,,Kdybych byla tvou dívkou, vážila bych si tě, starala se o tebe, žárlila na každou, která by se na tebe jen podívala a milovala celým svým srdcem."
°❤️~💚~🌹~💚~❤️°
1953
„Konečně." Vykřikla Claire nadšeně.
Byla tak šťastná, když zjistila, že konečně přišel den, kdy pojedou navštívit jejich rodinu do Denali. Tak moc se na ně těšila a tak moc se jí stýskalo.
Byla první, kdo byl připravený a jen čekala na ostatní. Mezi tím chodila po obývacím pokoji plná nedočkavosti.
„Počkejte, až vás představím Tanye a ostatním." Řekla Claire Alice, Stefanovi a Jasperovi.
Když už se zmiňuje Jasper... Už nějakou dobu se kolem něj Claire cítila trochu nervózně, ale nepřestala se usmívat.
Zamilovala se do něj až po uši a Esme, Rosalie a Alice to poznaly. Přece jen byly také ženy. Každý den to s Claire probíraly a nepřestaly ji škádlit.
I kluci se o tom s Jasperem už bavili. Kluci to sice nepoznali u Claire, ale u Jaspera ano, a kvůli tomu si z něj dělali srandu a přemlouvali k tomu, aby jí to řekl, ale zatím nic.
,,Claire, můžeš se prosím uklidnit. Děláš to už přes hodinu." Řekl Edward, když ji zastavil. ,,Tak se prostě těším. A Tanya se určitě těší na tebe." Ušklíbla se a Carlisle, Esme, Rosalie a Emmett se zasmáli.
Oni byli jediný, kdo věděli, že Tanya Edwarda miluje. A Claire si z něj ráda dělala srandu.
,,Claire." Zavrčel Edward. ,,Neříkej, že se na Tanyu netěšíš." Škádlila dál. ,,Ty víš, jak to je." ,,Vždyť tě jenom škádlím." Řekla Claire, než mu rozcuchala vlasy a raději od něj odešla. Věděla, jak háklivý byl, když šlo o jeho vlasy.
Když se na ni otočil a tvářil se naštvaně, Claire se schovala za první osobu, která byla nejblíže.
,,Pomůžeš mi, že ano?" Zeptala Jaspera, který se zasmál tak jako ostatní v místnosti.
,,Neměla si mu sahat na vlasy, Claire." Řekla Esme. ,,Když ono to tak láká." Bránila se.
Když byl Edward blízko, Claire rychle běžela na druhou stranu místnosti.
,,To by stačilo. Nasedat a jedem." Řekla Esme.
Claire trochu nadšeně povyskočila a zamířila k jednomu z jejich aut. Jo, sbírka se jim trochu rozrostla. A Claire získala své vlastní, do kterého naskládala všechny své věci.
Claire nakonec jela pouze s Jasperem, zatímco Rosalie jela s Emmettem, Alice se Stefanem, Edward sám a Carlisle a Esme sami.
,,Už se těším do Denali. Je to tam úžasné a Tanya a ostatní jsou velmi milí." Řekla Claire Jasperovi, zatímco jednu ruku měla položenou na volantu a druhou na řadící páce.
ČTEŠ
Cullen's First Daughter (Twilight sága/ Jasper Hale)
Fanfiction(PROBÍHAJÍ VELKÉ ÚPRAVY) Claire Cullenová. Nebyla adoptovaná, jako její ostatní sourozenci. Claire byla skutečná dcera Carlisle Cullena. Když jí bylo deset, její otec zmizel a vrátil se, když jí bylo osmnáct a už jako upír. Poprosila ho, aby ji p...