Másnap reggel Aragorn első útja még a bolt megnyitása előtt a kis eldugott íjászpálya felé vezetett.
Mikor már csak néhány méter választotta el őt a céljától, meghallotta a már jól ismert hangot. De aztán megütötte a fülét egy női hang is. Legolas éppen vele beszélgetett egy-egy lövés közben. Aragorn azt gondolta, nagyon jól elvannak, mivel sokat nevettek. Mikor a kapu alá ért, meglátta a fiatal nőt. Hosszú vöröses barna haja volt. Éppen valamin, amit szőke barátja mondott, felnevetett. Az ő kezében is volt egy íj, a vállán pedig egy tegez félig megtöltve nyilakkal. Csakúgy, mint Legolasnak. Aragorn elnézett jobbra a céltáblák felé, és látta, hogy mindkettejük táblájában már szép számmal voltak nyilak. Az azért látszott, hogy Legolasnak több tapasztalata volt az íjászkodásban, mint társának. Ugyanis barátjának a nyilai sokkal közelebb voltak a tábla közepétől, illetve több nyila is volt már az "x"-ben.
De azért a lány is ügyes - gondolta Aragorn.
- Ó, barátom. Hát eljöttél.
- Igen, hisz megbeszéltük - fordult most Legolas felé.
- Hadd mutassam be a barátnőmet, Taurielt.
- Szia - mosolygott rá a lány. - A nevem Tauriel.
- Szia. Az enyém pedig Aragorn.
- Örülök a találkozásnak. Legolas már mesélt rólad. Örülök, hogy talált egy jó barátot. A cég ügyeinek intézésével elég sok ideje elmegy. Az apjáé a Greenleaf cég.Ó igen. Arwen is említette már. Ha jól emlékszem, akkor ez egy technikai, elektronikai cég, ami megpróbálja minél "zöldebbé", energiatakarékosabbá tenni az áruit - gondolta Aragorn.
A férfi nem tudott erre mit mondani, de boldogan elmosolyodott a kedves szavak hallatán.
- Látom, te is íjászkodsz - jegyezte meg a táblára mutatva.
- Igen. De Legolas sokkal ügyesebb nálam. Amit előszeretettel ki is hangsúlyoz, amikor csak játszunk - tette hozzá viccelődve, ál-durcázva.Legolas erre csak felnevetett, és hátulról megölelte barátnőjét.
- Azért te is nagyon ügyes vagy. Én persze nem nagyon értek ehhez, de a céltáblák állapota alapján ezt meg tudom állapítani.
- Köszönöm.
- Meg akarod nézni, hogy lövünk?
- Persze, szívesen. Úgy se láttam még.
- Oké. De nagyon figyelj.
- Legolas nagyon gyors - súgta oda neki Tauriel, miközben Legolas felkészült a lövésre. - Sok tapasztalata van. Már gyerek korában elkezdte ezt a sportot.
- Értem.Eközben Legolas már beállt a kezdő pozícióba, és felkészült a lövéshez. Lassan kifújta a levegőt, miközben hátra húzta a húrt. Mikor elég felkészültnek érezte magát, elengedte az íjat. Majd meg sem várva, hogy betalál, sorban lőtte ki a nyilakat. Hihetetlenül gyors volt. És egytől egyig mind a céltáblába fúródtak. Ráadásul a hatból, amit kilőtt, három is a közepébe ment. A másik három pedig a belső körbe fúródott.
Aragorn csak pislogni tudott. Tauriel viszont mosolyogva nézte, hol a férfit, hol barátját.
- Persze ez csak a bemutató kedvéért volt. Egy versenyen nem lehet ilyet csinálni - fordult a többiek felé, miután végzett.
- Te versenyekre is jársz?
- Igen. Elég jó helyezéseket szoktam elérni.
- Azta. És Tauriel, te is versenyzel?
- Ó nem. Nekem még nincs annyi tapasztalatom. De egyszer majd szeretném elkezdeni versenyszerűen űzni ezt a sportot.
- Értem.
- Tauriel, drágám, most te jössz.A lány felállt a rajtvonalhoz. Teljesen átszellemült. Ő sem várta meg, míg célba érnek a nyilak, sorra lőtte ki őket, amint elengedte az előző nyilat.
- Nekem még nem megy olyan gyorsan, és nem is sikerül mindig, hogy a közepébe, vagy legalább a közelébe menjenek a nyilak.
- Semmi baj, kicsim. A versenyen nem is kell gyorsnak lenni. A pontosság meg fejleszthető. De neked nem kell már sok - mosolygott rá biztatóan Legolas.
- Köszönöm.
- Aragorn, te nem próbálod ki?
- Ó nem. Köszönöm, de nem élnék a lehetőséggel. Biztos nagyon béna lennék benne. Amúgy is szükségem van a kezemre, az ujjaimra a munkámban. Nem szeretném, ha megsérülnének.
- Persze, Legolas már mesélte, hogy régiségkereskedő vagy. Ez pontosan mi is?
- Lényegében annyi, hogy ha valaki hoz egy már elhasznált, nem kellő tárgyat, azt én vagy eladom, vagy ha úgy ítélem meg, akkor felhasználom alapanyagnak. A készített áruimat is vagy a boltomban, vagy a piacon adom el.
- Tényleg. Láttam egy nyakláncot Arwenen. Azt mondta, te csináltad üvegből.
- Igen, ez így van. És ha majd betértek az üzletembe, akkor tudok még mutatni ilyen tárgyakat, ékszereket.
- Ó, ez nagyszerű lenne.Legolas figyelmét nem kerülte el barátnője csillogó szeme, így már azonnal tudta, hogy majd meg szeretné lepni egy ilyen tárggyal a lányt. Úgy is hamarosan itt van a születésnapja. De előtte még várt rá egy igen fárasztó munka, pont a nevezetes nap előtti napon fog visszaérkezni.
- Figyelj, drágám.
- Igen?
- Az a helyzet, hogy néhány napra el kell mennem egy üzleti útra - mondta szomorúan. - Lehet, nem érek vissza a születésnapodra - füllentette, holott pontosan tudta, hogy egy nappal előtte fog hazaérkezni. De ez is a terve része volt, hogy meg tudja majd lepni őt. - Ne haragudj.
- Ugyan, semmi baj, megértem. De biztos jó ez neked?Mikor a kérdezett kérdőn nézett rá, folytatta.
- A múlt héten is volt egy üzleti utad. Mikor pedig visszaértél, akkor is sokat dolgoztál. Úgy érzem, apád túlhajszol.
Szóval ezért tűnt el a múlt héten - gondolta Aragorn.
- Ugyan. Csak mielőbb fel akar készíteni az üzleti életre. Tudod, hogy majd át akarja adni nekem a cég irányítását. Jól vagyok. Nem lesz baj. Amúgy is Lórienbe megyek. Majd Haldír segít. Ő egy távoli barátom Lórienben. Sajnos csak ritkán tudunk találkozni, legtöbbször ilyen alkalmakkor. Így csak telefonon tudunk beszélni - mondta Aragornnak, hogy tudja, kiről volt szó.
- Oké, te tudod. Mikor indulsz?
- Ma este. Holnapra már ott kell lennem.Mikor látta, hogy Tauriel csüggedten mered maga elé, szorosan megölelte.
- Nem lesz baj. Meglásd, hamar elrepül ez az egy hét. És mikor visszajövök, jól megünnepeljük a szülinapod. Mit szólsz?
- Rendben - mosolyodott el végre boldogan.Legolas is hasonlóan tett, látva, hogy fel tudta vidítani párját.
Aragorn is csak mosollyal az arcán nézte barátait - mert már Taurielt is a barátjának tartotta, és örült, hogy ilyen boldogok együtt. Csak egyetérteni tudott Arwennel, azzal amit velük kapcsolatban mondott.
- Nekem most mennek kell. Még el kell intéznem pár fontos dolgot az indulás előtt, és még össze is kell pakolnom.
- Persze. Megértjük. Menj csak. Nekem is mennem kell. Nyitási idő van - nézett rá órájára, ami fél nyolcat mutatott.Mindhárman felálltak a padról, - amire időközben leültek - majd elhagyták a rétet. Ki-ki ment a maga dolgára. Legolas az említett előkészületek elintézésére, Aragorn kinyitni a boltját, Tauriel is ment dolgozni az általános iskolába. Nagyon szerette a gyerekeket.
- Nem akarsz bekukkantani a boltomba? - kérdezte a lánytól, mikor az utca elé érkeztek, és elváltak Legolastól. - Még van negyed órád becsengetésig.
- Nem, nem. Sajnálom, de most nem alkalmas. Majd később, Legolassal. Most amúgyis sok dolgom van az iskolában.
- Megértem. Jó tanítást, és remélem, a gyerekek engedelmesek és kedvesek veled.
- Ó, nagyon. Persze rosszalkodnak is néha, de összességében aranyosak és sose tudok sokáig haragudni rájuk. Amúgyis csak másodikosok.
- Értem. A gyerekek ebben a korban igen aktívak.
- Ez igaz. Akkor szia. Kívánom, hogy sok vendéged legyen ma is.
- Köszönöm.
- Aztán egyszer majd nézz be hozzánk, Arwen már nagyon hiányol - kacsintott rá.
- Tényleg?
- Nem mondta, de láttam rajta. Ahogyan mesélt rólad és a találkozásotokról, illetve a nyakláncról, nekem egyből lejött, hogy kedvel téged.Aragorn alig láthatóan, nem túl férfias módon, elpirult.
- Nem is tudom. A harmadik szint nem az én közegem.
- Értem. De azért gondold meg. De végső soron Arwen is lejöhet, de biztos vagyok benne, hogy szívesen megmutatná hol lakik, és milyen a harmadik szint.
- Rendben, gondolkodom rajta. Ígérem.Végül integetve köszöntek el egymástól, majd Aragorn elindult kinyitni a boltját.
Azt szeretném megjegyezni, hogy Legolas és Tauriel a filmekben erdő tündék, akik főként íjakkal és nyilakkal harcolnak. És ezt valamiképpen meg szerettem volna jeleníteni ebben a világban is. Remélem sikerült. :)
ESTÁS LEYENDO
A barátság színei
FanficHali mindenki. Ez -lényegében- a 2. sztori amit kirakok, de az elsővel nem voltam megelégedve így letöröltem. Ezek fényében nézzétek el, ha még nagyon kezdetleges lesz. Ez egy "Gyűrűk ura" fanfiction lesz. MODERN! Ezért nem nagyon fog hasonlítani a...