【𝚏𝚒𝚟𝚎】

2.2K 92 19
                                    

×Lando×

Nyugtalanul dobtam le telefonom a puffra, majd a boxzsákhoz lépve minden erőfeszítésem beleadva püfölni kezdtem azt. A mostanában felgyülemlett, majd magamba szorított feszültséget próbáltam magamból kiengedni, kisebb-nagyobb sikerrel. A zenét, amit az előbb kapcsoltam be, szinte nem is hallottam, a koncentráció teljesen elvette az eszemet. Ütemre mozogtam, csupán párszor estem ki a megszokott mozgásból. Gondolatom folyamatosan visszakalandozott a lányra, aki egyre jobban felforgatja mindennapjaim. Norena, a maga titokzatosságával felkeltette érdeklődésemet, és egyre jobban furdal a kíváncsiság, ki lehet az a lány, aki nevem hallatán nem kezd el visítozni, majd aláírásért könyörögni. Semmi bajom a rajongóimmal, de egy idő után már nagyon aggasztó tud lenni, hogy sokan csak azért akarnak a barátaim lenni, mert én vagyok Lando Norris, a Formula-1-es pilóta, nagy karrierrel és teletömött zsebekkel. Egy idő után megtanultam kiszűrni, ki az aki tényleg azért barátkozik velem aki vagyok, vagy csupán a sikert és a pénzt látja bennem. Emellett az is beteszi a kiskaput, hogy a Twitchen való streamelés miatt még többen csak a haszont látják bennem, és már nem egyszer estem bele abba a hibába, hogy összebarátkoztam valakivel, aki végül csak kihasznált. De Norena... Érzem, hogy ő más. Kedves, van humora, imád játszani - ami nálam pluszpont - és nem érdekli, ki vagyok vagy hogy nézek ki. Viszont engem napról napra jobban érdekel, ki ő valójában. Hogy miért tűnik el néha hirtelen, hogy miért csak este van fent mindig, és a legfontosabb, hogy ki ő valójában. Érdekel, hogy hogy néz ki, milyen tulajdonságai vannak igazából, hogy a valóságban is ugyanilyen, vagy teljesen más?

Hirtelen abbamaradt a zene, így idegesen ütöttem bele utolsót a boxzsákba, majd kíváncsian fordultam hátra a személyhez, aki kikapcsolta a zenét.

-Mitől vagy ilyen ideges? - dobott felém egy üveg vizet Carlos, amit sikeresen elkaptam.

-Semmiség - kortyoltam nagyokat az üvegből. A pólómat egyetlen mozdulattal levettem magamról, majd oldalra, egy padra dobtam azt.

-Ritkán szoktál magadtól edzeni, de ha igen akkor az azért van, mert ideges vagy valami miatt - a futópadhoz sétáltam, majd közepes fokozaton futni kezdtem - És ne is tagadd le, ismerlek már mint a rossz pénzt - szólt rám, mikor szólásra nyitottam számat. Idegesen csuktam össze, majd ismét az edzésre koncentráltam, megpróbáltam kizárni a tudatot, hogy Carlos is itt van.

Nem értem magam, hogy mitől vagyok ennyire ideges. Hiszen minden átlagosan indult ma, semmi sem történt, amin felhúzhattam volna az agyam. Talán az, hogy Norena miután köszönés nélkül tette le a telefont, másnap nem hívott? Talán, de nem venném biztosra. Soha nem voltam egy picit se ideges egy lány miatt sem, hiszen az én helyzetemben időm, sem kedvem sincs barátnőre. Mégis, hogyha arra gondolok, hogy történt vele valami, aggódni kezdek érte, és tudni szeretném, minden rendben van-e vele. És ez a tudat kissé felemészt, hiszen nem ismerem annyira, hogy ilyen érzéseket tápláljak iránta. Sőt, minél hamarabb ki kell szűrnöm ezt az érzést, különben elrontom a holnapi versenyt, és hiába ez az első verseny a szezonban, szeretnék jól teljesíteni. Miután Mercedeses motorunk lett, ismét van esélyünk top csapattá válni, viszont ha elbaszom a versenyt, ez sose jöhet össze. És sosem tudnám megbocsátani magamnak, ha miattam szerezne rossz helyet a csapat.

-Lando, állj! - kiáltott rám Carlos, meglepetten kaptam rá fejem, ám nem vettem észre, hogy közben maximumra toltam a sebességet, és elestem. Carlos gyorsan lekapcsolta a futópadot, majd segített felállni - Mi történt veled, Lando? Esküszöm kezdek félni, hogy valami komoly, csak nem beszélsz róla. Tudod, hogy bennem megbízhatsz, mégha imádjuk is egymást szivatni a nap 24 órájában - tette vállamra kezét.

ᴠɪʀ(ᴛᴜᴀʟ)ʀᴇʟᴀᴛɪᴏɴsʜɪᴘ ||ʟᴀɴᴅᴏ ɴᴏʀʀɪs|| ×szünetel×Where stories live. Discover now