/A zenét ajánlom, hogy hallgassátok a rész közben, főleg a táncnál❤️/
Remélem, hogy az előző rész után ezzel kárpótolni tudlak titeket😃💞×Lando×
Idegesen járkáltam szobámban, kezemet felemelve túrtam bele hajamba, miközben próbáltam hatalmas levegőket venni, hogy megnyugtassam magam. Nem tudom mi ütött belém. Tisztán látom szemeim előtt, ahogy Norena megöleli azt a csávót, és abban a pillanatban féltékeny lettem. A tudat, hogy Norena nem beszélt fiúügyeiről aggasztott, és végigsuhant az agyamon az a gondolat, hogy talán valaki más tetszik neki. Hogy mással szeretne járni.
Ám magam sem értettem, miért mondtam azokat a dolgokat, amiket. Talán szeretném megóvni őt a médiától, még akkor is, hogyha tudom, már késő. Több cikk írt a keddi esetről, miszerint talán barátnőm van és csupán napok vagy hetek kérdése, hogy hivatalos legyen. Amiről ők nem tudnak, hogy ez a hír egészen máig igaz is volt meg nem is. Ha így nézzük, Norenaval jártunk, még hogyha ez az egész csupán kamu volt. De vajon az is maradt volna, ha nem baszom el?
Idegesen rúgtam arrébb egy lábam elé kerülő táskát. Ordítani tudtam volna, az agyam folyamatosan felelevenítette Norena csalódott képét és nem tudtam lenyugodni. Haragudtam Anthonyra, amiért idejött és hagyta, hogy Norena megölelje őt. De legjobban magamra haragudtam. Elvesztettem a józan eszemet, és megbántottam a lányt, akit szeretek. És a tudat, hogy most vallotta volna be Norena az érzelmeit bogarat ültetett fülembe. Hallottam magamban csalódott hangját, de ami a legjobban fájt, hogy anélkül ment el, hogy rámnézett volna.
Légyszívesebben azonnal megkeresném őt és bocsánatot kérnék, viszont azt mondta ma ne keressem. És én így is teszek. Magamba roskadva várom a holnapot, hogy aztán bocsánatáért esedezzek. Talán igaz, hogy ebben a kórházban bármelyik lányt megkaphatnám, de nekem csak egyetlen lányra van szükségem, és őt Norena Shannonnak hívják. De a sors iróniájának hála talán most ő áll a legmesszebb tőlem.
Egy hirtelen ötlettől vezérelve telefonomért nyúltam, majd tárcsáztam egy számomra fontos személyt. Levetettem magam az ágyra, lábammal idegesen doboltam a padlón.
-Lando Norris, ajánlom hogy okkal hívj, épp olvastam! – amint meghallottam Flo hangját, felsóhajtottam.
-Segítened kell Flo. Akkora egy balfasz vagyok. – temettem fejem tenyerembe.
-Már megint mit tettél kedves bátyám? – hangja kíváncsi volt, beleharaptam alsó ajkamba.
-Megbántottam Norenat.. Olyan dolgokat mondtam neki, amiket nem gondoltam át kétszer.
-Hogy mi a szent szart csináltál?! – Flo visítására elemeltem telefonom a fülemtől, majd mikor megnyugodott megszólaltam.
-Féltékeny voltam egy hapsira akit ölelgetett és azt mondtam neki, hogy nem érdekel mit csinál, mert úgyis csak a kamubarátnőm.
-Esküszöm Lando Oscart érdemelnél a rossz döntéseid miatt. Végre van egy tök normális lány..
-Ezzel nem segítesz. – szóltam közbe.
-Jólvanna, mit szeretnél mit mondjak? Gratulálok basszus, sikerült elcseszned és légy boldog mert ismét szingli vagy? Tudod te a rajongóid mennyire szeretik őt? Még ők is látják, hogy összeilletek! Inkább menj és hozd helyre amíg lehet!
Hallottam Flo hangján, hogy ideges, így hatalmasat nyeltem, mielőtt megszólaltam volna. – Azt mondta ma ne keressem.
Flo hitetlenkedve felnevetett. – Lando ne legyél ennyire szőke, de komolyan. – Hallottam egy csattanást, szinte biztos voltam benne, hogy épp homlokon csapta magát.
أنت تقرأ
ᴠɪʀ(ᴛᴜᴀʟ)ʀᴇʟᴀᴛɪᴏɴsʜɪᴘ ||ʟᴀɴᴅᴏ ɴᴏʀʀɪs|| ×szünetel×
عاطفية𝑵𝒐𝒓𝒆𝒏𝒂 𝑺𝒉𝒂𝒏𝒏𝒐𝒏 egy igazán ritka betegségben szenved, ugyanis allergiás a napfényre. Ennek hatásra az egész életét egy házban bezárva tölti, így az egész napja játszással megy el. A világháló segítségével találkozik egy rejtélyes, ámde s...