Дойонг прехапа долната си устна и вдигна дясната си ръка във въздуха, опитвайки се да намери сили да почука на вратата пред него. Намираше пред стаята на розовокосия, но не можеше да си позволи да почука или пък да влезе вътре. Не му се искаше да разбива сърцето на другия.
-Мамка ти, Юта! Защо трябваше да си такъв отвратителен задник!-измрънка тихо той, след което мина с ръка през лицето си.-Как се очаква да му го кажа? Той ще бъде съсипан, а аз не искам той да е тъжен и да страда за задник, като Юта.
Направи няколко крачки встрани и започна да удря леко главата си в стената. Беше гледал как хората във филмите го правеха, когато бяха сгрешили нещо или пък се опитваха да измислят нещо. Но за негово съжаление, той не беше герой във филм и това никак не му помагаше, само го нараняваше.
-Не може да бъда толкова тъп!-възкликна, като се удари този път по-силно.-Как, по дяволите, реших, че това ще проработи!? Не мога да повярвам какъв идиот съм станал покрай брат ми!
Спря да се удря и се хвана за главата. Беше го заболяла от толкова много и силни удари.
-Чудесно, Дойонг, ти си огромен глупак! Вече и за измислен герой от филм се взе! Не може да си по-глу...Още по-добре! Говоря си сам!
-Дойонг?
Той чу познатия глас на розовокосия зад себе си, при което се обърна, срещайки объркания поглед на другия.
-Добре ли си? Мисля, че бе з...
-Да, да, говорех си сам и точка по въпроса.-той започна да ръкомаха с ръка във въздуха, което още повече обърка, но и накара да се притесни Тейонг.-Впрочем точно теб търсех, скъпи ми приятелю Тейонги. Би ли искал да излезеш с мен на кафе? Налага се да поговорим за нещо много важно.
-Но за какво ще...
-Хайде стига с въпросите. Нека побързаме.
Донс хвана едната му ръка и го задърпа към стълбището. Започна да го дърпа надолу по стълбите, като на няколко пъти за малко да го спъне, но края двама успяха да слязат на първия етаж и тъкмо щяха да излизат от сградата, когато едно червенокосо ниско момче, което Дойонг познаваше, не им се изпречи на пътя. Двамата се спряха и го погледнаха объркано, като брюнета даже се намръщи.
-Теил, махни ни се от пътя.-каза ядосано Дойонг. Изобщо не му беше до разговори с по-големия сега.
VOCÊ ESTÁ LENDO
【Just Sex】『New Life』
FanficТри различни истории свързани помежду си благодарение на едно единствено място, а именно публичния дом "Just Sex". 【Първа история】 Юта е лидер на мафиотския клан "Силвър". Той притежава публичния дом "Just Sex", както и още няколко клуба около него...