【16】

468 44 22
                                    

Юта се настани на един от столовете пред бюрото на Кун и зачака другия да се появи. Смяташе да провери дали китаеца бе свършил своята част от уговорката.

Двамата се бяха разбрали да кажат на всички старши в мафията, че въпросните няколко досиета се налага да бъдат по-обстойно проверени и за това уж под секрет им бяха каза ли да не споменават на никого.

Вратата на кабинета се отвори, при което той погледна нататък, виждайки двете новодошли момчета, които се натискаха. Той ги изгледа скептично, след което нарочно се изкашля, за да привлече вниманието им.

Другите двама веднага се отделиха един от друг и погледнаха уплашено към него.

-Ако смятате да се натискате, нека бъде след разговора ни с Кун.-японеца се усмихна леко, но това само им подсказа, че не е в добро настроение.-Ако обичаш, Кун, седни. А ти Сиченг се разходи наоколо докато ние свършим.

Уин кимна, след което погледна към другия китаец, който седеше плътно до него. Забеляза сериозния му вид и също усети притеснението му.

-Какво чакате още вие двамата?-попита Юта, скръствайки ръце.

Двете момчета кимнаха, след което УинУин се надигна и постави целувка върху бузата на гаджето си и побърза да излезе. Кун пък веднага, след като Сиченг излезе, се настани на мястото си.

-Как си днес, хьонг?-попита синьокоското, усмихвайки се широко. Трябваше по някакъв начин да смекчи гнева на другия.

-Добре съм, Кун. Ами ти?-на лицето на русокосия се бе настанила подла и скептична усмивка.-Да не би да трябваше сега да опъваш Сиченг някъде тук и аз да ви прекъснах? О, много съжалявам, че ви прекъснах забавленията.

-За какво си дошъл днес?-побърза да смени темата китаеца.

-Казах ти. Искам да поговорим.

-Но за какво по-точно ще си говорим?

-За предателите в клана ни и за плана с досиетата.-каза Накамото и се облегна назад.-Каза ли вече на старшите в твоя сектор?

-Не, смятах след нашата среща да им кажа.-отговори Кун.-Джони казал ли е на неговия сектор?

-Аз се заех с неговия сектор. На него оставих да се оправя с бизнеса в Чикаго.

-Защо? Нямаш му доверие ли?

【Just Sex】『New Life』Donde viven las historias. Descúbrelo ahora