XIX.

2.3K 88 0
                                    

,,Neřekla bych, že je to k smíchu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Neřekla bych, že je to k smíchu. Nechci mít problémy se Samem nebo Volturiovími."

°❤️~💚~🌹~💚~❤️°

2005

Ani jeden člen olympijského klanu nebyl dvakrát spokojený ze všech událostí posledních dnů a situací, která se děla.

Kočovní nomádi se opravdu až moc nebezpečné přibližovali k Fork. Nevěděli, čeho jsou schopni a kolik lidí ještě hodlají zabít, jen věděli, že to není dobré. Dělali až moc nepořádku a Claire se až moc bála Volturiových.

Uběhlo dalších pár dnů a Claire ani Rosalie nebyly vůbec rády, když Edward oznámil rodině, že řekl Belle vše o upírech, a že jsou spolu.

Tehdy se Claire znovu pořádně naštvala.

Ne, že by Bellu neměla úplně ráda, ale bála se, co udělají Volturiovi až se dozví, že o upírech ví obyčejná lidská dívka. To nemohlo skončit dobře. A bylo jedno, jestli pro Bellu, nebo rodinu.

Nakonec se uklidnila, ale jakmile Edward přišel další den s tím, že ji chce přivést do jejich domu, znovu se naštvala.

Tentokrát jí nešlo o Volturiovi, ale o Jaspera. Věděla, jak je pro něj těžké se držet a Edward ji chtěl přivést k nim domů. Edward se Claire snažil uklidnit tím, že Bellu jen představí, a potom ji vezme ven něco ukázat, jenže to nešlo podle plánu. Na to si totiž jen povzdechla a odešla s Jasperem na lov.

Když nastal další den, kdy měl Edward přivést Bellu, Claire, Esme, Rosalie, Emmett a Carlisle byli v kuchyni a vařili pro Bellu nějaké italské jídlo.

Jasper, Alice a Stefan byli na druhou stranu venku.

,,Je vubec italka?" Zeptala se Rosalie, když držela mísu se salátem, do které Emmett dával další. ,,Jmenuje se Bella." Řekl Emmett. ,,Jsem si jistý, že jí to bude chutnat." Řekl Carlisle, když se na chvilku otočil na Rosalie.

,,Jo. Pokud si teda vůbec dá." Řekla Claire. ,,Claire." Napomenula Esme. ,,Edward říkal, ať to neděláme." Bránila se Claire.

,,Cítíte to taky? Máme tu člověčinu." Zavrčela Rosalie. Esme se zasmála a odstoupila od kuchyňského ostrůvku.

Za pár vteřin do kuchyně vstoupil Edward a s ním i Bella.

,,Ahoj, chystáme ti italskou kuchyni." Usmála se Esme a postavila se před Bellu. ,,Bello, tohle je Esme. Moje matka pro praktické účely." Představil Edward.

,,Díky tobě vyzkoušíme poprvé naši kuchyni." Řekl Carlisle. ,,Doufám, že máš hlad." Dodala Esme.

,,Jo..." ,,Ona už jedla." Přerušil Edward Bellu.

Ozval se zvuk rozbíjejícího skla a všichni se podívali na Rosalie, která rozbila misku se salátem.

,,Skvělí." Řekla Rosalie naštvaně. ,,No, protože jsem věděla, že nejíte, tak jsem..." ,,Ovšem, to je od tebe ohleduplné." Přerušila Bellu Esme a usmála se.

Cullen's First Daughter (Twilight sága/ Jasper Hale)Kde žijí příběhy. Začni objevovat