【𝚏𝚘𝚞𝚛】

2.1K 91 20
                                    

×Norena×

Óvatosan körbekémleltem, pedig az évek alatt már tudtam, hogy mi hol van. Eléggé üres folyosó volt ahhoz, hogy már a harmadik alkalom után megjegyezzem a tárgyak helyeit, így eléggé unalmasak voltak a várakozással teli percek. Kezem számhoz emeltem, majd ásítottam egy nagyot. A szokásom, amit igyekszem betartani most rombadőlt, ugyanis délután három óra volt, ilyenkor még az ágyamban feküdtem, és az igazak álmát aludtam. Az allergiám egy ferde vonalat húzott közém és a normális emberek közé, hiszen míg ők délután nagyban a házijukat csinálják, én alszok, hogy estére több energiám legyen. Ez egy tökéletes megoldás arra, hogy a nap tényleg ne érintkezzen velem.

És hogy igazából most hol vagyok? Egy kivizsgáláson. Amióta az eszemet tudom, ezek a kivizsgálások az életem részei voltak. Gyermekkoromban elég volt félévente eljönni, viszont ahogy nőttem, úgy nőtt a kockázat is, így folyamatosan sűrűsödtek az időpontok, mígnem azon kaptam magam, hogy havi szinten van egy kivizsgálás, de van, hogy kettő is.

Még kiskoromban készítettem egy listát azokról a dolgokról, amiket szeretnék csinálni, mielőtt meghalok, viszont ebből nem sikerült túl sokat teljesítenem. Bár benne van az is, hogy elég sok belőle lehetetlen, mégis hatalmas örömmel töltene el, ha pár kivételével mindent tudnék teljesíteni. A lista 14 pontból áll, íme az összes tennivalóm :

1. Találkozni egy hírességgel ✔️

2. Kutya örökbefogadása ❌

3. Zongorázás ✔️

4. Hullócsillagot nézni ✔️

5. Eljutni Párizsba, a szerelmek városába ❌

6. Összejönni egy híres emberrel ❌

7. Elhagyatott kísértetjárta házba bemenni ❌

8. Kipróbálni egy fegyót ✔️

9. Delfinekkel úszni (a delfinek nagyon cukik) ✔️

10. Írni egy könyvet, majd később kiadni ❌

11. Megtanulni vezetni ❌

12. Elmenni jósoltatni ✔️

13. Tetováltatni

14. Napra menni ❌

Igazából tudom, pár rajta elég lehetetlen lehet ezzel a betegséggel, főleg a 14.pont, mégis kiskoromban felírtam, és kihúzni meg nem akarom onnan, tehát marad az utolsó megoldás : ha egyszer meghalok emiatt a betegség miatt, előtte muszáj napra mennem, hogy ezt is kitudjam húzni a listából. Párizst viszont nem tudom hogy fogom megoldani, hiszen apukám ilyen betegséggel nem fog elvinni oda, de valahogy meg kell majd oldanom. Az "összejönni egy hírességgel" is elég nagy balgaság volt a részemről, de mit tegyek, ha kiskoromban oda meg vissza voltam Dylan és Cole Sprouse-ért?

A jóslást sem szabadna kihagynom, hiszen életem egyik legfurább napja volt az. A jósnő elég ijesztő volt, valami olyasmiről beszélt nekem, pozitívabbnak kéne lennem, meg hogy találkozni fogok valakivel a közeljövőben, aki meg fogja változtatni az életemet. Nos igen, ez egy éve volt, és nagyon úgy tűnik, hogy kamu volt az egész, de legalább kipipálhattam a lista ezen részét is.

ᴠɪʀ(ᴛᴜᴀʟ)ʀᴇʟᴀᴛɪᴏɴsʜɪᴘ ||ʟᴀɴᴅᴏ ɴᴏʀʀɪs|| ×szünetel×Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang