Tag

42 4 6
                                    

Ini bukan update yee.. author telah di tag oleh qarimah .

Ok baik kita mulakan!!

1) things that make you happy

Be with my family and friends!

Do all that I want!

2) things that upset you

Fake friends, diabaikan oleh orang yang author sayang... Author pantang kalau kena palau..🙂 tu dulu, sekarang ni author belajar untuk tak fikir bukan-bukan bila kena palau dengan kawan. Tapi still.. sedih..

3) things that annoy you

Orang yang suka ulang benda sama. Tapi author sendiri pun macam tu gak😂😂 then orang yang suka ajuk apa yang author cakap, biasa adik ahh yang buat macam ni. Fuhh.. tahan je masa tu..


4) things that you can't live without


Makanan, minuman, hmmm apa lagi ya... Entahlah😂😂


5) last song you listened to


Antara fav author hehe..


6) things you wish you could do

Tak terlalu overthinking... Sentiasa positive thinking macam dulu...

7) any fears/phobia

Ulat dan rakan sekutunya.. semut yang berkumpul ramai-ramai.. bintik hitam banyak-banyak.. err meremang bulu roma..

8) your biggest regrets

Tak jaga kata-kata sampai mengecilkan hati kawan... Itu masa dulu, sekarang ni author dan berubah.. serik sebab nanti author juga yang merana..

Then, terlalu penting perasaan sendiri sampai putuskan persahabatan.. ni masa sek rendah. Kitorang still kawan tapi... Tak rapat macam dulu. Author pernah cakap kan yang author tak suka kena palau and author jenis yang overthinking.. Itulah sebabnya...

9)  scary movies or happy ending

HAPPY ENDING! Author tak boleh tengok cerita hantu... Nanti terbayang masa nak tidur..


10) describe me in one word

Cute!!♥️

11) tag not more than 10 People


NFathiatulnisaZ
jochuaa
SNKhad_1324
miokonagisayuu

Malas nak tag ramai.. hehe yang tak kena tag tu, sorry tau 👉👈

Yang kena tag ni, hehe random pick😉

Nanti Author update story ni ok? Byeeee

Revenge (BTS Fanfic) ✔️✔️Where stories live. Discover now