Vladimir pov.
Másnap elrejtettem Igort a pincénkben és két őrt állítattam elé és a lelkükre kötöttem, hogy ő nem étel. Felvettem az új ruhámat és lementem apám mellé a trónterembe.A terem már tele volt a vámpír tábornokokkal, szerte a világról és az utódjaikkal, akik azért vannak itt, hogy megküzdjenek egymással a kezemért.
- Tábornokaim és vámpír társaim! Az idei bajnokság tétje igen nagy! Ugyanis a fődíj idén nem más, mint a legifjabb gyermekem Vladimir keze. Mára mindenki térjen pihenőre! - mondta apám és mielőtt elment a vállamra tette a kezét és a szemembe nézett. Ezzel azt üzente, hogy ismerkedjek egy kicsit. Elindultam a szobám felé, ami a toronyban volt így el kellett mennem a többi szoba mellett. Már reménykedni mertem, hogy megúszom, mikor valaki megragadta a kezem és megpörgetett.
- Vladimir! Micsoda szerencse, hogy itt talállak!
- Wallas, hú... - alig bírtam megszólalni. Nem azért mert a derekamat simogatja hátulról, hanem mert a hideg kiráz tőle.- Szépségem! Ne félj! A bajnoki cím az enyém! Az én férjem leszel és jó leszek hozzád! Te leszel Stájerország királynője! - csókolta meg a kézfejem.
- Ugyan Wallas! Stájerorszag kiralynője? Inkabb viking úrnőnek való! - jelent meg Wallbrand, Norvégia utódja.- De kérlek! És te mit kezdenél vele? Csónakot csinálnál belőle? Te még egy tehenet is annak használsz ha épp nem hágod meg!
- Először is! Egy kibaszott viking vagyok! Mi csonakokat készítünk! Másodszor! Ő lenne az úrnőm! Nézd ezt a szülésre teremtett csípőt! - markolta meg az oldalamat. Már kezdtem kényelmetlenül érezni magam. Kimásztam mind a kettő közül és el akartam hátrálva menni de egyenesen neki mentem valakinek. Ruko állt mögöttem.- Vladimir! A virág kinek levelei épp oly lágyan hajnalanak, mint eme csodás test vékony végtagjai. - azt hiszem most azt mondta, hogy szép vagyok.
- Nahát, Ruko, ez igazán szép volt.
- Ez egy volt a sok költeményem közül mik rólad szólak te havasföldi szépség! - csókolta meg a kezem.
KAMU SEDANG MEMBACA
A kastély titka
RomansaIgor egy fiatal vadász, aki vadászat közben elteved és egy elhagyott kastélyban lel menedékre, ahol nem más várja mint Vladimir Tepes, Drakula Tepes gyermeke.