【36】

765 40 80
                                    

Юта отвори вратата на кабинета си, след което по на-бързия начин дръпна корееца вътре, затвори вратата и го притисна към нея, започвайки да целува врата му. Засмука адамовата му ябълка, при което другия изстена силно и вплете пръстите си в косата му, оскубвайки го леко. Тейонг изви врата си назад, предоставяйки му още повече място за целуване и смучки, от което той веднага започна да се възползва.

-Юта.-простена розовокосия, след което затвори очите си и прехапа устните си.-Искам те. Толкова много те искам.

Японеца се отдели от врата му и се загледа в лицето му. Вдига едната си ръка, поставяйки я върху бузата му и започна да го гали нежно и внимателно.

-Обичам те.-прошепна срещу устните му.-Много те обичам.

-И аз те обичам много, Юта.

След като чу това, русокосия не можеше да се сдържа повече. Целуна жадно устните му, а ръцете си остави свободно да се разхождат по тялото на другия, карайки го да стене в целувката. Спря едната си ръка върху члена му и натисна леко издутината му. Това му действие успя да накара другия да стене още повече, но и по-силно.

-Ю-юта...-измрънка в целувката Те и уви ръцете си около раменете му.

Русокосия веднага разбра какво искаше да направи другия и за това отдръпна ръцете си от дънките му и се отдели от устните му. Хвана го за кръста и го повдигна леко, колко да може да обвие краката си около кръста му. Възобнови целувката, като в същото време започна да се движи към бюрото си.

Щом го стигна, той пусна за момент единия крак на розовокосия, за да може да бутне всичките неща от бюрото. Постави го да легне на дървената повърхност, след което веднага се зае да разкопчава дънките му и след няколко секунди те вече не бяха на краката му, а той вече бе започнал да бележи бедрата му със смучки.

-Юта!-простена Те, не можейки повече да издържа. Боксерките му ставаха все по-тесни и по-тесни.-Н-не мога п-повече да търпя. М-моля те, на-направи го заради м-мен.

Накамото се отдели от бедрата му и погледна към възбудения пенис на любимия си. Сграбчи ластика на боксерките му и го дръпна надолу, откривайки развълнувания член на другия. Затвори очите си и се доближи до него. Облиза с езика си главичка му, след което разтвори повече устни и започна да го вкарва в устата си.

【Just Sex】『New Life』Onde histórias criam vida. Descubra agora