【3】

619 54 37
                                    

Тейонг седеше на един голям черен кожен диван. Близо до дивана бе сложена ниска стъклена масичка, върху която бяха поставени две чаши с червено вино. Светлина беше лилава, затъмнявайки стая, която и без нея си беше доста тъмна. В стаята имаше още едно огромно леглот, което бе отделено от едни тъмнолилави завеси, които се спускаха надолу от тавана, отделяйки го сякаш бе друга стая. Близо до дивана имаше малко шкафче, което го играеше като поставка за бутилката червено вино, от която бе налято в чашите, и за някакъв стационарен телефон.

Студентът постави ръцете си върху коленете, потърквайки ги нервно. Не можеше да повярва, че ще направи подобно нещо, а още повече не можеше да повярва, че се съгласи като Дойонг го попита дали ще го направи. До каква степен си бе загубил здравия разум за бога?

-Тейонг, успокой се.-каза си сам той и затвори очите си, след което започна бавно да диша и въздиша, надявайки се по този начин да се успокои поне малко.-Дойонг ти обеща, че само ще си говориш този мъж. Няма да правиш нищо неправилно с него.

След като каза това, в ума му започнаха да се появяват сексуални сцени от анимета, драми и филми, които бе гледал, но на мястото на едното момче бе той.Той се хвана за главата и бързо започна да клати главата си, надявайки се така да ги разкара от главата си.

-Тейонг, успокой се. Дишай и издишай. Дойонг ти каза също, че няма от какво да се тревожиш, защото той ще седи наблизо и веднага ще ти помогне, ако случайно този ти направи нещо.

Той отново въздъхна, след което отпи малко от чашата с вино, при което смръщи нос, усещайки вкуса на напитката. Поклати глава и се облегна назад.

Вратата се отвори, при което той прехапа устните си и погледна нататък изплашено. През нея влезе възрастен мъж на около петдесет и три години, който тежко стъпваше, приближавайки се до него. Между устните му имаше цигара, която не спираше да дими. Носеше черни маркови очила, на едната му имаше златен часовник и по пръстите му имаше скъпи пръстени.

Въпросния мъж се настани до Тейонг и му се усмихна широко и съблазнително. Постави ръката си на бедрото му, при което Те започна да се притеснява.

-Хей, сладурче. Ти наистина си бил много красив, дори повече от снимката. Ти си струваш всичките пари, сладурче.-мъжа потърка бедрото му, при което Те настръхна от грубия му допир.-Жалко, че те дават само за компания. Иначе ако беше за нещо повече, веднага щях да платя, за да те получа поне за една нощ.

【Just Sex】『New Life』Donde viven las historias. Descúbrelo ahora