【𝚏𝚒𝚏𝚝𝚎𝚎𝚗】

1.6K 93 14
                                    

×Lando×

Egy hirtelen mozdulattal tettem le az üveget, majd gyorsan megtöröltem számát. Tekintetem azonnal a velem szemben ülő lányra kaptam aki épp behunyt szemekkel ült a székben, így egy szemöldökfelvonással fordultam Carlos felé. Hüvelykujjját felemelve jelezte, hogy minden rendben.

-Ritka szar tej volt Carlos. - jegyeztem meg, mire felháborodottan nézett rám.

-Kussolsz te elkényeztetett brit, most hoztam egy farmról, inkább köszönd meg!

-Köszönöm eme csodás ajándékot, de a tényeken nem változtat. - vontam vállat.

Carlos gyorsan mellém sétált, majd leült egy székre. A telefont úgy tartotta, hogy mind a ketten látszódjunk a kamerában. - De mégis megittad. - vonta fel kérdőn szemöldökét.

-Mit tehettem volna? A tej az tej! - túrtam bele hajamba. Egy pillanatra ránéztem a kommentekre és olvasgatni kezdtem azokat. - Nem, Flo nem tud arról, hogy Carlos éppen itt van. Őő, nem tudom, ha minden okés a héten kiengednek és akkor újult erővel vágok neki a következő futamnak. Nos igen, Norena megtisztelve érezheti magát, amiért megkínáltam tejjel. - nevettem fel, majd a fiatal lány felé pillantottam.

Lustán nyitotta ki szemeit, hogy aztán kérdőn felénk pillantson. - Te is megtiszteltetésnek veheted, hogy lelocsoltalak Fantával. Imádom a Fantát és kész pazarlás volt az előbbi tettem. Most nézd meg a pólód, úgy nézel ki, mint egy nagyra nőtt gyerek!

Lepillantottam pólómra, ami narancssárga és fehér színekben pompázott, hála a Fanta és a tej keveredésének. - Majd kimossák. Fantát meg tudsz venni ott, ahol az előbb vettél.

Norena szúrós szemét látva inkább visszafordultam a telefon felé. - Nem tudom mikor fogok liveolni Twitchen, de az instát nézzétek mert néha megejtek egy-két liveot. - válaszoltam meg egy újabb kérdést. - Nem, Norenat már korábban is ismertem, csupán a véletlen műve, hogy találkoztunk itt. - került halvány mosoly szám sarkába, mire Carlos nevetni kezdett.

-És azt is nagyon jól titkolja a srác, hogy szerelmes belé titokban. - nagyot csaptam a spanyol fiú határa, miután realizáltam mit mondott.

-Ha az is lennék csak ránk tartozik. - nyújtottam ki nyelvem, és azonnal megbántam, amit mondtam. Jézusom ennek de nagy hangja lesz másodperceken belül.

-Lando Norris. Ne akard, hogy az egyik vázában lévő vizet is rád borítsam. - egy pillanatra megdermedtem, annyira lassan és érzelemmentesen hangzott Norena szájából nevem, ám ahogy ránéztem, megnyugodtam, ugyanis mosolya arról árulkodott, nem gondolta komolyan szavait.

-Isten mentsen ettől a hatalmas tragédiától. A pólónak már úgyis mindegy, csupán szegény dolgozókat bánom. Ha meglátják mit műveltél a pólómmal kidobnak engem a kórházból és a te lelkeden fog száradni.

-Amikor Lando előbbi tejes mutatványát próbálja ráfogni szerencsétlen Norenara. Ha így haladsz az a víz tényleg rajtad fogja végezni. - mutatott egy polcon elhelyezkedő vázára Carlos, mire hatalmasat nyeltem.

-Nem tudom melyik nővért és orvost kaptad, de ha így folytatod beszélek velük, hogy tegyék pokollá a következő pár napod itt. - nézett rám szúrós szemekkel, mire elnevettem magam.

ᴠɪʀ(ᴛᴜᴀʟ)ʀᴇʟᴀᴛɪᴏɴsʜɪᴘ ||ʟᴀɴᴅᴏ ɴᴏʀʀɪs|| ×szünetel×Donde viven las historias. Descúbrelo ahora