"Můžeš otevřít oči." Otvorila som ich. "T-to...Je nádhera." "Tady chodím když chci o něčem přemýšlet." "Je to nádherné miesto." Sadli sme si a pozerali na západ slnka. Oprela som si hlavu o jeho rameno....no a nejak zaspala.
*RÁNO*
Vstala som z postele. Bola som na chate. Prezliekla som sa a zišla dolu schodami. "Já jesť nebudem." "Prečo?" "Niesom hladná." Zobrala som na seba bundu, topánky a išla za Jacobom.
******************************
"Dobre ráno." Povedala som Jacobovmu ockovi. "Dobré a Jacob ešte spí po včerajšku." "ČO sa stalo?" "Napadla ich Viktória. Skoro by ho zabila kebyže neprídu ostatný." "Aha." "Poď do vnútra." "Ďakujem." Sadla som si na stoličku a čakala. "Kávu?" "Vodu. To mi stačí." Usmiala som sa. Dal mi vodu na stôl. "Ďakujem." Usmiala som sa. Čakala som na Jacoba.
**********************
Jacob zošiel dole schodami. Zabočil do kuchyne ani si ma nevšimol. "Dneska máš nejakú dobrú náladu." Povedal ten ocko. "Stretnem sa s Kikou a poviem jej to." "To nemusíš. Už je tu." "Čože." Otočil sa. "Ahoj." Postavila som sa. Objali sme sa. "Čo tu robíš?" "Myslela som si že si hore. Ale po včerajšku čo mi povedal tvoj ocko, tak som ťa nechala spať." "Aha." "Čo si mi to vlastne chcel povedať?" "Teraz nie. Až keď víjdeme vonku." Kývla som hlavou. Najedol sa a išli sme.
****************************
"Vita je do teba až po uši." Zasmial sa. "Fakt?" "Hej." "Myslela som si." Povedala som. "Ako sa máš?" "Vieš čo? ujde to." "To je dobre." "A čo si mi to vlastne chcel povedať?" "Ja....Som sa ku tebe pripútal..." "Čože? Myslíš to vážne?" "Ano. Kika." Objala som ho. "Som strašne rada." "Ja som rád že som ťa stretol." Odtiahli sme sa. Dali sme si pusu. "Mám nápad. Zoberiem Vitu a erůrka. Ty sa premeníš na vlka, a budeme robiť preteky." "Ale však Vita je silnejší." "Ja si myslím že ty si silnejší." Povedala som a dala mu pusu na líco. "Môže byť?" "No...dobre." Povedal. Išla som zavolať erůrka a vitu. "Okej takže. Mám nápad. Urobili by sme preteky. Jacob sa premení do vlčej formy a ty erůrku si môžeš vybrať s kým chceš byť." "Budu na Vitovi." "Dobre. Cieľ je na konci tam kde vchádzaš tu. Viete kde." Všetci traja kývli hlavou. Erůrek nasadla na Vitu a ja na Jacoba. "Tri, dva, Jedna, TERAZ!" Povedala som a obidvaja sa rozbehli. Celkom nás to bavilo. Potom keď bolo okolo 8-smej tak erůrek musel ísť do chaty, za chlapcami. My dvaja sme sa tam ešte prechádzali, dali sme si pusu a išli domov.
KONEC
Takže. Ľudia. Nebojte sa. Bude ešte epilóg. Dúfam že sa vám táto kniha páčila. Za mňa je to celkom prekvapenie, že som to dotiahla až na skoro 30 kapitolu. Takže. Mysleli ste si že Kika bude s Matyášom chodiť navždy? Ak mám pravdu povedať, aj ja som si to myslela nie ste sami. Lenže ako sa mi začal páčiť jacob, tak mi to tam viacej pasovalo. Takže pekný deň. Máte ešte ostatné knihy ktoré si môžete odomňa prečítať. Moja ďalšia kniha ktorá sa pripravuje:
Názov: Som predsa len duch!
Vystupujú: Kamoška Erůrek, ja, Smtv crew. Atď
Hlavná postava: Vivien a Samo
Vedľajšie: Erůrek a smtv crew.
Dúfam že sa na ňu tešíte.
Papá
Vaša Sandra
(526 slov)
YOU ARE READING
Prečo on?
Fanfiction17 ročná baba menom Kika Mladá išla raz do školy stretla sa tam z Vitou. Mala narodeniny stalo sa niečo na čo nikdy nezabudne.......dočítaš sa v knihe