Ešte pred tým Vám chcem oznámiť že za týždeň idem na chatu. Takže od soboty do soboty nebudú vychádzať nové diely. Ale pokúsim sa nejaké vidať dneska alebo zajtra.
MINULE STE ČÍTALI:
Prišiel Vita ku môjmu mobilu a všetci začali písať: Omggggg,Oh my goooosh atď atď.Povedal že už musí ísť. Rozlúčil sa s mojimi fanúšikmi a odišiel dakde. No kde inde ako pred telku. *V mysli.* "Ach bože on sa nikdy nezmení." Dokončovala som svoju kresbu. Keď som ju dokončila tak som ju zmenšila aby som videla čo som nakreslila. Nakreslila som našu crew, v rámiku. Už som chcela ukončiť stream. Tak som ho skončila ale predtým som povedala že dneska o 13:00 vijde nové video. S týmito slovami som to ukončila. Videla som ako sa vonku šalia MaTTy s Dejzrom a Vita tam tak smutne stál. Išla som za ním. Chytila som ho za rameno. "Vita si v pohode?" Utrel si slzu. Plakal.😔 "J-jo." Zobrala som zo sebou aj deku tak som ju vistrela a sadli sme si na ňu. "Povedz mi čo sa stalo. Nikomu to nepoviem. Sľubujem." "Dobře....Brečim kvůli tomu že každý má holku. Ty máš MaTTyho, Samo má taky holku. A dejzr taky." "Počúvaj. Viem Jake to je keď každý má nejakú babu. Ale poviem ti tajomstvo nesmieš ho nikomu povedať. Dejzr nemá holku on sa len hraje že má." "Odkuď to víš?" "No...povedzme že keď som niekde išla tak som započula ako sa Dejzr háda s jeho frajerkou." "Aha." "Už si v pohode?" "Trošku." "Poď sem." Objala som ho. "Už v pohode?" "Jo." "A vieš čo spravím teraz? Zavolám Morvesákom." (Povedzme že ešte sa to dialo vtedy keď ešte morves sa nerozpadlo. P.A) "Je pri telefóne Morry?" "Áno je." "Čauko. Nechceš ísť na chatu? Kde sme práve? Keď chces tak môže ísť aj Vetus." "No jasně. Beru ho ze sebou." "Oka tak sa vidíme pri chate. Čauko!" Zložila som. Povedala som Vitovi že to nemá hovoriť chlapcom. Prikívol.
PO 2 HODINACH:
Počuli sme ako prichádza nejaké auto. Hned mi to doplo. *V mysli.* "Morves!" Tak som počkala dokým prídu. Zaparkovali a hneď to začalo. "Tak jsme tu hoší!" "Chlapci potrebujem pomoc. Príďte sem!" Ako prvý pribehli MaTTy, dejzr a Vita neskôr prišiel Samo. "Nazdaaar kaaamo. Jak sme se dlouho nevideli?" "Nejakých 5 měsícu? To bude?" "Nejak tak." Okrem Sama sa všetci chlapčensky pozdravili. "Samo asi ich nepoznáš ale toto je kanál morves. Toto je Morry a toto je Vetus." "Rad ma teší." A podali si ruky. Išla som si sadnúť na deku aj s počítačom a išla som už dať video na verejné. Keď bolo verejné tak do 5 minút som tam mala okolo 10000 wiews, na tom videu.POKRAČOVANIE NABUDUCE!!
Hello guys in Europe! Okay takže. Prepáčte že som dlllho ale že strašne dlllho nevidala ďalšiu časť. Prepáčte že je taká nudná. Píšem ju o 3:00 ráno a vydávam ju až o 7:00 ráno. Takže tak. Dúfam že sa vám bude páčiť. Bye bye!
Vaša Sandra😉❤️ (btw 504 slov.)
YOU ARE READING
Prečo on?
Fanfiction17 ročná baba menom Kika Mladá išla raz do školy stretla sa tam z Vitou. Mala narodeniny stalo sa niečo na čo nikdy nezabudne.......dočítaš sa v knihe