Začal mi bzučať mobil. Volala mi mama. "Ano mami?" "Ahoj zlatko. Ako?" " v pohode." "Našla si si už nejakého toho frajera?" Prisadol si ku mne MaTTy. "Mamiiii." "No čo. Som zvedavá." Dala som mute. "Láska mám jej to povedať?" "Jo." "Okey..." "Haloooo." "Mám." "Ako sa volá?" "Uhhh. MaTTy." "Ten yt?" "Hej." "Na niečom sme sa dohodli!" "Mami! Mám 18! Môžem si vybrať koho chcem!" Zrušila som hovor. "Vedela som že to takto dopadne." Dala som si ruky za hlavu a hlavu položila na kolená. MaTTy ma objal. Dala som mu pusu. "Ďakujem že si tu somnou." Usmial sa. Dala som si počítač znovu na nohy ale na mojej pravej strane som uvidela. Kúzelnú paličku ako z Harryho Pottera? *V mysli* "Hm...niečo vyskúšam. Ako to bolo? švihnúť a mávnuť?" "Wingárdium Leviósa!" Vyskúšala som to na počítač. Lietal. "Omg!" "Proboha lásko to odkuď máš?" "Neviem zjavilo sa to tu." Niečo svietilo na MaTTyho strane. "Hůlka?" "Nehovor mi že sme v inom svete." "Nevím." "Musí existovať nejaká kniha! Musí." "Můžu nejak pomoct?" Opýtal sa Dejzr. "Nevieš náhodou kde je kniha k týmito paličkám z Harryho Potter? Sme na druhom svete?" "Hej klid. Dej mi na chvíli tu hůlku." "Ak ju zlomíš tak ti ja zlomím ruky." Podala som mu ju. Zavrel oči. "Hůlka ti ukáže kde je kniha." Podal mi ju a odišiel. Tak my sme sa z MaTTym pozerali že čo a potom som prehovorila. "Super. No nepovedal ako." Zrazu sa tie paličky rozsvietili. Uvidela som...."ZÁŠKODNÍCKA MAPA?! Čo tu robí?" Tak som ju zobrala a otvorila. Uvidela som všetkých kde ako sú. Uvidel som aj.....MAMU?! Ktorá práve išla cestou na túto chatu. "Musíme ju zakryť!" "Ale jak? Nikdo jinej nemá hůlku jen ja á-" "A Dejzr!" Rýchlo som bežala za dejzrom. "Domino nemáš náhodou paličku?" "promiň ja hůlku nemám. Ja jen vím říct jak kde co." "Aha." "Ale vím že by ji mněl mít Samo." *V mysli* "Samo a kúzla? Kašľať nato." "Aha ďakujem." "Nemáš zač." Behala som za Samom. "Samo?" "No?" "Nemáš náhodou paličku?" "Em...Ano?" Tak som ho chytila za ruku. "Poď!" A utekali sme. "Takže chlapci. Tu sa postavte a namierte paličky na chatu." Vyslovili sme kúzlo: Fidelius (dokáže ukryť miesto či osobu, ktoré/á je známe len "Strážcovi Tajomstva.)
"Musíme sa aj my skryť. Za chvíľu je tu!" "Tu máte. Neviditeľný plášť." "Ale čo ty?" "Ja mám tiež jeden." Skryli sme sa a jak prišla tak nevidela nič. Odišla. Odčarovali sme chatu. "Fuuu to bylo ofous. skoro by nás našla." "To hej." Pozrela som sa na tú mapu. Tá kniha bola v nejakom lese. Videla som tam ako tam chodí.....Robo. Pod jeho menom bolo napísané....."ON JE VLKOLAK?!" "Cože?" "Ten kamoš...Robo...-" "Co s ním?" "On...je....Vlkolak." "O môj bože." "Kika todle musíš zvládnout sama." Povedal Vita. "V-vita? Čo ti o tom vieš?" "Myslíš že jsem blbej? Nejsem. Budu tě čekat i s matyášem na konci." "Lásko ja ti věřím." "Ďakujem." Dala som mu pusu. Veľmi silno som ho objala. "Bojím sa." "Lásko ty to zvládneš." Odtiahli sme sa. Usmiala som sa a s prútikom išla do toho lesa.
V LESE:
"Lumos!" (vyčaruje na konci prútika svetlo.) Pozerala som do mapy a na cestu. Robo sa ku mne približoval. Uvidela som ho. "Ale....Už si na to prišla. Tak to som rád." Premenil sa na vlka. Skočil po mne no ja som vyslovila kúzlo "Crucio!" (spôsobujúce ohromnú bolesť)
Hneď na to spadol na zem a kňučal od bolesti. Premenil sa na človeka. "Takže..Au....Už vieš aj kúzliť...Au.." "Hovorila som ti nechaj ma!" "Nenechám." Prešlo ho to. Postavil sa a rozbehol sa po mne. "Petrificus Totalus!" (znehybnenie - osoba sa nemôže hýbať.) "Už stačí?" "Však ty si to ešte odpykáš!" "Toto je tvoje odpykanie za to čo si mi zrobil!" Odišla som ďalej. "Lumos!" Znovu som použila to kúzlo aby som videla na cestu. Bola som na konci. "Nox!" Začal som behať. Uvidela som MaTTyho. "MaTTy!" Objala som ho. Objatie prijal. Dal mi pusu do vlasov. "Vědel sem že to zvládneš." Zašepkal. Dala som mu pusu.
POKRAČOVANIE NABUDÚCE!!
Hello guys in Europe! Okay takže po dlhej dobe tu máme ďalšiu kapitolu. Neviem ako ma mohlo napadnúť zakomplikovať do tejto knihy Harryho Pottera ale bol to celkom dobrý nápad. Ešte jedná informácia. Od soboty do nabudúcej soboty nebudú vychádzať ďalšie kapitoly. Idem na chatu. Vote alebo com. Poteší. Dúfam že sa vám táto kapitola bude páčiť a ČUS!
Vaša Sandra (btw 722 slov.)
YOU ARE READING
Prečo on?
Fanfiction17 ročná baba menom Kika Mladá išla raz do školy stretla sa tam z Vitou. Mala narodeniny stalo sa niečo na čo nikdy nezabudne.......dočítaš sa v knihe