Zabočila som do ľava. Pretože som išla smer hotel Magura.
*Keď tam došla.*
Bolo tam voľné parkovisko. Tak som tam zaparkovala. Vystúpila a zamkla auto. Išla som sa tam prejsť. Presnejšie do lesa.
*15:00*
Práve som pri aute. o deviatej mám stretko s Matyášom. Do deviatej mám ešte čas 6 hod. Preto si s mojím autíčkom pôjdem na pumpu, a len tak sa voziť. No podľa mňa, tá pumpa bude trvať dlho dokým tam dôjdem. Nasadávam do auta, štartujem, a smer pumpa.
*Na pumpe.*
Zabočila som, lebo som videla odbočku na pumpe. Keď som tam došla tak bolo 17:00. Presne 4 hodiny na to aby som prišla na chatu, obliekla sa a išla do kina. Kúpila som si kávu a znovu nasadla do auta. Medzitým som tu kávu vypila. Naštartovala som a išla smer chata.
*Keď prišla na chatu.*
Bola som pod kopcom. Zaradila som do jednotky a dupla na plyn. Vyšla som ten kopec a zaparkovala. Bolo 20:00 hod. Akurát včas. Išla som hore do izby. Prezliekla som sa a išla. Išla som vonku že nastúpim do auta. Pretože ma nikto neodvezie a Matyáš už išiel. "Tak môžeme ísť?" Niekto sa opýtal. "Jacob?" "Ahoj." Objala som ho. Objatie oplatil. "Čo tu robíš?" "Nemôžem odviezť svoju naj kamošku na jej rande?" "Ale prestaň. Nemám ho rada, a ty o tom dobre vieš." Otvoril mi dvere, a ja som nastúpila.
*Keď boli pred kinom.*
Jacob práve parkoval. "Mám ešte jednú správu." "Akú." "Budem tam s tebou." Len som sa naňho pozrela výrazom, že či si robí srandu. Nerobil. Ale to sme už boli pred kinom.
*Keď pozerali.*
Matyáš ma zobral na Romantický seriál. Nechápem prečo to spravil keď ich neznáša. Pozerali sme. Všetko bolo v pohode. Potom som si všimla že obidvaja majú ruky položené tak aby som jednému z nich dala ruku. Komu som ju dala?
*Pokračovanie Nabudúce!!!*
Vaša Sandra
(309slov)
YOU ARE READING
Prečo on?
Fanfiction17 ročná baba menom Kika Mladá išla raz do školy stretla sa tam z Vitou. Mala narodeniny stalo sa niečo na čo nikdy nezabudne.......dočítaš sa v knihe