Oy verip yorum yapmayı unutmayın. İyi okumalarr.
winterbear: Özlendi.
126 beğeni, 27 yorumkimtaehyung adlı kullanıcı winterbear adlı kullanıcının fotoğrafını beğendi.
•
•
•kimtaehyung: Çok güzel değil mi?
winterbear: Han nehri mi?
kimtaehyung: Evet.
kimtaehyung: Jennie de çok sever orayı.winterbear: Öyle mi?
kimtaehyung: Evet.
kimtaehyung: Hatta onunla 1 sene önce gitmiştik oraya. Tam da bu zamanda.
kimtaehyung: Ve hatta onda da böyle bir fotoğraf olması lazım.winterbear: Onu seviyor olmalısın.
kimtaehyung: Herhalde.
kimtaehyung: En yakın arkadaşım o benim.Görüldü...
kimtaehyung: Ne oldu?
winterbear: Hiç.
winterbear: Ee, neler yapıyorsun?kimtaehyung: Jimin ve Jungkook götü başı dağıttı. Biz de onları toplamaya çalışıyoruz.
winterbear: Normaldir. Bırak içsin çocuk. Terk edildi sonuçta.
kimtaehyung: Jungkook'un terk edildiğini sen nereden biliyorsun?
kimtaehyung: Gerçekten hakkımızda nasıl bu kadar bilgiye sahip olabilirsin ki?winterbear: Taehyung bunu herkes biliyor.
winterbear: Ayrıca son sınıf olduğumuz için de herkes herkesi tanıyor okulda. Normal.
winterbear: Jungkook'a söyle üzülmesine gerek yok. Ona her tarafta kız var sonuçta.kimtaehyung: Tamam söyleyeyim de kim söyledi derse ne diyeceğim?
winterbear: İyi deneme kış ayısı.
kimtaehyung: -_-
winterbear: Yurt dışında nereye gideceğin kesinleşti mi?
kimtaehyung: Amerika olarak karar verildi ama daha sözleşme imzalanmadı.
winterbear: Kesin imzalayacak mısın?
kimtaehyung: Şu anki planlarım o yönde.
winterbear: Ne zaman gidiyorsun?
kimtaehyung: Okul kapandıktan 2 hafta sonra.
winterbear: Arkadaşların adına üzüldüm. Ayrılmak zorunda kalacaksınız.
kimtaehyung: Ömür boyu değil sonuçta. Ayrıca telefon ve internet denen bir şey icat edildi. Duydun değil mi?
winterbear: Bu o kadar kolay değil. Seni özleyecekler.
kimtaehyung: Onlar mı beni özleyecek yoksa sen mi? Daha çok kendini düşünüyormuşsun gibi hissettim.
winterbear: Belki de.
winterbear: Jungkook nasıl?kimtaehyung: Lisa ilgileniyor şu an. Herife sana başka bir kız ayarlarız dedi ve anında kendine geldi. Jungkook her zamanki Jungkook işte.
winterbear: Anladım. Neyse gitmem lazım.
kimtaehyung: Niye?
kimtaehyung: Bu arada Jennie gelince ona seni söylemeyi düşünüyorum.kimtaehyung: Nereye gittin?
kimtaehyung: Jennie geldi, sen gittin.
(21.13)Görüldü...(00.35)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Lie, taennie
Fanfictionkimtaehyung: Sen kimsin gerçekten? winterbear: Senin sadece çok yakın arkadaşın olarak gördüğün kişi. (Gönderilmedi.) winterbear: Jennie. (Gönderilmedi.) Yarı texting.