire Cullenová. Nebyla adoptovaná, jako její ostatní sourozenci. Claire byla skutečná dcera Carlisle Cullena. Když jí bylo deset, její otec zmizel a vrátil se, když jí bylo osmnáct a už jako upír. Poprosila ho, aby ji p...