,,Budeš ta nejlepší nevlastní matka na světě."
°❤️~💚~🌹~💚~❤️°
1925
Dny plynuly strašně rychle a Claire se konečně dočkala svatby mezi jejím otcem a Esme.
Claire všechno naplánovala, aby měli čas na sebe a také ji to velmi bavilo. Ráda ladila barvy, vybírala ozdoby a udělala celou výzdobu.
Ráno Claire Esme zatáhla do svého pokoje a začala ji připravovat. Začala vlasy a potom pokračovala líčením. Samozřejmě nic honosného, Esme si přála spíše něco lehkého a jednoduchého.
,,Vím, že nikdy nebudu moct nahradit tvou pravou matku, ale pro mě jsi jako skutečná dcera." Řekla zničeho nic Esme.
,,Sice nejsi žena, která mě porodila, ale bereš si mého otce, což znamená, že budeš má matka. A klidně ti budu říkat mami, protože jsi moje první matka za spoustu let. A mám tě ráda, mami." Řekla Claire a věděla, že kdyby mohli upíři brečet, Esme už brečí štěstím.
Claire věděla, že Esme jedno dítě ztratila a bylo jí ji tolik líto. A pro Claire bude čest říkat Esme mami.
,,Děkuju. Ani nevíš, co to pro mě znamená. Po té, co jsem ztratila své dítě, jsem ráda, že můžu mít aspoň vás."
,,No, myslím, že už můžeme na šaty." Usmála se Claire a podala Esme velkou krabici.
Claire je tak trochu vybrala sama a bez přítomnosti Esme. Ne že by se bála, že si Esme vybere něco špatného, ale chtěla jí dát nějaký dárek. A co jiného jí mohla dát než svatební šaty.
Nakonec pomohla Claire Esme se obléct do šatů a než šla za ostatními hosty, dala jí pusu na tvář.
Seděla hned v první řadě na kraji, blíže u uličky, aby byla nejblíže a Edward seděl hned vedle ní.
Za pár minut šla Esme uličkou a všichni si stouply. Esme musela jít sama, protože její otec tam nebyl.
Jakmile byla u oltáře všichni se posadili.
Claire jim poslala ten největší úsměv, který mohla a zvedla palce. Přála jim to, tak moc jim to přála. Její otec si někoho zasloužil, zasloužil si někoho, kdo by ho miloval tak, jako Esme.
Obřad trval jen chvíli a potom se všichni přesunuli na svatební hostinu.
Claire začala poklepávat nohou a už to nemohla vydržet, takže si vzala skleničku, nůž a stoupla si na podium.
Zacinkala příborem o skleničku a upoutala na sebe veškerou pozornost.
,,Můžete mi na chvíli věnovat pozornost?" Zeptala se Claire a čekala, než se všichni uklidní. ,,Chtěla bych jako první pronést přípitek dřív, než mi někdo vezme slova." Začala a ostatní se zasmáli.
,,Možná to bude trvat déle, ale mám toho spoustu na srdci, takže to budete muset vydržet.
Nemůžu ani slovy vyjádřit, jak jsem ráda, že si můj táta našel ženu, se kterou je šťastný a jak jsem ráda, že tou ženou je zrovna Esme. Vím, že udělá mého otce velmi šťastným mužem a že to bude moje druhá nejlepší matka.
Vím, že většina teenagerů a dětí, říká svým nevlastním rodičům křestními jmény, ale pro mě, to bude už na vždy máma a táta.
Nikdy jsem svého otce za poslední pár let neviděla tak šťastného, jako s mou novou matkou.
Vím, že spolu budete šťastní a velmi vám to přeji. Byli jste si tak říkajíc souzení. A jednou doufám, že si najdu někoho, s kým budu taky tak šťastná jako jste vy dva. Děkuju a blahopřeji vám." Lidé Claire zatleskali a ta si šla zpět sednou ke stolu vedle svého otce, který ji objal.
Později toho večera už se novomanželé připravovali na svatební cestu a s každým se museli nejdříve rozloučit.
Tedy hlavně se svými dětmi, které byly jako poslední.
,,Opravdu mi neřekneš, kam mě tvůj otec vezme a jaký je ten dárek?" Zeptala se Esme Claire. ,,Ne. Budeš si muset počkat, mami." Usmála se Claire.
,,Víš, že to zní pěkně, když to říkáš." ,,Myslíš mami?" ,,Ano." ,,No, budeš na to muset zvyknout." ,,Myslím, že si na to zvyknu rychle." Esme Claire objala a šla k Edwardovi, zatímco Carlisle přišel ke své dceři.
,,Opravdu to tu zvládnete?" Ujišťoval se. ,,Samozřejmě, že ano. Je mi přes dvě stě padesát let, myslím, že týden bez vás zvládneme. Možná i déle." Usmála se Claire. ,,Já jen, že jsme nikdy nebyli tak dlouho a daleko od sebe. Pokud nepočítáš, kdy jsem odešel, když ti bylo deset a přišel pro tebe, když ti bylo osmnáct." Claire se zasmála a uklidnila ho.
,,Jsem zodpovědná, mladá dáma, která to zvládne. Až se za týden vrátíte, vše bude na stejném místě a nerozbité."
,,Dobře. Dávejte na sebe pozor a nezničte dům." ,,Nemusíš se bát."
Novomanželé nastoupili do auta a odjeli. Všichni se dívali, dokud nebyli tak daleko, že na ně už nebylo vidět.
Hned na to Claire začala všechny vyprovázet pryč, jelikož už to vše skončilo.
Byla ráda, jak se celá svatba vydařila a že je její otec znovu šťastný. A Esme s ním.
Věděla, že Edward jim bude říkat Carlisle a Esme, ale ona ne. Pro ni je to otec a matka.
————————
Týden uplnynul jako voda a Carlisle s Esme byli doma.
Claire nenechala Esme si ani vybalit a šla ji vyspovídat. Chtěla slyšet vše, co se za ten týden stalo. Nesměla vynechat ani detail. Tedy, některé detaily si mohla nechat, nepotřebovala slyšet vše. Hlavně co se týče postele.
Také byla ráda, že byli doma a mohli být konečně pořádná rodina, jenže to moc dobře nevyšlo.
Pár měsíců na to se chtěl Edward vzepřít svým novým rodičům a opustil je, aby se mohl stát tím, čím upíři skutečně jsou a začal se živit lidskou krví.
Všichni se o něj báli, hlavně Claire.
Všimla si, že byl v poslední době tichý, ale nečekala, že by udělal něco takového. Myslela si, že by se nikdy neodvážil pít lidskou krev.
Nikdy si nemyslela, že by byl schopný něčeho takového a Claire se to vůbec nelíbilo. Nelíbilo se jí, že její bratr zabíjel lidi.
Uběhlo dalších pár měsíců, když se Edward objevil u dveří jejich domu, ze kterého se měli za pár dnů stěhovat.
Claire k němu rychle přišla a dala mu pořádnou facku, než ho vtáhla do objetí.
,,Tohle už nikdy nedělej, pitomče. Ani nevíš, jaký jsem o tebe měla strach. Jsi pryč několik měsíců a potom se tu jen tak zjevíš?" Zeptala se naštvaně.
,,Omlouvám se, Claire." ,,V pořádku. Hlavně už to nedělej." Řekla, než ho znovu objala. ,,Doufej, že dostaneš jen malý trest." Dodala a Edward se usmál.
Byl rád, že je zpět. Nejvíce mu chyběla jeho milovaná sestra, kterou měl nejraději.
Věděl, že to co udělal bylo velmi nezodpovědné a věděl, že se to neobejde bez následků.
ČTEŠ
Cullen's First Daughter (Twilight sága/ Jasper Hale)
Fiksi Penggemar(PROBÍHAJÍ VELKÉ ÚPRAVY) Claire Cullenová. Nebyla adoptovaná, jako její ostatní sourozenci. Claire byla skutečná dcera Carlisle Cullena. Když jí bylo deset, její otec zmizel a vrátil se, když jí bylo osmnáct a už jako upír. Poprosila ho, aby ji p...