,,holky?" po jejich 'hmm' jsem se zvedla z leže do sedu a otočila se na ně. ,,na svatbu chci béžové šaty" ony se na sebe podívaly a všechny jsme se ve stejnou chvíli rozesmály.
Holky to vzaly vážně a během chvíle jsme ze srandy, doufám, plánovaly moji svatbu. Vážně jako malé.
,,ale Nathali Yokler zní celkem dobře" zamyslela se Loren. Vážně má pravdu.
Byla jsem natěšená, jako kdyby se moje svatba měla stát skutečností. Bože můj!
,,ale já neřekla kdo bude ženich" snažila jsem se udělat ten nejďábelštějši pohled, ale věřila jsem, že jsem je spíše vyděsila.
Tak takové to je mít nejlepší kamarádky. Ty kraviny, co jsme dělaly nebo nereálné věci, o kterých jsme se bavily byly trhlé, ale zábavné.
Byla jsem ve svém živlu, který jsem tak dlouho hledala. Jsem zcela nová Nathali Deen.
Už od dětství mám lehký spánek, takže mě vzbudí každá maličkost. Tentokrát to byla voda.
Zvedla jsem se z postele, na které jsem s holkama usnula a přešla k oknu, ze kterého byl výhled na zahradu.
Někdo byl položený na hladině v bazénu. Zprvu jsem se lekla, že nežije, ale pak se začal hýbat.
Neslyšně jsem vyšla z pokoje a sešla dolu na zahradu. Trochu jsem se bála, ale kdyby to byl někdo cizí, tak asi není naložený v bazénu. Nebo snad...?
Zastudila mě chodila, jak jsem vešla na trávu. Venku byla celkem zima na to, že bylo ještě léto a já tomu moc nepřidala v mém- Noahově- tričku na spaní.
,,co tu děláš?" sedla jsem si k okraji bazénu a nohy si dala do vody, která byla až překvapivě teplá. Austin se na mě ani nepodíval a zády se opřel vedle mě.
,,to bych se měl spíš ptát já tebe, ne? Proč nespíš?" přejel rukou po hladině, ale pak ji vrátil zpět k tělu.
Sledovala jsem jeho svaly na rukou, jak se napínaly. Nebyl ani zdaleka kulturista, ale nějaké svaly by se na něm našly.
Jen jsem pokrčila rameny, i když mě nemohl vidět a podívala jsem se na oblohu. Bylo by totiž trapné, kdyby mě přistihl, že si ho prohlížím.
,,proč jsi mi řekl Nat?" vyhrkla jsem dřív, než jsem nad tím stihla popřemýšlet. Bože!
Nikdy mi nikdo nedal hezkou přezdívku a najednou mi řekne jinak, než celým jménem a ještě k tomu před jeho mámou.
On se postavil přede mě, takže jsem byla přinucena se na něj podívat zpátky.
,,Nathali je až moc zlé. Ty jsi hodná. Víc se to k tobě hodí" pokrčil rameny a položil mi ruce na kolena.
Po celém těle mě zebalo. Nevěděla jsem jestli zimou nebo jeho dotekem, ale rozhodně to nebylo příjemné.
On trochu zatlačil, čímž mi dal nohy kus od sebe a stoupl si mezi ně. Bože jen to ne. Tohle je to nejohranější klišé jak z amerického filmu!
Bylo mi trapně, protože jsem měla jen tričko, které se mi vyhrnulo a pod tím kalhotky. Co si to vůbec dovoluje?! Prasák.
,,přestaň. Nemám zájem o to, abys zase vykládal Dianě jak jsem se tě pokusila svést" odstrčila jsem ho a stoupla si.
Sice to bylo velké pokušení, ale já nemohla. Už jen kvůli Jacksonovi a Dianě. A kvůli tomu co udělal naposledy.
ČTEŠ
Nový začátek✔️
Novela Juvenil❗️nenech se zmást předsudky o dobrém konci❗️ Ukázka z knihy: ,,vypadni z mého domu. Nenávidím tě!" křičela jsem na něj, jak jen mi hlasivky stačily. Ten jeho povýšený výraz jsem nemohla ani vidět. Chtěla jsem mu dát facku, ale jeh...