【17】

398 43 24
                                    

Юта извъртя очи, след като Дойонг му бе затворил. Въздъхна раздразнено и се изправи. Корееца бе измислил поредната глупост и сега го викаше да я види сигурно.Прибра телефона в джоба си и тръгна напред, правейки знак на хората в стаята да го последват.

-Джено, ти ще караш колата. Марк, Хечан, искам да наглеждате нашите затворници.-нареди той, поглеждайки към хората седящи на земята завързани.-Ако някой от тях се измъкне, ще държа вас виновни. За ваше добро ще е да не спорите сега.-предупеди ги той,гледайки ги сериозно.

-Добре, хьонг.-поклони се Минхьонг.

-Разбира се, хьонг!-възкликна с широка усмивка Хюк.-Няма как да изпуснем тези глупаци от поглед. Те са твърде под нашето ниво! Не могат да ни направят нищо! Как изобщо си го помисли то...

-Спри се вече.-сръчка го леко Марк и го изгледа скептично.

-Не ми казвай какво да правя!-погледна го ядосано Донгхюк.

-Твърде много глупости наговори. Как да не ти кажа да спреш!?-заяди се с него Минхьонг.

-Юта хьонг говореше точно това да не правите,а вие пред него започнахте да се карате.-засмя се Нана, след което погледна към по-големия.-Хьонг, аз и Ронджун ще останем тук, за да наглеждаме тези двамата. 

-По-добре ще е да има някой, който наистина наглежда заложниците.-добави Ронджун, след което двамата с Джемин седнаха на един дървен сандък.

-Добре тогава.-съгласи се той, кимвайки.-Джено, хайде.

По-малкото момче разроши косите на Нана и Джун, след което побърза да настигне шефа си.

-Не ни са нужни бавачки!-изръмжа Донгхюк, гледайки ядосано към синьокосия и китаеца.

-Напротив, нужни са ни.-въздъхна примирено Марк, което изобщо не се хареса на оранжевокосия.

-Ти сериозно ли!? Нарочно ли го правиш!? Искаш само да се караме ли!?

-Не, не искам.

-Тогава защо не си на моя страна, а!? Защо се примиряваш с факта, че тези двама идиоти са ни детегледачки!? Защо не се развика малко!-започна да повиша тон Хюк.-Поне веднъж застани на моя страна, мамка му! Толкова ли ще ти е трудно!? Мамка ти, И Минхьонг! Мамка ти!-изкрещя той и излезе от помещението, удряйки силно вратата.

Синьокосия и китаеца наблюдаваха всичко отстрани, гледайки ги учудено. Досега не бяха виждали подобна сцена между другите двама. Да, винаги се караха, ама до нещо подобно не се е стигало.

【Just Sex】『New Life』Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang