6.Kapitola

164 6 0
                                    

Odtiahli sme sa. (Btw morvesáci tam boli len jeden deň.P.A) "Čo teraz?" "Nesmí to vědet nikdo okrem víti, Sama a dejzra." Prikývla som. Začal večer. A čo iné náš mohlo napadnúť ako...."OPEKAČKA!" Všetci sme to naraz vykríkli. Ako prvé som kúzlom incendio,
vyčarovala oheň. Zobrala som deku a položila ju ku ohňu. Pustila som nejaké pesničky. Opekačka nebola. Ale všetci sme sa rozhodli že budeme bývať na chate. Zrazu môj prútik začal svietiť. Tak som s tou paličkou chodila a ona začala viacej a viacej žiariť. Uvidela som.....Auto?! 
"Chlapci? Prišiel tu niekto zo svojim autom?" "Ne Proč? Co to?" Zrazu som počula vo svojom vrecku štrnganie kľúčikov. Tak som dala ruku do vrecka. Mala som tam..kľúče.....od auta. "Ako sa mi tam dostali?!" "Co kde?" " To auto je moje...." "Cože?" "No že to auto je moje." "Omg." Tak som nasadla do auta. Základné veci som vedela. Ako zapnúť motor prepradzovať a tak. "Kiko?" "An-"  Otočila som sa a MaTTy ma začal bozkávať. Spolupracovala som. Na konci sme si dávali len malé pusy. "Miluju tě." Zašepkal. "Ja teba tiež."

Matty začala vystupovať chcela som aj ja no zrazu spadol papierik.Bolo tam napísané:

"Pre moju čarodejnícku sestričku."

Adriana❤️

"Ďakujem." Usmiala som sa. Vystúpila som z auta a zamkla ho. Zrazu zmizlo. "Domino?" "Vím co SE mě chceš zeptat. To auto je taky čarovné. Objeví se jen když ho budeš potřebovat nejvíc." "Ďakujem." "A můžu se ješte zeptat lásko?" "Anko" "Komu si poděkovala v tom autě?" "Viem kto mi ho dal...Moja sestra." "Jak se jmenuje?" Opýtal sa Vita. "Adriana. Prečo?" "Když jsem chodil na ZŠ, (Základnú školu.) tak jsem měl spolůžačku která jse jmenovala Adriana Mladá." "Čo sa s ňou stalo?" "Raz jedného dne zmizela." "To len tak? Z ničoho nič?" "Jo" "Strašne má zaujíma kde zmizla." "To i mne. To i mne." Bolo 0:42 a ja som si prezerala ig. Niečo mi prišlo. Použivateľ XadrianaxMaláx si vás chce pridať. "Tak ona má aj ig? Odkiaľ vie môj ig?" "Co? Kdo?" Opýtal sa MaTTy. "Moja sestra zniekadiaľ vie môj ig." "Aha." Prijala som jej to.

A: "ahoj. Ako sa máš? Dostala si to auto odomňa?"
J:"Ahoj a áno dostala. Mám sa dobre. Skadiaľ vieš kde som? Ta záškodnická mapa?"
A: "Nie som o 2 roky staršia jak ty a tiež som si prešla týmto. Nestaraj sa jak som to zistila ale keď chces môžem prísť na tvoju chatu."
J: "Áno prosím!🙏"
A: "Dobre prídem."
J: "Kedy?"
A: "Hmmm.....Zajtra?"
J: "Dobre. Papa❤️😘"
A: "Paaa❤️"

"Chlapci? Zajtra sa spoznám zo svojou sestrou!" "To je hustý. Kdy příde?" "Podľa mňa príde o 10:00" "Aha." Položila som hlavu na MaTTyho rameno. Zaspala som.

*Pohľad MaTTyho*
Ona spí tak sladce.

*Pohľad Kiki.*
*Sen*

Pokračovanie nabudúce!!!

Hello guys in Europe! Ďalšia časť na svete po x rokoch. Dúfam že sa bude páčiť. Rozhodla som sa že začnem natáčať na tik toku  povs, na túto knihu. Príklad: #pov Bola som v opustenej miestnosti a zrazu ma tam niekto zabil. (Nie nieje to pokračovanie je to len príklad!) Tak píšte do com či by som mala začať natáčať alebo nie. Ahuuuuj ľudkovia moji krásny.

Prečo on?حيث تعيش القصص. اكتشف الآن