„Už teď nás lidé považují za divné, a to jsme tu první den."
°❤️~💚~🌹~💚~❤️°
2003
Claire nemohla uvěřit tomu, jak rychle ten čas uběhl. Zdálo se to tak rychlé, když se celá rodina přestěhovala zpět do Forks.
Během těch osmačtyřicet let po svatbě, Claire a Jasper velmi často cestovali a řekneme, že v některých věcech byli možná trošku horší než Rosalie a Emmett a nebylo lehké se k nim přiblížit.
Claire možná chyběla její rodina, zatímco cestovali, ale čas strávený pouze a Jasperem si užila.
Byla ovšem zvědavá, když se vrátili do Forks. Zajímalo ji, jak, moc se město za tu dobu změnilo.
Také byla zvědavá na školu. V 21. století se lidé a hlavně teenageři chovali odlišně a ne zrovna dobrým způsobem. Byli rozmazlení, namyšlení.
Když zastavili před jejich starým domem, Claire viděla, že byl úplně celý zmodernizovaný a vypadal celkově lépe.
„Doufám, že můj pokoj zůstal stejný." Řekla Claire. „Vybrala jsem nový nábytek, ale stojí přesně na tom stejném místě, jako stál minulý." Odpověděla Esme své dceři, která se usmála.
„Dobře, aspoň to. Uvidíme se za dvě hodiny." Řekla Claire, než vzala Jaspera za ruku a společně se všemi kufry běželi upíří rychlostí do jejich pokoje, kde za nimi Claire zamkla.
„Dvě hodiny jsou málo, lásko." Řekl Jasper, když pustil věci a položil jí ruce na pas. „Neříkej, že nepotřebuješ lovit." Řekla Claire a Jasper se zasmál, než ji přitiskl zády ke zdi a začal dávat polibky na krk.
„Dvě hodiny jsou málo." Uznala Claire a potichu zasténala, zatímco si hrála s jeho vlasy.
„Doufám, že ta postel je pevná, jinak nás Esme zabije a bude nám muset kupovat novou." Řekla Claire.
Vzala lem jeho trička a svlékla mu ho. „Myslím, že někteří nás zabíjí už jen za to, že tu děláme hluk. Hlavně ty." „Já za to nemůžu..." Začala, ale neměla možnost to doříct.
Ani ne za sekundu už ležela jen ve spodním prádle na posteli a Jasper se nad ní skláněl. No jo, když jste upíři, máte super rychlost, která se občas vyplatí.
A opravdu dvě hodiny nevystačily. Skončili až po čtyřech.
Skutečně byli horší, jak Emmett a Rosalie, ale nikdo jim to nemohl dávat za zlé.
Claire se začala oblékat a místo svého trička, si oblékla Jasperovo a své obyčejné legíny. A mezi tím Jasper pořád ležel na posteli.
„Už by jsi měl opravdu vstát." „Víš, že jsem za minutu hotový." Ušklíbl se. Claire protočila očima.
ČTEŠ
Cullen's First Daughter (Twilight sága/ Jasper Hale)
Fanfic(PROBÍHAJÍ VELKÉ ÚPRAVY) Claire Cullenová. Nebyla adoptovaná, jako její ostatní sourozenci. Claire byla skutečná dcera Carlisle Cullena. Když jí bylo deset, její otec zmizel a vrátil se, když jí bylo osmnáct a už jako upír. Poprosila ho, aby ji p...