Chtěla jsem se zvednout a odejít, ale nechtěla jsem být za tu slabou. I když jsem myslela, že je oba pozvracím, jak mi z nich bylo zle, tak jsem tam zůstala.
Zkoušela jsem nevšímat si jich, ale když si začali strkat jazyky do krku, tak už jsem to nevydržela a vystřelila z lavičky jak nejrychleji to šlo.
,,jen žárlí" uslyšela jsem za sebou hlas Diany, ale radši jsem se neotáčela. Něco mi říkalo, že se na mě všichni dívají.
Já a žárlit? Na ni? Na to, že ji Austin na každém kroku podvádí? Tohle ji rozhodně nezávidím. Spíše jsem ji litovala.
Během chvilky se vedle mě objevil Tyler. Lekla jsem se ho, protože on byl ten poslední, koho jsem čekala.
,,vím, jak se cítíš, ale zvykneš si. Někdy. Třeba po sedmi letech" super. I když to řekl pěkně debilně, tak mě to rozesmálo. Ani jsem si na to zvykat nechtěla.
,,vsadím se, že mi Jackson bude hned vypisovat, co jsem si to dovolil a jestli se mezi námi nic nestalo" dal mi ruku kolem ramen, ale já mu ji hned shodila. Nebylo mi to vůbec příjemné.
Zvedla jsem k němu hlavu, protože byl asi tak o kilometr vyšší a zvedla obočí. Proč by mu měl psát?
Věta ,líbíš se mu' mi nedala v noci spát. Vždy, když jsem na to pomyslela, tak jsem se musela usmívat jako sluníčko na hnoji.
I mamka si toho všimla, ale nic jsem ji neřekla. Už takhle mi předhazovala dva potenciální kluky a tohle by ji přivodilo infarkt.
Mamka mi vždy říkala, abych si vybírala mozkem a srdci nedávala takovou váhu, což mi připomněla, když se dozvěděla, jak vypadá Tyler. Radši jsem ji ani neříkala kde byl celé prázdniny. To by s ní rozhodně seklo.
,,dávej si bacha na toho kriminálníka" podala mi mamka batoh z kufru ráno před školou. Na Tylera?
,,mami, to že má tetování neznamená, že je kriminálník" tohle bylo absurdní.
Sice jsem věděla, že soudí lidi podle vzhledu, ale že to bude až takhle hrozné? ,,no jen aby" políbila mě do vlasů a šla zpět do auta.
Protočila jsem očima a chtěla odejít, ale malém jsem se srazila s Jacksonem. On seskočil ze skateboardu, vzal si ho do ruky a objal mě.
Hned jsem si v hlavě řekla, že se mu líbím a to mi zvedlo náladu. ,,ty se na tom jednou zabiješ" kývla jsem k jeho zasádrované ruce.
Nevěděla jsem, jak jinak začít konverzaci. Jsi tak nezkušená, Nathali. Bylo mi z toho až trapně, jak jsem byla nervózní.
,,když u toho bude krásná zachránkyně, tak bych to bral" nesměle pokrčil rameny a pak se vyhl mojí ráně do ramene.
Zkoušela jsem ignorovat motýlky, co mi začali létat po břiše a aspoň trochu skrýt svůj úsměv. Jsem chtěná!
Nikdy jsem si sama od sebe neřekla, že jsem hezká. Každý den se na mě sypaly urážky typu ,zrůdo', ,nikdy si nikoho nenajdeš' a tak podobně.
Brala jsem si to hodně k srdci a nejednu noc kvůli tomu probrečela, ale s přestupem na střední mi došlo, že to tak nikdy nebylo.
Kdybych nebyla hezká, tak se nelíbím Jacsksonovi. Kdybych nebyla hodná, tak se se mnou nikdo nebaví. Problém nikdy nebyl ve mně. Byl v nich.
Asi si jen potřebovali vybít zlost a já byla snadný cíl. Byla jsem na sebe naštvaná, že jsem s tím nikdy nic nedělala a přitom pyšná, že jsem si konečně našla pravé přátele.
,,Diana ke mně včera večer přišla, že si chce povídat. Úplně mě to vyděsilo. Nikdy jsme nebyly jako typické sestry. Nic jsme si neříkaly a skoro jsme spolu nemluvily a najednou tohle. Ještě teď mi z toho běhá mráz po zádech"
Sice jsem stále byla zahrabaná ve svých myšlenkách o Jacksonovi, ale tohle mě začalo zajímat.
,,co chtěla?" předběhla mě s otázkou Liv. Na obě jsem se podívala a po celém těle se mi rozlehl příjemný pocit. Takové blaho.
Už teď jsem je brala jako nejlepší kamarádky. Mohla jsem jim říct cokoliv bez toho, abych se zdráhala a bála se, co na to řeknou.
,,provokovala mě. Že prý co bych dala Austinovi k výročí, kdybych byla na jejím místě. Pak se mi vysmála s tím, že nikdy na jejím místě nebudu a odešla. Kráva" zatnula pěsti a já malém vyprskla vodu, které jsem se zrovna napila.
,,tobě se někdy líbil?" Loren se na mě naštvaně podívala. Zvedla jsem ruce v obranném gestu. Ještě aby mě I ona chtěla roztrhat.Tohle jsem opravdu nečekala.
,,byla jsem ve třetí třídě a oni v páté. Pamatuju si to úplně do detailu. Školní rok už končil a on se mi začal líbit. Začali jsme se bavit a strávili spolu skoro celé prázdniny. Pak se k nám přidala i Diana. Pak šli do šesté a jednou Diana přišla ze školy s tím, že má kluka. Austina. Věděla, že se mi líbí. Udělala to jenom abych se naštvala a nějak jim to vydrželo"
Sice byly děti, ale přece jsou sestry. Nečekala bych, že Diana udělá takovou prasárnu.
Loren to nějak nemrzelo, což jsem se divila. Já být na jejím místě, tak bych byla naštvaná i po těch letech.
Nebýt Loren, tak by si spolu nejspíš nikdy nezačali a ona se jí ještě vysmívá. Změnila jsem názor.
Ona a Austin se k sobě dokonale hodili. Oba jsou stejně debilní, nechutní a zlý, či dokonce nepřející.
,,taky jste skončili dřív?" přiskočila Loren k Jacksonovi a Tylerovi, když jsme konečně odešly ze školy.
Na lavičce seděli nějaké holky, takže jsme si sedli na zídku kus od nich. ,,ne, my na to už serem" pokrčili oba rameny.
Tušila jsem, že oni budou jedni z těch, co nemají školu v oblibě, ale aby to říkali takhle?
,,Jacksone Yoklere, ihned mě polož, nebo ti zlomím i tu druhou ruku!" pištěla jsem, když si mě hodil na rameno.
Divila jsem se, že se mu ještě nezlomila páteř pod mojí váhou. Jen jsem řekla, že je nešikovný a on udělal tohle. Blázen.
,,nesnáším tě" procedila jsem skrz zuby, když mě dal konečně zpátky na zem. ,,nápodobně" tohle je naše ,mám tě rád'?
Jen jsem se na něj zašklebila a sedla si zpátky, aby neměl možnost to udělat znovu.
Byli jsme venku až do večera, kdy byla tma a Jackson mě jako pravý gentleman doprovodil až domů. Prvně to chtěla být Loren, ale on ji předběhl. Taky vám to přijde romantické?
Konečně jsem se cítila sama sebou. Mohla jsem říct všechno, co jsem si myslela a nemusela jsem se držet zpátky.
Respektovali mě, stejně jako já je. I jejich narážky jsem brala ze srandy. Tohle jsem byla já.
S úsměvem jsem se otočila na Jacksona, když jsme stáli před naším domem.
On se ke mně naklonil a já čekala, kdy už to konečně udělá. Kdy už mě konečně políbí. Chci to.
ČTEŠ
Nový začátek✔️
Novela Juvenil❗️nenech se zmást předsudky o dobrém konci❗️ Ukázka z knihy: ,,vypadni z mého domu. Nenávidím tě!" křičela jsem na něj, jak jen mi hlasivky stačily. Ten jeho povýšený výraz jsem nemohla ani vidět. Chtěla jsem mu dát facku, ale jeh...