7.Kapitola

124 2 0
                                    


*Sen*
Bola som vonku s chlapcami. Zrazu náš napadli dementori. Začala búrka. Nikto nevedel kúzlo. Expecto Patronum. Dementori nám vysali dušu.
*Sen skončil.*

Zobudila som sa. "Lásko v pohodě?" "H-hej." Dal mi pusu. Spolupracovala som. "Milujem ťa." "Ja tebe taky miluju." Objala som ho. "Neviem čo by som bez teba robila." "HM...asi by si umřela." Zasmial sa. "Haha veľmi vtipné." Zobrala som si záškodnícku mapu, namierila na ňu paličku a povedala. "Prisahám že nič zlého za lubom nemáme." Videla som...Draca Malfoya s Arianou Radicle?! A idú sem?! "Chlapci. Neviem či niekto pozná z knihy Kráska z Nebelvíru, Arianu Radicle. Ale s Malfoyom idú práve tu. Na túto chatu." "Ja je znám!" "Aj ja ale čo budeme robiť?" "No čo asi? Skryjeme chatu, a len si vykúzlime lavičky a stôl." "Dobře dem nato!" Rýchlo sme išli pred našu chatu a kúzlom fidelius sme ju skryli. Vyčarovali sme si kúzlom lavičky a stôl. Už len sme čakali na nich. "Ahoj." Pozdravili sa nám. "Ahoj zablúdili ste?" "Ano. Řeknete nám kde jsme?" "Ste na chate Krpáčovo." "A...kde je tá chata?" "Si kúzelnička?" "No jasně že jsme!" "Okay. Chlapci poďte mi pomôcť." Odkryli sme chatu. "Nesmie o nej nikto iný vedieť. Jasne?" "Jo." "A inač ja sa volám Kika Mladá." "Ja jse jmenuju Ariana Radicle. Ale můžeš mi říkat Ari." "Teší ma. Môžeme byť kamošky keď chceš." "Ráda." Usmiala sa. Úsmev som jej opätovala. "Poďte do vnútra." Otvorila som im dvere a všetko im poukazovala. "Je to tady nádherný." "Ďakujem. Patrí to mojim rodičom." "Tví rodiče ví kouzlit?" "Nie...." Zosmutnela som. Ale MaTTy ma chytil za rameno a pritiahol k sebe. "Ale je to tá nejlepší čarodejka kterou znám." Dal mi pusu. Pusu som mu vrátila. "Oooo vy jste tak cute." "Ako vy." "Chodila si na Rokfort?" "Nie...Chodila som na normálnu školu." Chytila ma za ruku. "Pod ukážu ti věci které jsem SE naučila." "Dobre." "Vytáhni hůlku, a asi znáš kouzlo Wingárdium Leviosa." "Hej poznám." Ukázala som jej to. "Super." A takto to pokračovalo dokým som sa nenaučila všetky kúzla. Síce bolo to náročné ale zase som rada že mám kamošku ktorá má naučí všetko čo sa ona naučila na Rokforte. "Nechcete u nás prespať?" "Jo ale kde? Nemáte místo." "Ale máme." Ukázala som jej rozkladací sa gauč. "A fakt máte." Zasmiali sme sa. Potom prišli naši chlapci. "Tak co holky." Opýtal sa MaTTy. "Ja som v pohode aj Ari." "Jdem hrát flaši?" "Ano!" Vykríkly sme obidve. Sadli sme si do kruhu. Roztočila som fľašu. Padlo to na mňa a na Ari. "Pravda nebo ůkol?" "Pravda." "HM....byla si někdy do Vity?" "Keď som ho nepoznala a pozerala len jeho videá tak som bola doňho. Ale teraz mám iného crusha." "Ale....A kdo pak je ten šťastnej?" "MaTTy." Dal mi pusu. Vrátila som mu ju. "Myslel sem si že to nebudú já." Zašepkal. "Ty moja 2 metrová žirafa ty to budeš vždy." A preplietla si naše prsty. "Vy jste tak cute." Povedal Draco "Děkujem." A pozrel sa na mňa. Zatočila som ja. Padlo to na MaTTyho a Draca. "Pravda nebo ůkol." Opýtal sa Draco. "Ůkol." "Udělej cucflek sví přítelkini." "Jsem si myslel že to bude neco horšího. Kde ho chceš. Na krk?" "Áno." Potom keď mi ho urobil na nás došla únava. Tak sme zahasili oheň a išli spať.

*Ráno*
Vstala som ako prvá. Tak som išla sa prezliecť, urobiť rannú hygienu atď atď. Zišla som schodami dole do obývačky. Zrazu sa tá kniha čo sme našli v lese rozsvietia. Keď som prišla ku nej tak sama sa roztvorila, a začala hovoriť.

Poď bližšie poď bližšie a  počúvaj.
Vlkolaci sú zlý vlci, musíš bojovať s nimi.
Preto sa nauč všetky kúzla, lebo potom príde peklo čo sa chystá.


A zatvorila sa. Čo to tam hovorila? T-to bola báseň. Um...jak to tam hovorila!!!!
*Poď bližšie poď bližšie a počúvaj. Vlkolaci sú zlý vlci, nezahrávaj sa s nimi,niee to tam tak nebolo. Musíš bojovať s nimi. Tak to tam bolo. Preto sa nauč všetky kúzla, lebo potom príde peklo čo sa chystá.*

"Jak tým myslela peklo. A čo sa chystá!? Nenávidím básničky.....Ne-Ná-Vi-Dí-m!"  Urobila som raňajky normálka. Praženica. 


Pokračovanie nabudúce!!!

Hello guys in Europe! Ďalší diel je na svete! Prepáčte že je to také krátke ale 2 kapitoly napísať za 1 den moja myseľ nestíha napísať. Takže to dopíšem cestou naspäť domov. Ľúbim vás.😘 *Oprava* Ešte niesom na ceste domov ale tak ráno som sa nudila tak niečo som napísala. To by bolo všetko a bye bye.😘

Vaša Sandra (btw 544 slov)(btw 770 slov)

Prečo on?Where stories live. Discover now