Helyzetjelentés Magamról

1.2K 45 41
                                    

Jó estét vagy bánom is én kinek mi van épp.

Akik olvassák a Mickes ficem azok tudják, hogy érzelmileg jelen pillanatban nem vagyok túl stabil, mivel összevesztem az egyik barátnőmmel és csalódtunk egymásban..

Nos, a vita folytatódott, és most konkrétan a lelkem kisírom annyira szarul vagyok, pedig tudom, hogy nem az én hibám az egész.. Teljesen leszar mióta nyári szünet van, alig váltottunk pár szót, pedig van egy kibaszott messengeres csoportunk is, mégis oda csak akkor írt, hogyha valakit ki kellett beszélni vagy épp róla volt szó. Ez a legjobb barátnőmnek és nekem is szemet szúrt, így kiléptünk, és hogyha visszavesznek akkor megírjuk, hogy konkrétan mi a baj. Persze vissza lettünk véve, de nem ő vett vissza, szóval fasza. Hosszú, kulturált üzenetben leírtam mi a bajunk, mégis neki állt feljebb, hogy miért gondoljuk ezt, pedig teljesen elhanyagolt engem és a legjobb barátnőmet a jövőbeli osztálytársai miatt.

Sikerült nagyjából megbeszélni, viszont megint hanyagolni kezdett minket, és ezt szóvá is tettük és kialakult egy nagyobb vita, és odáig értünk, hogy konkrétan felvette 3 fiú osztálytársát a csoportunkba, ahol ott voltak a privát üzeneteink és képeink amiket egymásnak küldözgettünk viccből, és ránkuszította őket, bármit mondtunk azonnal nekünk támadtak, mivel ők csak a volt barátnőm általi sztorit hallották, amiben valószínűleg mi voltunk a hibásak. Így bármit mondtunk azonnal elküldtek minket és az anyukánkat a Pokolba és enyhén szólva lekurváztak minket 10 perc ismeretség után.

És nem is ez fáj, mivel idegenek véleményére nem adok, nem olyan vagyok, hogy ettől padlóra kerüljek. A legjobban az fájt, hogy hangüziben azt mondta soha a büdös életében nem fog minket keresni, és az osztálytársai sokkal jobb fejek mint mi. Olyanokat mondott rólam, amik nagyon fájtak, és rá kellett jönnöm, hogy vagy nem vettem észre, hogy megváltozott, vagy mindig is ilyen volt, csupán a naivságom miatt nem vettem észre.

Nyár óta 3 barátnőmmel vesztem össze, egyikkel a szülinapomon, másikkal pár hétre rá és itt a harmadik. Ki gondolta volna, hogy ennyire meg tudnak változni az emberek pár hónap leforgása alatt.. :) (az elsővem azért, mert kavarta a szart a hátam mögött, a másodikkal meg azért, mert napi szinten kibeszélt a hátam mögött)

Azzal jött, hogy nem vettük észre, hogy baja van.. Mondja ezt úgy, hogy tudja milyen a mamám (röviden szeret balhézni és egész nap ordibálni a múltban történt dolgokról.), mégsem kérdezte meg tegnap Pestről jövet, hogy minden okés volt-e.. Nem, csupán azt mondta kár, hogy nem baleseteztünk a viharban.

És állítása szerint én vagyok a szar barát.

Nem tudom meddig lesz kint ez az összekapott valami, talán már holnap le fogom szedni, de talán fent hagyom, hogyha bárkinek szüksége lenne kis pozitív energyre azt itt megtalálja a kommentek között, akár nekem is írhat, jó beszélgető ember vagyok! 💞
Viszont szerettem volna ezt kiadni magamból, és úgy gondoltam ez tökéletes hely arra, hogy ezt megtegyem. A következő résszel nem tudom mikor jövök, már kettőt megírtam de szeretnék mégegyet, ha nem baj. Szeretném mondani, hogyha elég gyatra lesz az a rész akkor az a mostani állapotom miatt lesz, remélem meg tudjátok érteni😅💔
Ha sok benne a helyesírási hiba bocsi, nem vagyok abban a helyzetben, hogy ez annyira érdekeljen. Ha bárki ezt olvassa azt üzenem neki, hogy minden egyes boldog emléket őrizzen meg, mivel egy pillanat alatt el tud szivárogni... Habár 15 éves vagyok, sok dolgot megéltem már (ezek már személyesebbek, úgyhogy ha nem probléma nem beszélek róla), ami miatt sokszor megkapom, hogy érettebb vagyok a koromnál. Csak sajnos ez mit sem ér, hogyha ugyanannyira naiv vagyok és már harmadszorra sérültem meg egy barátnőm miatt, aki az első adandó alkalommal elhagy😅🤧
További szép estét/napot annak, aki sikeresen elért idáig💞💔

ᴠɪʀ(ᴛᴜᴀʟ)ʀᴇʟᴀᴛɪᴏɴsʜɪᴘ ||ʟᴀɴᴅᴏ ɴᴏʀʀɪs|| ×szünetel×Where stories live. Discover now