【𝚎𝚕𝚎𝚟𝚎𝚗】

1.7K 91 22
                                    

×Lando×

Flo kíváncsi tekintettel nézett rám, miközben egy Milka csokit evett egy gumikereken. Fél óra múlva kezdődik a brit nagydíj, ahova Flo elkísért, habár napokon keresztül hisztizett, nagy nehezen beadtam neki derekam. Egy virágos top és egy rövidnadrág volt rajta hála a jó időnek, míg én már át vagyok öltözve a tűzálló overálomba, amiben úgy érzem magam, mint aki épp most készül belesétálni egy kályhába. A nap tűz, viszont ahogy felpillantok az égre, valami nem stimmel, ugyanis egyre jobban kezd beborulni, így van esély rá, hogy esős futamnak állunk elébe a többiekkel. A csapat ezerrel dolgozott a kocsim körül, így miközben testvérem felé sétáltam próbáltam kikerülni az ügyködő dolgozókat.

-Mizu Lando? - kérdezte, mikor mellé értem.

-Kíváncsi vagyok az időjárás milyen lesz a futam közben. - vontam vállat.

Flo letört egy sort a csokijából, mosolyogva fogadtam el azt.

-És Norenaval mizu? - kérdezte felvont szemöldökkel, mire félrenyeltem a csokit, így köhögni kezdtem. Néhány dolgozó kíváncsian nézett párosunk felé, míg Flo hangosan nevetni kezdett.

-Őszintén? - sóhajtottam, mikor abbahagytam a köhögést. - Már egy hete nem veszi fel a telefont, és nem is ír.

Norena azóta a nap óta semmilyen életjelet nem küld magáról, ami egyre jobban aggodalomra késztet. Egy hete volt az, amikor egy hatalmas csattanást hallottam, majd Norena abban a pillanatban le is tette a telefont. Persze azonnal újrahívtam, viszont nem vette fel a telefont sem akkor, sem későb. Amióta semmit sem beszéltem vele nagyon szétszórt vagyok, ami persze a családomnak is feltűnt, viszont semmit sem említettem nekik ugyanis nem szeretném, hogy aggódjanak.

-Jókor mondod! - dobta nekem az üres flakonját, mire sértődötten hajoltam le érte és vágtam én is a lányhoz.

-Mondtam volna, viszont most kérdezted csak hogy hogy van! - tettem keresztbe karomat, mire ő is keresztbe tette.

-Hogy szarnál sünt de komolyan. - mormogta orra alatt, ám bánatára meghallottam amit mondott, így összehúzott szemekkel válaszoltam neki.

-Tegnap is így érezted, mikor bemutattalak Georgenak? - kérdeztem felvont szemöldökkel, mire Flo elpirult arccal nézett el egy másik irányba.

Tökéletesen emlékszem arra a napra, amikor Flo említette George-ot, így egy kis mérlegelés után bemutattam őket egymásnak. Láttam, hogy George hogy néz testvéremre, így reménykedni tudok benne, hogy jó döntést hoztam, viszont az biztos, hogyha megbántja Flot, velem kell számolnia.

-Nem én kamuzok be egy kapcsolatot! - vágta hozzám, mire megszeppenten hullottak kezeim magam mellé. Szemeim kistányér méretűvé váltak, mire Flo csak legyintett egyet. - Ne lepődj meg bátyám, de nem vagyok én hülye, azonnal leesett, hogy szegény lányra ráerőszakoltad ezt a kamukapcsolatot. - nézett rám összeszűkített szemekkel, mire nyeltem egyet.

-A többiek is tudják? - kérdeztem idegesen, mire vállat vont.

-Cisca se hülye, ő is sejti, Olivert szerintem egyáltalán nem érdekli, anya meg teljesen el van varázsolva Norena miatt, ugyanis nagyon szimpi neki.

Flo tört mégegy kockát, majd boldogan elnyammogta azt is, ügyet sem véve ijedt ábrázatomról.

-Ezt lehet nem verseny előtt kellett volna mondanod! - zártam tenyerem közé fejem.

-Legközelebb máskor rohanlak le, jó? - nézett rám megbánt szemekkel, mire sóhajtva bólintottam egyet. - Csak hirtelen kijött belőlem, most ne is gondolj semmire se, csak a versenyre, okés?

ᴠɪʀ(ᴛᴜᴀʟ)ʀᴇʟᴀᴛɪᴏɴsʜɪᴘ ||ʟᴀɴᴅᴏ ɴᴏʀʀɪs|| ×szünetel×Where stories live. Discover now