10.

395 19 1
                                    

,,od páté třídy mě šikanovali" rychle jsem se napila, abych se vyhnula jejich pohledům.

        Krk jsem měla v jednom ohni, ale to mi byl jedno. Řekla jsem to. Konečně jsem to řekla nahlas. Poprvé ve svém životě!

Podala jsem flašku Tylerovi. On si ji vzal, ale hned potom mi přejel rukou přes záda. Na rukou mi naskočila husina.

           Nechtěla jsem, aby mě litoval. Neměla jsem to zapotřebí. Jen jsem to ze sebe chtěla už dostat.

          Cítila jsem se nějakým způsobem volná. Jako kdyby mi ze srdce spadl kámen.

,,v nápravňáku jsem byl, protože jsem otci rozmlátil jeho nové Ferarri" něco takového jsem si myslela, že udělal.

         Z filmů už jsem měla nakoukané, že bad boy má vždy zazobaného tátu. Nic nového.

         Ano, stále se oháním tím, že to mám nakoukané z filmů, ale nikdy jsem nikam nechodila, takže mojí jedinou zábavou byly filmy a z mých zkušeností jsem také čerpala.

,,nikdy jsem nebyl doopravdy zamilovaný. Ani do Diany" ani jsem si nevšimla, že k němu přišla flaška.

         On s ní chodí sedm let a nebyl do ní zamilovaný? To je... Strašné! Chudák holka.

         Sice je svině, ale chodit s někým tak dlouho bez citů? Já něco takového zjistit, tak by to se mnou seklo.

Nikdo nerozebíral to, co jsme řekli, za což jsem byla vděčná. Kdyby mě náhodou litovali, tak by mě to asi rozbrečelo a to jsem nechtěla. Měla jsem si to přece užít!

Nemohla jsem z hlavu dostat to, co řekl Austin a Jackson. Přelo se mi, co Austin stále říkal.

Prvně že prý spolu nejsou z lásky, ale ze zvyku a najednou že v tom ani láska nikdy nebyla? Je psychicky v pořádku? Pochybuji.

          I když mi ho bylo líto, tak jsem ho nemohla vystát. To, co se mu dělo doma si nezasloužil, ale to jak lhal taky nebylo hezké.

,,takže flašku?" všichni přikývli. Sice to bylo jako ze staré školy, ale vždy to byla zábava. Aspoň to tak vypadalo.

         Nelíbilo se mi, že je to ta svlékací verze. Nebyla jsem zrovna holka, která má co ukazovat. A samozřejmě, že jsem se styděla.

Nepřišla na mě řada jakou dobu. Oni si navzájem dávali úkoly a odpovídali na otázky.

Byla to sranda, dokud to nepadlo na mě. Nasucho jsem polkla a vybrala si úkol.

       ,,polib Tylera" povrchně se na mě usmál Austin. Začala se ve mně vřít krev. Už jen z toho důvodu, že věděl, že se líbím Jacksonovi.

Tyler si ke mně sedl blíž, ale já ho zatlačila do hrudi. ,,neber si to osobně, Tylere, ale tohle neudělám. Nechci abys byl první" zašklebila jsem se na něj.

           Moc jsem toho nepila, ale rozhodně jsem byla v náladě. Všechny jsem tím musela překvapit.

,,v tomhle případě by se neměla svlékat" řekla Loren, když všichni mlčeli. Bylo to trapné ticho a ona se to asi snažila zachránit. Chtěla jsem, aby první byl Jackson a ne Tyler...

,,Austine ani na to nemysli. Když chceš vidět někoho polonahého, tak bys měl jít za svoji holkou" osopila se na něj Liv, když chtěl něco říct. Aspoň nejsem jediná, co to stále říká.

Bylo mi nepříjemné, že o mně věděli, že jsem byla šikanovaná a ještě to, že jsem nikoho zatím nepolíbila.

          Holkám jsem to říct chtěla, ale klukům ne. Neměli to vědět. Teď bylo velké riziko toho, že si mě kvůli tomu budou dobírat.

Brala jsem je jako kamarády, až na Austina a tohle by zlomilo tu důvěru v ně.

  ,,fajn, teď já" poskočila jsem a vzala do ruky flašku, kterou jsem roztočila. Austin. ,,pravdu" vyhrkl dřív, než jsem stihla cokoliv říct. To se bojí?

Během vteřiny jsem věděla, na co se chci zeptat. ,,s kolika holkama jsi spal během trvání vztahu s Dianou?"

Ani by mě to zajímat nemělo, protože by se mi zhnusil ještě víc, ale musela jsem znát pravdu. Byla jsem holt zvědavá na to, co z něj vypadne.

,,na to nechceš znát odpověď" uchechtl se, ale můj obličej zůstal vážný. ,,chci" ostatní to sledovali jako zápas v tenise. Austin mě probodl pohledem, kterým hned uhnul.

,,se šesti" znělo to, jako kdyby se za to styděl, což by měl. Otevřela jsem pusu v domnění, že to je sranda. Nebyla. Celá jsem se otřásla. Tak tohle je hnus.

Nikdy jsem nechápala nevěru. Proč se s někým dáváte dohromady, když je pak podvádíte? To nemáte výčitky svědomí?

Je to to nejhorší, co můžete udělat. To vám v tom vztahu něco chybí? Austine?

,,mám chuť udělat něco bláznivého" Jackson už byl trochu opilý, ale stále se držel při zemi. Doslova.

Všichni jsme seděli na studené podlaze, protože nás přestalo bavit cokoliv hrát, takže jsme si jen povídali.

Ostatní stále popíjeli, ale já se držela zpátky. Radši. ,,Nathali je dost bláznivá. Můžeš udělat ji" zasmál se Tyler.

        Hrklo ve mně, takže jsem vdechla vodu, kterou jsem pila. Ihned jsem se rozkašlala a snažila se chytit dech. Co to řekl?!

Všichni se smáli, ale já nemohla. Stále jsem se dávila. Nikdo ještě neřekl žádnou podobnou poznámku na moji osobu. Sice jsem s nimi poznávala nové věci, ale tohle už bylo přes čáru, ne?

,,blbečku" ohnala jsem se rukou po Tylerovi, když jsem uklidnila svůj kašel. Určitě jsem musela být rudá až na zadku. Bože můj s kým se to bavím.

,,drželi jste se za ruku!" šílely holky. Konečně jsme šly do pokoje a ony mě hned zasypávaly jejich postřehy.

           ,,protože jsem se bála. Vždyť to byl horor! Nic to neznamená" odbyla jsem je a sedla si na postel.

,,nic to neznamená? Vždyť je z tebe udělaný a ty z něj" zrovna slovo 'udělaný' bych nepoužila, ale radši jsem ji na to nic neřekla.

,,vidíš? Mlčíš. Dávám tomu tak týden a budete spolu" pronesla Liv. Doufala jsem, že aspoň ona bude na mé straně!

           ,,cítím se ublíženě. Obě jste proti mně" ohrnula jsem spodní ret. Ony se rozesmály, ale já zůstala vážná. Chci nějakou autoritu!

  Holky si sedly ke mně na postel a uklidnily se. ,,já to myslím vážně, Nathali. Slyšela jsem, jak říká, že se mu líbíš. Prý jsi strašně hodná a hezká, což je všechno pravda a všechny ty hezké věci" zasnila se Liv.

Věřila jsem ji to. Koneckonců proč by mi v tomhle lhala? A není jediná, co to říká.

,,hodná jsem jen proto, že jsem mu pomohla, když spadl a o každé holce říkají, že je hezká" snažila jsem se jim to vymluvit, načež jsem si vysloužila jejich protočení očí.

            Bylo mi proti srsti říkat něco takového, i když jsem sama věděla, že je to pravda, ale nechtěla jsem znít nějak sebevědomě.

Nový začátek✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat