【4】

540 49 28
                                    

Дойонг вървеше към стълбището, за да се качи на третия етаж, а в ръката си държеше коктейл, от който отпиваше през няколко секунди. Тъкмо щеше да изкачи първото стъпало, когато чу гласа на брат си викащ името му. Той се обърна и видя бат си да върви към него.

-Дойонг!-викна още веднъж Йонгхо.

-Да,хьонг, кажи. Какво има? Защото ако не е важно,ще трябва да тръгвам, понеже належдам новото момче.-отвърна му и започна да изкачва стъпалата, карайки и другия да започне да ги изкачва.

-Преди малко Юта ми сподели нещо много интересно, което е свързано с теб.

-Ммм, така ли? Нека го чуя.-той говореше спокойно.

-Някакъв е платил на един от нашите да направи договор, с който да те откупи от Юта.-каза Джони, гледайки го леко ядосано.

Щом чу това, по-малкия се спря на място, поглеждайки другия странно, но в същото време се опитваше да се сети кой може да е. Вярно е, че той не беше само барман, както Джони смяташе, но все пак не бе спал с толкова много мъже, за да не може да се сети кой беше. Но кой ли от задръстеняците, с които е бил, може да иска нещо повече от една нощ с него?

- Случайно да знаеш кой може да е?-попита подозрително по-високия, присвивайки очите си.

-Не, хьонг.-излъга той.-Не знам кой може да е. Толкова много мъже идват тук и някои даже се опитват да ме свалят, но благодарение на теб и Юта, никой не смее да ме докосне.-той се усмихна невинно, след което започна да пърха с мигли.

Това му действие бързо забаламоса брат му и другото момче се усмихна леко. Джони побърза да прегърне братчето си, което измрънка от това.

-Пусни ме, гигант! Ще ме смачкаш!-изсумтя Донс и той го пусна.

-Радвам се, че малкото ми братче не се занимава с нищо незаконно и нередно.

-Да,да, аз се деля от семейния бизнес.-по-малкия извъртя с досада очи и продължи да изкачва стълбите.-Впрочем какъв ти е проблема, ако започна работа тук като проститутка?

-Какви глупости ги говориш, за бога!? Как какъв е проблема!?-почти извика той, с което си спечели удар по главата от брат си.-Ауч!

-Недей вика, кретен!-скара му се Дойонг, след което отпи от напитката си.-Смисъл защо не искаш да се занимавам с това?

【Just Sex】『New Life』Donde viven las historias. Descúbrelo ahora