Hoofdstuk 1

3.8K 72 16
                                    

Lesbisch, lesbisch, haha jij bent lesbisch! Eva schrikt wakker en vliegt overeind in haar bed. Ze ademt even goed uit. Dan kijkt ze op de klok. 07:46 veel te vroeg om naar benden te gaan "pffffff ". Met een plof laat ze zich achterover in haar bed vallen. Ze kijkt naar haar zusje Myrthe die ligt te slapen. " waarom moet ik eigenlijk met haar op een kamer slapen?" Klonk de stem van Eva in haar hoofd. " Stuur dat stomme kind je kamer uit " zei de stoere Eef. "Rot Eef, ga weg!" irritante stem. "Uuhhh" kreunent draaide Myrthe zich om. "Pfff, gelukkig net niet wakker gemaakt" dacht Eva. En weer kijkt ze op haar klok 07:49, nog steeds te vroeg om naar beneden te gaan. Ze draait zich van haar zusje af en denkt na over de droom die ze net heeft gehad. "Waarom die droom, ik ben toch niet lesbisch". "Klopt", zei Eef, "dus waar maak je je druk om, ga lekker flirten met Sven, je vriendje". "Maar waarom krijg ik die droom dan, veel van mij dromen komen uit, deze niet toch, hopelijk". "natuurlijk komt deze suffe droom niet uit, lesbisch is voor watjes, jij bent toch geen watje?". "hup, heef antwoord!". Watje, watje, watje, watje!". "Neeeheee, ik ben geen watje". Als ze 1 ding zou mogen wensen, zou de stem Eef uit haar hoofd worden verwijderd. "Ik word er gewoon knetter gek van, irritante klote stem!". Myrthe keek Eva aan, en wreef in haar ogen, "wat zei je nou" vroeg ze slaperig. "Niks hoor, ga maar gewoon verder slapen". "Oh, oké". Eva gaf haar een knikje, draaide ook zelf om en viel weer in slaap, deze keer in een leuke droom.

~~~~~~

Ik hoop dat jullie dit eerste deel leuk vonden. Tips zijn altijd welkom!!!!! :)

Lesbisch!? Ben ik dat echt?! {voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu