part twenty-two

812 64 8
                                    

Harryn näkökulma

Aamulla minut herätettiin noin kymmenen aikoihin, koska olin pyytänyt poikia tekemään niin. Halusin olla hereillä, kun Best Song Everin latauksesta tulisi täyteen 24 tuntia. Fanit olivat olleet aika päättäväisiä yrittäessään rikkoa Vevon 24 tunnin katsojamäärä -ennätystä ja alkaa näyttää siltä, että he onnistuivat.

Olin heti ensimmäisenä twiittaamassa kiitoksia siitä, kun Vevon virallinen tili julkisti asian. Olimme kaikki hyvin iloisia fanien vaivannäöstä ja vieläpä bändimme 3. vuosipäivänä.

Olimme poikien kesken sopineet menevämme illalla syömään ja menisimme sen jälkeen jonnekkin juomaan päivän kunniaksi.

Tällä hetkellä olimme kokoontuneina Liamin ja Niallin huoneessa ja Louis ja Niall juttelivat jostain hyvinkin kiihkeästi. En ollut seurannut keskustelua, mutta heidän ilmeistänsä näki, etteivät he olleet aloittamassa tappelua. Niallin ilme oli enemmänkin turhautunut ja Louis taas yritti olla nauramatta.

Koko aamu- ja iltapäivä oikeastaan menivät niin, vain oleskellen yhdessä niin kuin silloin alku aikoina. Makasimme vain sängyllä ja katsoimme televisiota, emme me oikeastaan muuta tehneetkään.

Neljän jälkeen iltapäivällä sovimme tapaavamme aulassa puoli kuuden aikoihin, jonka jälkeen minä, Louis ja Zayn suuntasimme kohti omia huoneitamme.

Päätin käydä nopeassa suihkussa ennen illallista, olimmehan menossa vähän tasokkaasempaan ravintolaan. Ilmoitin asiasta nopeasti Louisille ja huoneen oven avattuani suuntasin suoraan kohti kylpyhuonetta. Pistin oven perässäni kiinni ja ryhdyin heti riisuutumaan.

Ei meillä mitään älytöntä kiirettä ollut, mutta olisin mieluummin valmis vähä liian aikaisin kuin vähän liian myöhään. Käänsin suihkun hanaa ja odotin, kunnes vesi oli tarpeeksi lämmintä. Siirryin sen jälkeen suihkun alle ja aloin peseytymään.

Ei mennyt kauaakaan, ennen kuin olin valmis ja poistuin suihkusta. Otin hyölyltä itselleni pyyhkeen ja kuivasin märän vartaloni sillä. Jätin pyyhkeen lanteilleni, sillä olin kokonaan unohtanut ottaa kylpyhuoneeseen edes uusia boksereita mukaani.

Avasin kylpyhuoneen oven likaiset vaatteet kourassani ja kävelin laukulleni. "Suihku on vapaa", ilmoitin Louisille ja aloin kaivamaan uusia vaatteita laukustani. Louis oli mutissut jotain vastauksenaan ja käveli ohitseni kylpyhuoneeseen. Ei kulunut kauaakaan, kun kylpyhuoneesta rupesi kuulumaan suihkun lorinaa.

Saatuani puhtaat bokserit jalkaani aloin miettimään mitä pistän päälleni. Katsoin kelloa ja helpotuksekseni se oli vasta varttia vaille viisi. Minulla olisi siis enemmän kuin tarpeeksi aikaa valmistautua.

En ollut tuonut mukanani mitään hirveän juhlavia vaatteita, joten ainoaksi vaihtoehdoksi minulle jäi mustat, tiukat farkut ja valkoinen kauluspaita, josta jätin pari ylimmäistä nappia auki.

Hiukseni olivat vielä vähän märät, joten päätin vain mennä sängylleni makaamaan ja odottamaan lähtöämme.

_

_

_

Iltamme oli sujunut ainakin tähän asti ihan hyvin. Louis oli tilannut jo ensimmäisen kaljansa heti tähän ravintolaan sisään astuttuaan ja oli varmaan neljännessä olueessaan tällä hetkellä. Louis oli ainoa, jolla oli meistä ikää juoda joten hän oli myös ainoa joka kaljaa täällä kittasi.

Olimme olleet tässä tasokkaassa ravintolassa ehkä tunnin, ja olimme tällä hetkellä syömässä pääruokiamme. Söin jonkinlaista pastaa, joka oli yllättävän hyvää. Olin ollut epävarma annoksestani tilaessani sitä, mutta se ei ilmeisesti ollut tarpeen.

that one nightTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang