,,Dodělali jsme další školu."
2006
Uplynulo dalších pár měsíců a konečně přišla maturita a rozdávání diplomů a konec střední školy.
,,Když nám bylo pět, ptali se nás, čím chceme být až vyrosteme. Naše odpovědi byly třeba astronaut, prezident nebo v mém případě princezna. Když nám bylo deset, ptali se znovu. Odpověděli jsme rocková hvězda, kovboj nebo v mém případě zlatá medailistka. Ale teď, když jsme vyrostli, tak chtějí vážnou odpověď. No, co třeba tuhle: Kdo to sakra ví. Tohle není čas, dělat těžká a rychlá rozhodnutí, je čas na dělání chyb. Sednout do špatného vlaku a někde uváznout. Zamilovat se, často. Studovat filozofii, protože tam není šance udělat kariéru. Rozmyslet si to a rozmyslet se znova, protože nic není trvalé. Takže dělejte tolik chyb, kolik dokážete. Tak aspoň jednou, když se zeptají, kým chcete být, nebudeme muset hádat. Budeme to vědět."
Všichni maturanti a spousta dalších studentů, učitelů, pracovníků a rodičů, poslouchali projev Jessici.
Podle Claire se jí povedl, ale né vše byla podle Claire pravda. Podle ní, se můžeš POŘÁDNĚ zamilovat jen jednou. Ano, když se před tím pravím "zamilujete" ještě do někoho jiného, myslíte si, že je to láska a že ho milujete, ale není to tak.
Postupně si všechny maturanty začal zvát ředitel na pódium, aby jim předal diplom.
Později toho večera, už byla u Cullenovích párty v plném proudu a všichni se bavili.
Claire byla u okna a usmívala se.
,,Dodělali jsme další školu." Řekla Jasperovi, který se postavil vedle ní a přitáhl si ji za pas k sobě. ,,A před námi je další spousta." Řekl Jasper a políbil ji.
Claire mu dala ruce kolem krku a přitáhla si ho k sobě blíž. Přesunul se k jejímu krku a Claire se ušklíbla a trošku zasténala.
,,Jaspere, jsme v místnosti plné lidí, budeš si muset počkat." ,,Co když se mi nechce, madam." ,,Tak máš stejně smůlu."
Claire se okamžitě odtáhla, když si všimla Alice na schodech, která měla vizi.
,,Alice má další vizi, jdeme." Řekla Claire a vzala Jaspera za ruku.
,,Alice, co vidíš?" Zeptala se okamžitě Claire. ,,Rozhodnutí už padlo." Odpověděla pořád trošku mimo.
,,Co je?" Zeptal se Jacob, který přišel s dalšími svými kamarády a Claire na ně zavrčela. ,,Nejedete do Seattlu?" Zeptala se Bella. ,,Ne. Oni přijdou sem."
Později byli skoro všichni Cullenovi a Jacob se svými přáteli v Carlisleově pracovně a řešili to, co Alice viděla.
,,Budou tu za čtyři dny." Řekla Alice. ,,Z toho může být pěkný problém." Řekl Carlisle a opřel se o stůl. ,,Kdo je za tím?" Zeptal se Edward. ,,Nikoho známého jsem neviděla." Odpověděla Alice. ,,Možná jednoho." Dodala.
,,Znám jeho tvář." Řekl Edward, když si přečetl Aliciiny myšlenky. ,,Je místní, Riley Biers. Ten to nezačal." Dodal Edward. ,,Ten, kdo to udělal, se schoval." Řekla Alice. ,,Hraje si se slepými misty v tvé vizi." Řekla Claire Alice. ,,V každém případě, armáda přichází a není nás dost na ochranu města." Řekl Jasper.
,,Počkej. Jaká kruci armáda?" Zeptal se Jacob. ,,Novorozenců. Nas druh." Odpověděl Carlisle. ,,A po čem jdou?" Zeptal se Embry. ,,Předávali si Bellyn pach. Červenou blůzu." Odpověděla Alice. ,,Jdou po Belle? Co to má sakra znamenat?" Zeptal se Jacob.
,,Především tvrdý boj. Ztrátu životu." Odpověděl Carlisle. ,,Dobře. Jdeme do toho." Řekl Jacob. ,,Ne!" Řekla konečně Bella. ,,Ještě se necháš zabít, to ne." Pokračovala. ,,Nežádal jsem tě o povolení." Řekl Jacob.
,,Jacobe, myslíš, že by Sam přistoupil na dohodu?" Zeptal se Carlisle. ,,Jestli to znamená zabít pár upírů."
,,Jaspere?" Zeptal se Carlisle. ,,Aspoň nás bude víc. Novorozenci o nich nebudou vědět. To nám dá náskok" Řekl Jasper a přitáhl si Claire co nejblíže k sobě.
,,Musíme si promluvit." Řekl Carlisle. ,,Carlisle, něco se jim stane." Nesouhlasila Bella.
,,Všichni potřebujeme tréning. Boj s novorozenci si vyžaduje Jasperovi znalosti. Vy se můžete přidat." Řekla Claire.
,,Dobře. Řekni nám kdy a kde." Řekl Jacob. ,,Jacobe, vy vůbec nevíte, do čeho se pouštíte." Řekla Bella. ,,Bello, tohle je náš boj. Měla by jsi být ráda. Podívej se na nás, spolupracujeme spolu. To jsi před chtěla, aby jsme vycházeli, pamatuješ." Řekl Jacob.
Claire doufala, že přijdou. Věděla, že není stoprocentní, že se s nimi budou chtít spojit, ale jestli nechcou, aby byla prolita spousta krve, museli spolupracovat.
ČTEŠ
Cullen's First Daughter (Twilight sága/ Jasper Hale)
Fanfiction(PROBÍHAJÍ VELKÉ ÚPRAVY) Claire Cullenová. Nebyla adoptovaná, jako její ostatní sourozenci. Claire byla skutečná dcera Carlisle Cullena. Když jí bylo deset, její otec zmizel a vrátil se, když jí bylo osmnáct a už jako upír. Poprosila ho, aby ji p...