【18】

372 43 28
                                    

Юта наблюдаваше ядосано през прозореца. Не можеше да повярва, че в момента отиваше да провери поредната глупост на Дойонг. Вместо да си върши работата, той отиваше да види какво бе измислил Дойонг. Защо изобщо го правеше?

-Хьонг, добре ли си? Изглеждаш ми много замислен и...ядосан.-попита Джено колебливо, страхувайки се от отговора, който можеше да получи.

-Добре съм,Джено.Ти само ме закарай по-бързо там. Имам да говоря с Дойонг нещо много важно.-каза той, като изобщо не се опита да прикрие колко бе ядосан.

По-малкото момче само кимна, не искайки да го отнесе накрая.

Японеца продължи да гледа през прозореца, но този път в главата му се въртеше нещо друго. Изведнъж си спомни момент от деството си. Спомни си веднъж, когато той, Джони и Дойонг бяха още малки. Тримата си играеха навън в задния двор на имението на бащата на японеца. Двамата по-големи играеха на карти на една беседка, докато по-малкия бягаше наоколо и от време на време викаше нещо, което те не разбираха.

-Дойонг, дали е добре? Само обикаля насам-натам и вика нещо.-заговори русокосия, но не отдели вниманието си от играта.

-Брат ми никога не е бил добре. Само глупости измисля, така че вече съм му свикнал.-отвърна по-високия.

-Ти пък понеже си много по-добре.-чу се нечий леко писклив глас, при което те се обърнаха, виждайки по-малкото момче да ги гледа сърдито.

-Аз съм си добре. Нищо ми няма.-заяди се Йонгхо.

-Да бе, да! Ти до преди малко викаше като ненормален и то без причина!

-Имаше причина! Успях да оцелея след капана, който Юта ми беше заложил! Сега пък може и да спечеля на играта!

-Късно, аз вече те победих.-включи се в разговора японеца, усмихвайки се леко.

Щом чу това, Джони погледна към картите на масата, след което към приятеля си. Изпуфтя и измрънка нещо под носа си, след което върли картите на масата.

-Заради теб, Дойонг, загубих играта.-измрънка ядосано той и скръсти сърдито ръце.

-Не е вярно! Юта нарочно не те побеждаваше до последно! Нямаш си на представа колко пъти можеше да те победи!-почти извика Донс и след като брат му се опита да го удари, му се изплези.-Слабак! Дори по-малкия си брат не можеш да победиш!

【Just Sex】『New Life』Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin