【32】

374 39 7
                                    

Джони проследи с поглед как колата, в която бяха брат му и Тейонг напуска мястото и въздъхна. Нямаше как да не забележи в какво състояние бе розовокосия кореец. Тейонг не можеше да си поеме въздух от толкова много плачене и явно не можеше да седи на краката си. Личеше си, че бе доста уплашен.

Той направи знак на останалите да си вървят, след което се приближи до Шяоджун и Хендери.

-Искам по-късно да се върнете тук, за да почистите следите и да разкарате труповете. Разбрахте ли?-заповяда им той, а двамата китайци кимна.-Вървете тогава. Не искам никой от вас да продължава да седи сега тук. Трябва да си поговоря с Юта за нещо важно.

-Разбира се, хьонг.-Джун се поклони уважително, след което хвана гаджето си за ръката, дръпвайки го към тяхната кола.

Щом видя, че всички бяха тръгнали, той се насочи към входа на склада, за да ви какво толкова правеше най-добрият му приятел, че не излизаше. Отвори вратата и веднага забеляза японеца, който седеше в средата на помещението и гледаше с празен поглед към труповете на старшите. Доближи се до него и постави едната си ръка на рамото му, привличайки вниманието му.

-Как си след като ги уби?-попита го спечелвайки лукава, но сякаш откачена усмивка от другото момче.

-Много по-добре. Радвам се, че го направих.-призна си русокосия, след което затвори очите си,спомняйки си различни случки от миналото си.

В ума му минаха моменти като убийството на майка му, смъртта на баща му, деня когато застана на чело на клан, първото му убийство, деня, в който уби човека, който най-много мразеше. Всичко това се въртеше в ума му заедно със случката преди няколко минути, която го караше да изпитва някаква странна болка в гърдите. Когато уби всички старши се почувства толкова добре, но косато каза на Тейонг да си върви започна да чувства тази отвратителна болка. 

-За кое се радваш? За това, че уби старшите или за това, че се отърва от Тейонг?-попита го Йонгхо, карайки го да се замисли.

Не можеше да отрече факта, че бе започнал да изпитва това стягащо усещаше чак след като видя как розовокосия плачеше и го молеше да спре. Не можеше да отрече също, че го заболя ужасно много когато му наговори всички тези неща и го изгони от публичния дом. Мамка му, защо трябваше да се чувства така заради Тейонг!?

【Just Sex】『New Life』Onde histórias criam vida. Descubra agora