【10】

699 51 20
                                    

Тейонг се отдели от него и се усмихна смутено.

-Хей, остави ми Ютито намира!-възкликна русокосото момиче и тъкмо щеше да се доближи до него и Юта, но Дойонг я хвана.

-Ютито?-попита объркано той, но всяка мисъл изчезна от съзнанието му, когато японеца постави една си ръка върху бузата му и го придъра в още една целувка.

Той затвори очите си и се отдаде напълно на другия. Чувстваше се толкова приятно. Не можеше да опише с думите как се чувстваше от допира на русокосия. 

Дойонг погледна към двете момчета, които отново се целунаха и си отдъхна. Не бе сигурен дали Юта ще пожелае да целуне отново Тейонг или дали изобщо би пожелал да бъде близо до него. Знаеше, че най-добрия приятел на брат му бе много отдръпнат и не харесваше да има контакт с даден човек след като вече е спал с него. Поради тази причина брюнета се зарадва, че Тейонг има все още някакъв шанс. Може и нещата между тях да протръгнат, нали?

Двете момчета се отделиха едно от друго, нуждаейки се от кислород. Те се гледаха няколко минути в очите, а на лицата им имаше леки усмивки.

-Джони, ти поеми. Аз имам малко работа.-каза Юта, след което се наведе леко, поставяйки бърза целувка върху устните на розовокоското. Хвана едната му ръка и го задърпа към асансьора, изчезвайки от погледите им.

-Юти, си тръгна!-проплакаха русокосото и чернокосото момиче, а брюнета извъртя очи.

-Спокойно!-възкликна Донс.-Той ще ви плати, но няма да ви задоволи!

Той се обърна към тях и веднага се намръщи, когато видя брат си да продължава да целува зеленокосото момиче. Защо брат му продълваше да целува тази мърша?

-Хьонг!-кресна той, при което по-високия светкавично се отдели от момичето и го погледна с нервна усмивка.-Ако смяташ тази да ти е гадже, жестоко си сбъркал! Няма да ми водиш курив вкъщи!-заяви твърдо той, след което хвана косите и на трите и ги задърпа към една от близките стаи.

-Ей!-възкликнаха трите.

-Това много боли!-измрънка зеленокоската.

-Как смееш да ме докосваш по косата, изчадие!?-възкликна чернокоската.

-Защо ни дърпаш?!-проплака русата.

Донс извъртя изнервено очи, след което ги бутна навътре в стаята.

-Не се боите, скоро ще доведа някой стар первезник да ви го начука!-кресна той и тъкмо щеше да затвори вратата пред лицата им, когато се сети нещо.-А и ще ви плати, така че не се притеснявайте!-затвори и се приближи до брат си, който продължаваше да му се усмихва нервно.-Не си и помисля отново да доближаваш тая! Ако си търсиш гадже, си намери някоя или някой, който да не е курва или проститутка!-вдигна ръката си във въздуха, готов да го удари, но се отказа. Тръгна напред, оставяйки го сам.

【Just Sex】『New Life』Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ